اسکنر سوپر سنسور

اسکنر سوپر سنسور

اسکنر سوپر سنسور

امروزه در بازار فلزیابی دستگاه های زیادی پیدا می شوند . هر کدام از این دستگاه ها کاربرد خاص خود را دارند و می توانند مورد استفاده قرار بگیرند .

اینکه در چه زمانی از چه دستگاهی استفاده کنیم ، کاملا بسته به هدف خودمان دارد . به طور مثال برای گشت و گذار و فلزیابی در یک محیط باز و گسترده به یک ردیاب یا شعاع زن حرفه ای احتیاج دارید .

یکی از بهترین فلزیاب هایی که تقریبا در همه موارد به کارتان می آید و می توانید از آن بهره ببرید اسکنر سوپر سنسور است . در همین ابتدای کار بهتر است ذکر کنیم که این فلزیاب قیمت مناسبی هم دارد . د  نتیجه می تواند انتخاب خوبی به شمار برود .

اسکنر سوپر سنسور چیست ؟

اسکنر سوپر سنسور یک دستگاه مغناطیس سنج است که با برنامه ریزی اختصاصی برای تشخیص فضاهای خالی زیر زمین مانند راهرو ، قبر و تونل ها و همچنین دفینه های ارزشمند ، مورد استفاده قرار میگیرد .

اطلاعات دریافتی از سیستم Super Sensor از دو راه قابل تشخیص می باشد ، یکی شنیدن صدای بوق است که حفره ها را از دیگر فلزات تفکیک کرده و مورد دیگر ، تهیه اسکن سه بعدی (3D) بر روی برنامه فلزیابی ( Visualizer ) که یک تصویر سه بعدی از محل اسکن در اختیار اپراتور قرار میدهد . با استفاده از این قابلیت ، فرد قادر به مشاهده اجسام درون زمین می باشد .

کاربرد اسکنر سوپر سنسور

سیستم سوپر سنسور به شیوه ای از اسکنر ها معطوف می شود که با استفاده از دو سنسور مگنومتر بسیار پیشرفته در یک جایگاه لوله ای مناسب برای تشخیص اهداف ساخته شده است .

این دستگاه قادر است تا اهداف را با به صدا در آوردن هشدار بوق و طراحی تصویر تشخیص دهد . این سیستم دارای قابلیت فیلم برداری زنده نیست اما با دقت بیشتری برای تصویر برداری از سطح مورد استفاده قرار میگیرد . وجود دو سنسور به شکل عمود بر روی همدیگر ، دقت کار را افزایش داده و متقاضی قادر است جهت تشخیص دقیق تر و رابط کاربری آسان تر از این مدل سیستم بهره ببرد .

حفره یاب اسکنر سوپر سنسور

حفره یاب تصویری سوپر سنسور در انواع محیط ها برای تشخیص دهی حفره ها و راه های ورودی کاربرد دارد . هرچند تهیه اسکن در تمامی نقاط زمان بر بوده که بدین منظور می توان جهت تسریع در انجام عملیات کاوش در اوایل کار از سیستم بوقی آن دستگاه استفاده نمود .

در نتیجه ، بدین صورت که ابتدا لوله سنسور را به فاصله 5 الی 10 سانتی متری سطح زمین قرار می دهیم . در مرحله بعد با انتخاب گزینه ( Sens ) جهت بالانس دستگاه با زمین یک منطقه و حرکت آن بر روی سطح زمین، واکنش دستگاه نسبت به فلزات و حفره ها را توسط صدای بوق مشخص می شود .

سپس می توان در آن نقطه یک اسکن تهیه کرد و به تجزیه تحلیل اسکن پرداخت . لازم به ذکر است که تفکیک بین فلزات و حفره با صدای بوق متفاوتی پخش می شود .

اسکنر بوقی تصویری سوپر سنسور با وزن کم و یک رابط کاربری آسان همراه یک باتری با جنس لیتیوم یونی قدرتمند قابل شارژ ، انتخابی مناسب جهت افرادی است که نیاز به اسکنر های 3 بعدی با دقت بسیار بالا دارند .

و سپس وجود امواج مزاحم ، آلودگی های زیست محیطی و سنگ سیلیس در کار این دستگاه هیچ گونه تداخلی ایجاد نخواهد کرد و شما می توانید به سادگی اهداف خود را شناسایی و کشف کنید .

خصوصیت های اسکنر سوپر سنسور

  1. شارژر اتوماتیک
  2. سیستم مگنومتر GPR
  3. امکان شارژ با برق شهری
  4. عمق کاوش بین 5 تا 7 متر
  5. دقت بالا در کاوش و دفینه یابی
  6. قدرت تشخیص نقطه و عمق هدف
  7. مجهز به حالت تفکیک روی نرم افزار
  8. انتقال اطلاعات به تبلت یا لبتاب به صورت بیسیم
  9. قابلیت اسکن زمین بصورت اسکن کامل ( Full Scan )
  10. هماهنگ و بالانس شدن خودکار و دستی با زمین و منطقه
  11. تفکیک و جداسازی حفره از فلزات با استفاده از برنامه ویژوآلایزر 3D
  12. قابلیت تصویر برداری و دیدن تمام عوامل زیر زمینی به شکل زنده ( Live )
  13. عکس برداری از محیط و ذخیره تصاویر اسکن شده با وضوح و کیفیت عالی
  14. ارائه اطلاعات بر روی صفحه نمایشگر و همچنین نرم افزار ویژوآلایزر سه بعدی
  15. مجهز به دو سنسورمگنومتر بسیار قدرتمند و پیشرفته جهت بالا بردن کیفیت تصویر
  16. توانایی کشف و شناسایی تونل، اتاقک و حفره های زیر زمینی حتی در صورت پر بودن
  17. تفکیک و جداسازی فلزات با ارزش نظیر طلا و نقره از فلزات آهنی با برنامه ویژوآلایزر 3D

 

لوازم و تجهیزات اسکنر سوپر سنسور

سوپر سنسور های حرفه ای باید تجهیزات و ابزارات ذیل را در کنار دستگاه خود داشته باشند تا کاربر بتواند به بهترین شکل به فلزیابی بپردازد .

  • شارژر
  • کابل اتصال
  • کیف همراه
  • محفظه کنترل
  • لوله سنسور
  •  سی دی آموزشی

سخن پایانی

جهت آگاهی از شاخص قیمت واقعی هر دستگاه ، می توانید در بازار طلایابی و فلزیابی تحقیق نموده و با گشت و گذار در سایت های شرکت های معتبر ، از این اطلاعات آگاه شوید . هرچند از آن جا که این کار آن طوری که به نظر می آید سهولت نداشته و نیاز به صرف زمان زیادی دارد ، می توانید از گزینه ای راحت تر بهره ببرید .

مشاوران ارشد شرکت ما همه روزه آماده خدمت رسانی همه جانبه با پاسخ گویی به هر پرسش شما به صورت حضوری ، تلفنی یا مجازی در زمینه قیمت های اصلی هر دستگاه فلزیاب و بقیه موارد به صورت رایگان می باشند .

شرکت ما مناسب ترین و موثرترین دستگاه ها را از میان تمام تکنولوژی ها و برند های فلزیاب موجود در بازار به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نماید و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیارتان می گذارد تا شما به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را تست نمایید و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا گردید .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه