مزایا و معایب Garrett AT MAX

فلزیاب Garrett At Max

مزایا و معایب فلزیاب Garrett AT MAX

فلزیاب‌ های AT توسط کمپانی گرت آمریکا تولید شده‌ اند و به عنوان یکی از مهم‌ترین و نو آورانه‌ ترین محصولات در این زمینه شناخته می‌ شوند.

این فلزیاب‌ ها، با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های پیشرفته سنجش الکترو مغناطیسی، به ما این امکان را می‌ دهند که با دقت و اطمینان بالا، فلزات مختلف را در زمین شناسایی و تشخیص دهیم. در این مقاله، اهورا فلزیاب قصد دارد به بررسی مزایا و معایب فلزیاب Garrett AT MAX بپردازد و ویژگی‌ ها و عملکرد این دستگاه را مورد نقد و بررسی قرار دهد.

فلزیاب بوقی Garrett AT Max، محصول سال 2017 شرکت معتبر آمریکایی Garrett، یکی از برترین و قدیمی ترین تولید کنندگان فلزیاب در جهان است. این شرکت به تولید دستگاه‌ های با کیفیت و با دقت بالا معروف است. بیشتر محصولات Garrett شامل فلزیاب‌هایی با قابلیت عمق‌ زنی متوسط هستند که عملکرد و دقت بی‌ نظیری در سطح جهانی دارند.

فلزیاب حرفه‌ ای گرت ای تی مکس با تکنولوژی VLF طراحی شده و برای کاوش در محیط‌ های گرد و غبار یا مرطوب بسیار مناسب است. کویل‌ های نقطه‌ زن این دستگاه کاملاً ضدآب هستند، بنابراین کاوشگران می‌ توانند در محیط‌ های بارانی نیز به راحتی به جستجو بپردازند.

یکی دیگر از ویژگی‌ های برجسته Garrett AT Max، هدفون بی‌ سیم Garrett MS-3 Z-Lynk است که تا چهار برابر سریع‌ تر از سایر هدفون‌ های بی‌سیم عمل می‌ کند. این ویژگی به اپراتور امکان می‌ دهد تا سریع‌ تر و با دقت بیشتر اهداف را شناسایی کند.

ویژگی های فلزیاب گرت ای تی مکس

این بخش از متن ویژگی های طلایاب گرت AT MAX را شرح می دهد:

محصول کمپانی گرت کشور آمریکا

سیستم vlf

قابلیت تفکیک دقیق

توانایی حذف آهن

دارای کویل 8.5×11 و چهار باتری AA

عدم حساسیت به سنگ های آهنی و مواد معدنی

فلزیاب AT MAX تا عمق 10 فوت یا 3 متر ضد آب است.

Garrett فناوری بی سیم Z-Lynk™ را همراه با هدفون ارائه می دهد.

فلزیاب گرت چهار حالت جستجو با صدای حرفه‌ ای دارد.

تعادل زمین به صورت خودکار و دستی

سرعت بازیابی سریع

دارای ویژگی نمایشگر با نور پس‌ زمینه است.

garrett At Max

مزایای فلزیاب Garrett AT MAX

دستگاه Garrett AT MAX مجموعه‌ای از مزایا را به کاربرانش ارائه می‌ دهد که عملکرد آن را بهبود می‌ بخشد و امکانات کشف را فراهم می‌ سازد. در زیر مزایا آن ذکر شده است:

عمق کشف بالا: دستگاه Garrett AT MAX به خاطر کشف با عمق حداکثری شناخته می‌ شود. فرکانس عملیاتی 13.6 کیلوهرتز مناسب است که بسیاری از کارشناسان آن را برای کشف با عمق بیشتر ترجیح می‌ دهند.

مقاومت در برابر آب: یکی از مزایای جذاب AT MAX، قابلیت استفاده از آن در محیط‌های آب شور و تازه است، همچنین ضدآب تا عمق 10 فوت یا 3 متر می باشد.

هدفون ها: هنگام خرید دستگاه Garrett AT MAX، هدفون نیز در بسته شامل می شود که این کمک می‌کند تا هزینه‌ های بیشتری صرفه‌ جویی شود و همچنین هدفون با کیفیتی دریافت شود، همچنین این کاربر می‌تواند آن پول را برای خرید لوازم جانبی دیگر مورد نیاز صرف کند.

عمر باتری طولانی: دستگاه Garrett AT MAX با عمر باتری بین 20 تا 40 ساعت ارائه می شود.

معایب دستگاه فلزیاب گرت AT MAX

یکی از مسائلی که ممکن است در استفاده از دستگاه Garrett AT MAX به آن برخورد کنید این است که برای هدف‌ های عمیق، به‌ طور مثال هدف‌ های 10 اینچی و در شرایطی که تمایز صفر است، ممکن است دستگاه AT MAX یک سیگنال آهنی نشان دهد. این اتفاق همیشه رخ نمی‌ دهد، اما باید به آن توجه داشته باشید.

یادگیری دستگاه AT MAX کمی سخت است. این دستگاه یک واحد فوق‌ العاده است، اما یادگیری آن ممکن است برای هر دو کاربر جدید و پیشرفته سخت باشد.

این دستگاه مناسب برای مبتدیان نیست. دستگاه AT MAX دارای ویژگی‌ های بسیاری است که برای بیشتر مبتدیان دشوار است که سعی کنند با آنها برخورد کنند. برای مبتدیان، بهتر است سری Garrett ACE را امتحان کنند.

همچنین، این دستگاه کمی سنگین است. وزن فلزیاب 3.03 پوند یا 1.4 کیلو گرم است.

خدمات کامل شرکت اهورا فلزیاب

محصولات اهورا فلزیاب تماماً اصل و با کیفیت بوده و دارای اصالت کالا می‌ باشند. تیم کارشناسان مجرب اهورا فلزیاب، به تضمین کیفیت و اورجینال بودن دستگاه‌ها می‌ پردازند. ما با پشتیبانی 24 ساعته، آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستیم و بهترین مشاوره‌ ها را ارائه می‌ دهیم.

برای اطلاع از موجودی و قیمت دیگر محصولات کمپانی گرت مانند نقطه زن گرت اپکس Garrett Apex، فلزیاب گرت پرو Garrett AT PRO، فلزیاب گرت Garrett Atx می توانید با مشاوران اهورا فلزیاب در ارتباط باشید.

برای مشاوره رایگان و خرید محصول، می‌ توانید با مهندس پاکزاد با شماره ۰۹۱۲۴۱۴۰۰۵۲ تماس بگیرید، یا به صورت حضوری خرید انجام دهید، یا از طریق تماس تلفنی سفارش دهید و از خدمات ما بهره‌ مند شوید. اهورا فلزیاب خریدی مطمئن و معتبر را برای شما عزیزات تضمین می کند.

ارسال دیدگاه