بهترین انتخاب برای زیر آب

Pulse Dive انتخابی حرفه ای

فلزیاب بوقی Pulse Dive با دارا بودن سیستم پالسی انتخابی حرفه ای و یکی از بهترین فلزیاب های موجود در بازار برای کاوش گنج زیر آب است. این پین پوینتر ساخت کمپانی نوکتا ماکرو ترکیه است و با کویل 8 اینچی قابلیت جستجوی اشیای فلزی را دارد و با نزدیک شدن به گنج، لرزش‌ هایی به دسته ارسال می‌ کند که با افزایش نزدیکی، شدت آن‌ ها بیشتر می‌ شود. علاوه بر قابلیت اسکن پالس دایو، می‌ توانید کویل اشاره گر نیز تهیه کنید که برای پیدا کردن دقیق اهداف اسکن‌ شده بسیار مفید است.

با استفاده از نوکتا ماکرو پالس دایو، تجربه‌ ای کامل از کاوش زیر آب خواهید داشت و به راحتی می توانید گنج‌ های مخفی را بیابید. این دستگاه با طراحی کاربردی و عملکرد پیشرفته، انتخابی ایده‌ آل برای هر کاوشگر زیر آب است.

 طلایاب نوکتا ماکرو پالس دایو با عملکرد بسیار عالی، در یک دستگاه دستی و قابل حمل، به جویندگان گنج زیر آب، راحتی و انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهد. این ویژگی که دستگاه می تواند به سرعت از عملکرد اسکنر به پین پوینتر تبدیل شود، یک مزیت اضافی برای علاقه مندانی است که می خواهند تجهیزات کمتری را با خود حمل کنند.

ویژگی های فلزیاب پالس دایو

دستگاه حرفه ای Nokta Makro Pulse Dive با دارا بودن ویژگی ها و فناوری های زیر به یکی از بهترین دستگاه های غواصی تشکیل شده است:

ساخت شرکت Nokta ترکیه

دستگاه ضد آب

قابلیت عمق زنی زیر آب تا عمق 60 متر با گواهی IP68

سیستم پالسی القایی پیشرفته

نشانگر LED و چراغ قوه

دارای لوپ بزرگ 8 اینچی برای پوشش بیشتر

قابلیت تبدیل دستگاه اسکوبا به پین پوینتر و بالعکس

حداکثر عمق جستجو 50 سانتیمتر

مناسب برای جستجوی قطعات کوچک طلا و سکه

کلید های تنظیم روی دسته

هدفون بی‌ سیم 2.4 گیگاهرتز (لوازم جانبی)

سه حالت جستجو فقط صدا، فقط لرزش، صدا و لرزش

اتصال و تعویض آسان کویل مخصوص دستگاه (اسکوبا)

پس از 5 دقیقه غیر فعال بودن هشدار می‌ دهد.

نکات گنج یابی در زیر آب

برای ماجراجویی در زیر آب باید به نکاتی توجه کنید تا بهترین تجربه را کسب کنید:

برنامه ریزی

قبل از سفر، برنامه‌ ریزی دقیقی داشته باشید تا سوخت، پول و زمان را هدر ندهید. برنامه ریزی کامل اطمینان می دهد که مکان، لوازم و قوانین مربوط به شناسایی فلزات زیر آب را به‌ خوبی درک کرده‌ اید. انتخاب یک فلزیاب مناسب هم جزء برنامه ریزی است.

زمان مناسب

بهترین زمان برای شناسایی فلزات زیر آب را انتخاب کنید. در مناطق بسیاری، شناسایی فلزات زیر آب در ماه‌ های تابستان بسیار لذت‌ بخش‌تر است. اگر در نزدیکی خط استوا زندگی می کنید و هوای شما تمام سال خوب است، می توانید در هر زمانی از سال لذت ببرید. اما برای مناطق دیگر، تابستان بهترین زمان برای شناسایی فلزات زیر آب است.

مکان مناسب

انتخاب مکان یکی از جنبه های حیاتی در برنامه ریزی جستجوی گنج محسوب می شود. مکان‌ هایی مانند محل‌ های شنا، دریاچه ها، رودخانه ها و سایر مکان‌های تفریحی معمولاً مقصد‌ های مناسبی برای کشف گنج‌ های گم‌شده ارائه می‌ دهند.

انتخاب فلزیاب مناسب

انتخاب فلزیاب مناسب برای شناسایی فلزات زیر آب بسیار حیاتی است. هر فلزیاب مخصوص به عمق خاصی ارزیابی می شود، بنابراین مهم است که عمق مورد نظر خود را بدانید. مدل‌ های مختلفی وجود دارند که از 10 تا 25 فوت ضد آب هستند، حتی برخی تا عمق 250 فوت هم قابل استفاده هستند! پیش از خرید، تحقیق کنید و مدلی را انتخاب کنید که بیشترین تطابق را با نیاز های شما دارد.

سیستم فلزیاب

مطمئن شوید که فلزیاب VLF شما به‌ طور کامل غواصی نیست، نه فقط کویل جستجو. اکثر مدل‌ ها کویل ضد آب دارند، اما جعبه کنترل ضد آب نیست. آشکار سازهای VLF به طور معمول ارزان‌ تر از مدل‌ های پالس القایی هستند و سبک تر هستند.

شناسایی فلزات در آب شور

شناسایی فلزات در محیط‌ هایی مانند آب شور یا زمین‌ های شنی، از طریق فلزیاب های وی ال اف ممکن است دشوار باشد. بهترین گزینه برای این نوع از محیط‌ ها فلزیاب های پالس القایی (PI) است. این فلزیاب ها در زمین‌ های خشک، آب شیرین و حتی آب شور هم عملکرد خوبی دارند، اما بیشترین کار آیی را در مناطق آب شور از خود نشان می‌ دهند. فلزیاب های پالس القایی به طور عمیق‌ تر و با کارایی بیشتری نسبت به فلزیاب هایی با فرکانس بسیار پایین (VLF ) در آب شور عمل می کنند.

فلزیابی در آب شیرین

شناسایی فلزات در آب‌ های شیرین، معمولاً در محیط‌ هایی مانند دریاچه‌ ها و رودخانه‌ ها انجام می‌ شود. برای این نوع از محیط‌ ها، فلزیاب های VLF بهترین گزینه هستند.

انتخاب عمق

اهمیت دارد که تصمیم بگیرید که علاقه‌ مند به شناسایی در آب‌ های کم‌ عمق یا عمیق‌ تر هستید. هر کدام از این عمق‌ ها با چالش‌ ها و پاداش‌ های خودشان همراه است. آب‌های کم عمق مانند رودخانه‌ ها، دریاچه‌ ها و محل‌ های شنا ورزشی می‌ توانند مکان‌ های مناسبی برای کشف گنجینه‌ های گم‌ شده باشند.

اهورا فلزیاب

ما در اهورا فلزیاب، تمامی محصولات اصلی و با کیفیت عرضه می کنیم. برای اطمینان شما، از کد اصالت کالا استفاده می کنیم تا خریدی مطمئن را تجربه کنید. تیم متخصصان ما در اهورا فلزیاب، طی ۲۴ ساعت در تمام روز های هفته، آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه بهترین مشاوره‌ ها است.

برای راهنمایی رایگان و خرید محصولات، می توانید با مهندس پاکزاد به شماره 09124140052 تماس بگیرید. شما می توانید دستگاه‌ های فلزیاب را به صورت حضوری تهیه کنید یا از طریق تماس تلفنی سفارش دهید تا از خدمات عالی ما بهره‌ مند شوید. با اهورا فلزیاب، خرید کردن فلزیاب یک تجربه مطمئن و لذت‌ بخش خواهد بود.

ارسال دیدگاه