خرید گنج یاب

خرید گنج یاب

خرید گنج یاب

 

سلام و درود خدمت همراهان همیشگی اهورا فلزیاب ، دستگاه های گنج یاب این روز ها طرفداران زیادی در سرتاسر جهان پیدا کرده اند و افراد زیادی به دنبال تهیه و استفاده از این دستگاه می باشند . در این میان ، افرادی سودجو نیز وجود دارند که با کلاهبرداری در این زمینه با اقدامات مجرمانه خود باعث متضرر شدن مشتریان واقعی می شوند در نتیجه خرید دستگاه گنج یاب احتیاج به تحقیقات کافی و داشتن دانش در این زمینه دارد . در این مقاله می خواهیم به این مورد بپردازیم که چگونه یک خرید امن و مناسب در بازار گنج یابی داشته باشیم.

معرفی دستگاه گنج یاب

 

اگر جزو افرادی باشید که به تازگی به دنیای فلزیابی پا گذشته باشید ، حتما برایتان سوال است که دستگاه گنج یاب دقیقا چیست و چه کارایی ای دارد . در مفهوم کلی ، یک دستگاه فلزیاب که توانایی کاوش و شناسایی انواع طلاهای قدیمی و جدید ، رودیم ، تیتانیم ، پالادیم ، نقره ، برنز و دیگر فلزات با ارزش را داشته باشد ، گنج یاب است . از مهم ترین ویژگی این دستگاه ها ، وجود قابلیت تفکیک در آنها به منظور مشخص کردن فلز طلا در میان فلزات دیگر می باشد .

نحوه کار دستگاه گنج یاب به این گونه است که دستگاه یک میدان مغناظیسی در اطراف صفحه کاوش گر خود ایجاد می کند . سپس به محض قرارگیری جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی گنچ یاب ، میدان مغناطیسی بزرگی و شدت ناشی از دستگاه را تغییر می دهد . بدین ترتیب دستگاه گنج یاب وجود اجسام فلزی را در فضای اطراف را تشخیص می دهد . برای توضیح جامع درباره دستگاه گنج یاب بر روی آن کلیک کنید .

قیمت دستگاه گنج یاب

 

دستگاه های گنج یاب مانند هر کالایی تنوع و انواع خاص خود را دارند و قاعدتا نمی توان یک قیمت یکسان برای تمامی آنها لحاظ نمود . بازه قیمت این دستگاه ها از مبلغ 10 میلیون تومان شروع می شوند و تا قیمت های بالاتر ادامه دارند . لزوما باید این گونه باشد که دستگاه های پیشرفته تر و با کارایی و کیفیت بالاتر ، دارای قیمت بالاتری نیز باشند . البته این قضیه تنها برای شرکت های معتبر صدق می کند .

کلاهبرداران از همین شیوه مذکور برای دروغگویی و فروختن دستگاه های تقلبی استفاده می کنند . فروشندگان شارلاتان با تعریف و تمجید مبالغه شده درباره دستگاه های خود و ذکر قیمت های بالا و غیر واقعی برای آنها ، دستگاه های مدل پایین یا دستگاه های تقلبی و فیک را به مشتریان تحویل می دهند و بدون هیچ گونه ضمانت و گارانتی یا حتی آموزشی ، پس از فروش ارتباط خود را با مشتری قطع می کنند . در مواقعی پیش می آید که فروشنده پس از تحویل بیعانه یا کل مبلغ دستگاه ، مشتری را بلاک می کند و ارتباطش را با آن مسدود می کند و معلوم می شود اصلا نه گنج یابی درکار بوده و نه فروشی .

گاهی پیش می آید که شما با دستگاه های گنج یابی بسیار ارزانی روبرو شوید . در چنین مواقعی معمولا ، دستگاه ها توسط تعمیرکاران الکترونیک یا دانشجویان رشته الکترونیک و گروه های کوچک هستند ساخته شده اند . در چنین مواقعی دستگاه ها هیچوقت به درستی کار نکرده و صرفا شاید ظاهری مناسب داشته باشند ، اما کارایی مورد نیاز از آنها ساخته نیست . لذا پیشنهاد می شود از پرداخت پول به چنین گروه های غیر معتبری خودداری کنید .

نحوه خرید گنج یاب

 

بهترین راه برای خرید دستگاه گنج یاب ، مراجعه به یک شرکت معتبر برای خریداری می باشد . احتمال ریسک کلاهبرداری و خطرات احتمالی خرید از گروه ها و فروشنده های متفرقه بسیار بالاست . در نتیجه بهتر است که اقدام به این کار نکنیم و از راه درست به دنبال تهیه این دستگاه باشیم . و اما در چه صورت یک شرکت معتبر است ؟

یک فروشنده معتبر باید ضمانت تعویض و گارانتی دستگاه مورد نظر را داشته باشد و به مشتری اطلاع بدهد . در کنار آن ، تحویل دستگاه در صورت حضور مشتری باید همراه با آموزش کامل و جامع توسط فروشنده باشد . همچنین باید همراه تست و آزمایش باشد . درستی کارکرد همان دستگاه باشد . در صورت خرید غیر حضوری ، فروشنده موظف است ویدیو آموزش کامل کار با دستگاه و تست آن را به خریدار ارسال کند . همچنین یک فروشنده معتبر همیشه قیمت های معمول و درست یک دستگاه را به متقاضی خود می گوید و نه آن را گران تر از قیمت اصلی عنوان می کند و نه ارزان تر ذکر می کند .

خرید گنج یاب و تجهیزات آن

 

در کنار تهیه خود دستگاه گنج یاب ، به خصوص در مواردی که فرد استفاده کننده آماتور است و اولین بارش است که دارد با دستگاه کار می کند ، معمولا احتیاج به تجهیزات و ابزارات جانبی دارد . زیرا با کمک آنها احتمال شناسایی و کاوش فلزات بسیار بالاتر و فرد جستجوگر سریعتر به هدف خود می رسد . درواقع استفاده از سیستم های مکمل باعث می شود فرد بتواند در گستره زمانی کمتر ، در میزان مساحت بیشتری به جستجو بپردازد .

از جمله سیستم های مکمل و تجهیزات دستگاه گنج یابی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ردیاب فرکانسی یا شعاع زن

 

فلزات قادرند در برابر امواج مغناطیسی از خود واکنش نشان دهند . اندازه واکنش ، برای تمام فلزات یکسان نیست و به جنس فلز بستگی دارد اما این ویژگی در همه آنها مشترک است . ردیاب ها همواره به صورت یک یا دو آنتن هستند که می توانند از طریق تنظیم بر روی فرکانس طلا یا قرار دادن دو تکه طلا در محفظه های آن، یک محیط بسیار وسیع را تفکیک کند و وجود هدف را در آن محیط تشخیص دهد .
اساس کار دستگاه های ردیاب بر پایه امواج مناطیسی است . ردیاب گنج یاب ها از خود امواج مغناطیسی ساطع می کنند . زمانی که فلزات در معرض این امواج قرار می گیرند . تابش مغناطیسی دستگاه ردیاب ، تمامی فلزیات را تحت تاثیر قرار داده و سپس قابلیت تفکیک ، طلا را از باقی فلزات جداسازی می کند . هرچه شدت تغییر بیشتر باشد ، به این معنی است که فرد به فلز نزدیکتر است .

اسکنر

 

یکی دیگر از ابزار های مهم در دستگاه گنج یاب ، اسکنر ( تصویری ) است . اسکنر تصویری دستگاهی است که علاوه بر قابلیت شناسایی طلا ، قابلیت اسکن و ارائه تصویر طلای مورد نظر را دارد . این دستگاه ابعاد و شکل و شمایل تقریبی و تخمینی طلای مورد نظر را نمایان می کند . سپس نشان می دهد که به طور کلی می توان در حدود ۶۰ درصد روی تصویر ارائه شده حساب کرد . بنابراین ، سیستم های اسکنر با تصویر برداری و اسکن لایه های زمین می توانند تصاویر زیر خاک را به کاوشگر نشان دهند . این قابلیت کاوشگر را از وجود حفره های زیر زمینی ، مقبره ها و غار ها آگاه می سازد .

نقطه زن

 

همان طور که از نام این دستگاه مشخص است ، طلایابی که دارای سیستم نقطه زن برای مشخص کردن نقطه دقیق هدف در زیر زمین است ، قادر است طلا ها را به صورت تکی و نقطه ای مشخص سازد ، که پس از شعاع زنی طلای مورد نظر و پیدا کردن محدوده تقریبی هدف باید به کمک یک طلایاب نقطه زن مکان دقیق هدف را نمایان ساخت . دستگاه نقطه زن کاربرد فوق العاده زیادی دارد می توان آن را اساس کار یک کاوشگر حرفه ای و ابزار ضروری یک جستجوگر آماتور دانست .

یون یاب

 

یکی دیگر از ابزارهای مورد نیاز کاوشگری یون یاب است . یون یاب می تواند با شناسایی گاز طلا در هر شرایطی، طلاهای باستانی را به راحتی شناسایی کند . طلاهای باستانی در اصطلاح اموزی همان گنج نامیده می شوند . یون یاب می تواند در غارها و سربند های قدیمی بسیار کارایی داشته باشد . همان طور که می دانید فلزات با مدفون ماندن در زیر زمین ، دچار تغییرات شیمیایی شده و یونیزه می شوند . این فعل و انفعالات روی محیط اطراف طلا نیز تاثیر می گذارد . این ابزار ها می توانند این اثرات را شناسایی و سنس کنند. بر همین اساس ، این ویژگی می تواند یک نکته و قابلیت ویژه در دفینه یابی باشد . بسیاری از کاوشگران تنها با دنبال کردن این ویژگی فلزات می توانند به راحتی به اهداف خود دست یابند .

سوپر سنسور

 

سوپر سنسور یک دسته عمودی است که مجهز به دو سنسور و تشخیض دهنده قدرتمند است و می تواند گنج یابی را حتی در شرایط سطوح سنگی و صخره ای ، کوهستانی و زمین های نا هموار بسیار ساده کند . وجود سنسور به نحوی باعث پایدار ماندن اقتدار دستگاه گنج یاب و قدرتمند ماندن آن حتی در زمین هایی که راه رفتن در آن ها زحمت زیادی می طلبد ، می شود .

ضرورت وجود تجهیزات در زمان خرید گنج یاب

 

همان طور که وجود داشتن ابزار ها و تجهیزات جانبی ای در یک اسلحه جنگی مانند دوربین ( Scope ) ، نقطه قرمز ( Red Dot ) ، لیزر ( Laser ) ، پایه نگهداری ، کفش قنداق ، ضربه گیر و دیگر مکمل ها ، باعث کارایی بهتر و بیشتر در زمان استفاده می شود ، در گنج یاب نیز سیستم هایی وجود دارند که می توانند در کنار یک دستگاه مرغوب و حرفه ای ، به ما کمک کنند .

دستگاه گنج یابی که مجهز به یک یا چند سیستم تکمیلی باشد را گنج یاب مکمل می نامند . اگر شما هم از دسته افرادی هستید که نیاز به یک گنج یاب چند کاره حرفه حرفه ای دارید ، حتما تهیه ابزار های کمک کننده و کامل کننده دستگاه را لحاظ فرمایید تا در زمان کاوش بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید . هر چقدر تجهیزات بیشتری در نزد خود داشته باشید ، در هنگام کاوشگری موانع کمتری داشته و مجموعا بسیار راحت تر خواهید بود .

 

سخن پایانی

 

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهوزا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره:

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه