فلزیاب قدرتمند Minelab CTX 3030

فلزیاب ماینلب ctx 3030

دستگاه قدرتمند Minelab CTX 3030

فلزیاب قدرتمند Minelab CTX 3030 محصول کشور استرالیا است که ویژگی های برجسته ای دارد.

این فلزیاب دارای ویژگی های بارزانه‌ ای است، بنابراین برای یادگیری ممکن است زمان زیادی نیاز باشد، اما اگر شما تمایل دارید دو هزار دلار برای خرید آن پرداخت کنید، احتمالاً صبر کافی برای یادگیری از حداکثر استفاده را دارید. بنابراین در ادامه به بررسی ویژگی‌ های برجسته آن می‌ پردازیم.

فلزیاب ماینلب مدل سی تی ایکس 3030 قطعاً یکی از فلزیاب هایی نیست که با باز کردن جعبه آن بتوانید فوراً از آن استفاده کنید. حتی اگر کتابچه راهنمای آن 75 صفحه باشد. دفترچه راهنمای ماینلب تنها گزینه مناسب برای یادگیری این گنجیاب حرفه ای نیست.

مشخصات فلزیاب سی تی ایکس 3030

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی ها و مشخصات نقطه زن وی ال اف CTX 3030 می پردازیم:

کاربرد: این فلزیاب برای شناسایی سکه، عتیقه، جواهرات و جستجو در سواحل (ضد آب تا عمق 10 برابر) مناسب است.

فناوری: این دستگاه از فناوری‌های FBS 2، Smartfind 2، GPSi و Wi-Stream بهره می‌ برد.

فرکانس / انتقال: این فلزیاب از فرکانس‌ های چند گانه با محدوده 1.5 تا 100kHz استفاده می‌کند.

کویل (استاندارد): این دستگاه از کویل هوشمند 11 اینچی دو جداره ضد آب به عنوان کویل استاندارد استفاده می‌ کند.

خروجی صوتی: فلزیاب سی تی ایکس 3030 دارای بلندگوی داخلی و سوکت ضد آب استاندارد برای اتصال هدفون و لوازم جانبی Minelab است. همچنین هدفون آن از نوع KOSS UR30 با مقاومت 100 اهم و ضد آب است.

نمایش: دستگاه دارای نمایشگر LCD رنگی کامل با نور پس‌زمینه و روشنایی قابل تنظیم از ۱ تا ۱۰ است.

نور پس‌زمینه: این دستگاه دارای نور پس‌ زمینه است.

اتصال USB: دستگاه از اتصال USB نوع XChange 2 برای ارتباط با کامپیوتر استفاده می‌کند که با ویندوز XP، Vista و 7 سازگار است.

حافظه: تنظیمات هنگام شناسایی به طور خودکار در این دستگاه ذخیره می‌شوند و تا زمان تغییر یا تنظیم مجدد باقی می‌ مانند.

نشانگر عمق: این دستگاه دارای نشانگر عمق در حالت‌ های تشخیص طبیعی و سنجش دقیق است.

حالت‌های تشخیص: این دستگاه دارای ۱۰ حالت کاملاً قابل تنظیم است، که شامل ۵ حالت پیش‌تعیین شده (سکه، ساحل، عتیقه، نقره و مرتع) می‌ شود.

تفکیک: دستگاه از فناوری Smartfind 2TM برای تفکیک و طبقه‌ بندی مواد آهنی و رسانا استفاده می‌ کند. الگو های حذف نویز در این دستگاه به طور کاملاً قابل تنظیم است و دو تنظیم در هر حالت جستجو دارد.

Minelab CTX 3030

ویژگی های برجسته

فلزیاب بوقی ماینلب CTX 3030 دارای ویژگی های برجسته ای است که در ادامه درباره آن می خوانیم:

منوی سریع

فلزیاب CTX 3030 از Minelab به شما امکان می‌ دهد به راحتی به تنظیمات “در حال حرکت” دسترسی پیدا کنید. عملکرد های هوشمند (مانند حساسیت، لغو نویز، صدا و بالانس زمین) و حالت پروفایل تنظیمی کاربر، به شما اجازه می‌دهد تا در هنگام شناسایی، با سرعت بیشتری به جستجو و کاوش بپردازید.

تکنولوژی SMARTFIND 2

تکنولوژی Smartfind 2، در فلزیاب‌ های نسل جدید FeCo از Minelab، عملکرد تجزیه و تحلیل و نمایش خصوصیات فلزات را بهبود می‌ بخشد. این فناوری قابلیت تفکیک و نمایش ویژگی‌ های آهن (Fe) و رسانای (Co) را در مانیتور دستگاه را ارتقا می‌ دهد.

میکروکنترلر های بسیار سریع در پردازش سیگنال های دیجیتال به کار می‌ روند تا بهبود قابل توجهی در تفکیک فلزات هدف ایجاد کنند.

WI-STREAM

Wi-Stream از انتقال صوتی بی‌ سیم دیجیتال و کم مصرف استفاده می‌ کند تا کمترین تاخیر زمانی در اتصال و تشخیص صدا (10 میلی‌ثانیه) بین فلزیاب فعال Wi-Stream و ماژول بی‌ سیم WM را فراهم کند. این فناوری بی‌ سیم با چند کانال، ارتباط قابل اعتماد با کیفیت صوت بالا را فراهم می‌ کند.

FBS 2

فناوری FBS 2، که ترکیبی از سیستم FBS با فرکانس‌ های چند گانه است، در نسل جدید فلزیاب‌های Minelab به کار می‌ رود. این فناوری با استفاده از ارسال پالس‌های موجی و مستطیل‌ شکل (از 1.5 کیلوهرتز تا 100 کیلوهرتز)، سیستم ارتباط بین کویل و فلزیاب را به طور دیجیتال تجزیه و تحلیل می‌ کند و ترکیب می‌ کند. کویل و سیم‌ پیچ‌ های دستگاه به طور الکترونیک و دیجیتال دقیقاً کالیبره شده‌ اند و به فلزیاب اجازه می‌ دهند تا با تجزیه و تحلیل سیگنال‌ های مختلف، بهبود یافته و بهتر در کشف اهداف عمل کند.

GPSI

GPSi از عملکرد بالا و انعطاف‌ پذیری سیستم موقعیت‌ یابی GPS u-blox استفاده می‌ کند تا داده‌ های مکان و زمان را با تنظیمات فلزیاب و اطلاعات هدف یکپارچه کند. این سیستم داده‌ های مکانی را برای جستجو در نقاط WayPoint، FindPoint و GeoHunt ذخیره می‌ کند و با استاندارد XChange 2 سازگار است.

سخن اخر

اهورا فلزیاب با ارائه محصولات اصلی و دارای کد اصالت کالا برای شما عزیزان خریدی مطمئن و معتبر را تضمین می کنیم. شما عزیزان می توانید برای اطلاع درباره محصولات قیمت ها و موجودی ها با شماره مهندس پاکزاد 09124140052 در تماس باشید.

خدمات جامع اهورا فلزیاب

اهورا فلزیاب با بیش از دو دهه تجربه، تمامی محصولات اصل و با اصالت کالا را در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد. تمامی محصولات اهورا فلزیاب با کیفیت بالا و پشتیبانی جامع و کامل ارائه می‌ شوند. با توجه به نرخ نوسانات قیمت دستگاه‌ ها که به طور مداوم در حال تغییر است، شما عزیزان می‌ توانید برای مشاوره رایگان، اطلاع دقیق از قیمت‌ ها و موجودی محصولات با مهندس پاکزاد به شماره ۰۹۱۲۴۱۴۰۰۵۲ تماس بگیرید تا راهنمایی‌ های لازم را دریافت کنید.

ارسال دیدگاه