طلایاب ارزان و قوی

طلایاب ارزان و قوی

 

طلایاب ارزان و قوی موردی است که هر مشتری در زمینه طلایابی به دنبال آن است . اینکه یک دستگاه هم با کیفت و قیمت مناسب باشد ، آن را بسیار با ارزش می کند . زیرا بدین شکل مشتری با پرداخت هزینه کمتر به دستگاهی بهتر می رسد . اما چگونه می توان یک طلایاب ارزان و قوی پیدا کرد ؟ یافتن و خرید یک طلایاب مقرون به صرفه که کارایی قدرتمندی داشته باشد خواسته هر کاوشگری است . طلایاب ‌ها معمولا در انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند و از نظر کارایی همگی بر اساس نیروی مغناطیسی کار می‌کنند ؛ اما با توجه به آنکه دیسک به کار رفته در ساختار طلایاب های مختلف با قدرت‌های متفاوتی انتخاب می‌شود ، در نتیجه انتخاب ما بسیار اهمیت پیدا میکند . درواقع برای خرید فلزیاب ارزان و قوی ، بهترین راه مراجعه به فروشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر است . برای اطلاعات بیشتر درباره طلایاب ، بر روی مقاله معنا و مفهوم طلایاب کلیک کنید .

 

طلایاب ارزان و و قوی چیست ؟

 

در هرگونه معامه ای در مواجه با سه موقعیت به فروشنده و جنس محصول شک کنید . زمانی که کالا در مقایسه با حد معمول خیلی ارزان است ، زمانی که از حالت عادی بسیار گران تر است و یا زمانی که بهای آن کاملا رایگان است . در مورد طلایاب نیز همین گونه است .

ما به طور کلی طلایاب را در سه حالت ارزان می نامیم :

1.زمانی که دستگاه مدل پایین تری دارد و قیمت به نسبت کمتری را داراست .

در این مورد می توان گفت که بستگی دارد ما دستگاه را برای چه نوع استفاده و کاوشی احتیاج داشته باشیم . به طور قطع یک دستگاه مدل پایین برای اقدامات ساده و سرگرمی می تواند بهترین گزینه باشد . اما هرگز چنین دستگاهی در عملیات های پلیسی و امنیتی ، نظامی و جنگی ، کاوش های باستان شناسی یا گنج یابی های جدی کارایی چندانی ندارد . مخصوصا اگر بدون داشتن تجهیزات و سیستم های مکمل تهیه شود .

2.هنگامی که قیمت یک دستگاه در یک فروشگاه ارزان تر از فروشگاه های دیگر است .

اگر این حالت پیش بیاید ، معمولا حقه ای درکار است . دلیل آن را احتمالا خودتان هم می توانید حدس بزنید . چنین چیزی در نگاه اول بسیار وسوسه انگیز جلوه می کند اما اقدام برای خریدن محصولی که از همه جا ارزان تر است ، خصوصا اگر اختلاف هزینه زیادی میان قیمت دستگاه با نرخ همگانی و عادی آن وجود داشته باشد ، بسیار ریسکی و خطرناک است .

3.حالت سوم ، مادامی است که یک دستگاه هم ارزان و هم دارای کارایی نسبتا خوب و کیفیت بالا باشد و به قول معروف ارزان و و قوی باشد .

در واقع فقط در این صورت است که طلایاب را ارزان و قوی می نامیم . یافتن این دسته از دستگاه ها ، کار آسانی به شمار نمی رود زیرا در اکثر مواقع فروشنده ها ، با عنوان سوم محصول خود را تبلیغ کرده اما متاسفانه موارد اول و دوم را در زمان فروش ارائه می دهند . اما جای نگرانی نیست زیرا شرکت اهورا فلزیاب دارای فلزیاب هایی با قیمت متناسب است . اصلا تفاوتی ندارد چه مدلی و چه برندی از کدام شرکت بخواهید ، تمامی آنها در شرکت ما موجود هستند .

 

تحت چه شرایطی یک طلایاب ارزان و در چه شرایطی قوی است ؟

 

در اکثر مواقع دستگاه ها ، به خصوص دسته وارداتی آنها قیمت های بی ثباتی دارند و روزانه تفاوت پیدا می کنند . هرچند شما با مراجعه به تنها چند وبسایت فروش می توانید میانگین قیمت هر دستگاه را به راحتی در نظر بگیرید . با انجام این کار و مطلع شدن از نرخ حدودی محصول ، می توانید تشخیص دهید در چه زمان ، کدام کالا در چه فروشگاهی در واقع ارزان ترین است . در چنین موقعیتی برعکس تصور عام مردم باید از پرداخت هزینه به فروشنده فلزیاب مورد نظر خودداری فرمایید .
در بعضی مواقع طلایاب های ارزان ، یا مونتاژ و کپی برداری شده توسط کشور چین هستند و یا دست ساز دانشجویان و تعمیر کاران رشته الکترونیک که در هر دو حالت ، محصول تولید شده نمی تواند نیاز های ما را به هیچ عنوان بر طرف کند .

 

آیا طلایابی ارزان و قوی پیدا می شود ؟

 

طلایاب های ارزان تر از بقیه ، معمولا کارایی کمتری نیز دارند . اگر صحبت از این باشد که قصد داشته باشید یک طلایاب با مدل پایینتر را ارزان تر خریداری فرمایید باید به این نکات توجه داشته باشید که قرار است بدون شک نتیجه ای با سود کمتری نیز دریافت کنید ، زیرا نمی توان با پرداخت هزینه کم ، انتظار بازدهی بالا را داشت . نتیجه گیری درباره اینکه طلایاب ارزان به کار شما می آید یا خیر به قصد و نیت شما در به کارگیری آن بستگی دارد .
اما اگر قیمت معمول یک دستگاه را می دانستید و همان دستگاه را در هر نوع درگاه پرداخت دیگری با قیمتی فوق العاده پایین تر مشاهده کردید ، به کلاهبردار بودن آن فروشنده یا تقلبی بودن طلایاب مورد نظر ، شکی 90 درصدی کنید . زیرا حتی اگر بحث حراج یا تخفیف درکار باشد ، فروشنده به هیچ عنوان قیمت را تا حدی پایین نمی آورد که منجر به ضررش شود .
در حالت اصلی ما به دنبال یک طلایب ارزان نیستیم ، بلکه یک طلایاب مناسب و با صرفه اقتصادی و در عین حال قوی می خواهیم . لذا نباید هدف ما ، تنها قیمت پایین یک دستگاه باشد . بلکه باید به کارایی آن نیز توجه داشته باشیم .

 

طلایاب ارزان و قوی یا ارزان ترین طلایاب ؟

 

یک طلایاب ارزان و و قوی می تواند نیاز های ما را به خوبی بر طرف کند ، اما هرگز ارزان ترین طلایاب ها برای ما مناسب نیستند . موارد زیر 5 تا از دلایل مهمی را نشان می دهند که چرا هرگز نباید به سراغ ارزان ترین طلایاب برویم :

  1. کلاهبرداری فرد یا وبسایت فروشنده از راه دریافت پول و تحویل ندادن محصول .
  2. خطر فیشینگ حساب شما در برخورد با درگاه های هکری در وبسایت شرکت های سودجو .
  3. کارایی نداشتن یا کارکرد ناقابل طلایاب به دلیل تولید توسط افراد آماتور و گروه های غیر حرفه ای .
  4. درصد بالای خطای دستگاه فلزیاب در تشخیص و تفکیک فلزات و فاقد تجهیزات و سیستم های مکمل مورد نیاز .
  5. تولید و مونتاژ توسط کشور هایی مانند چین و درنتیجه فیک و تقلبی بودن دستگاهی که به شما تحویل می دهند .

آیا بجای یک طلایاب ارزان و قوی ، یک طلایاب گران بخریم ؟

 

پاسخ این سوال را نمی توان یک بله یا خیر مطلق داد . وبسایت شرکت ما در همه اوقات در قسمت فاکتور های خرید هر دستگاه به این نکته مهم اشاره می کند که :

صرفا گران بودن یک دستگاه به معنای عالی بودن آن نیست . همانطور که احتمالا با خود حدس زدید ، احتمالات و دلایلی که در پاراگراف پیشین مورد مطالعه شما قرار گرفت می تواند برا فلزیاب های گران نیز صدق کند .

جمله (( طلایاب هرچه گران تر ، بهتر است )) بخشی از یک شگرد کاملا واضح و معمول برای کلاه برداری و مورد استفاده فروشندگان شارلاتان است . زیرا نه تنها فقط قیمت بالای یک کالا به نمی تواند نشان دهنده ارزش و کیفیت بالای آن محصول باشد ، بلکه برخی از مدل ها ممکن است قیمت واقعی در بازار ایران نداشته باشند و مردم به دلیل اطلاع نداشتن از چنین موردی هم وقتشان و هم پولشان هدر برود و در آخر هیچ سودی عایدشان نشود . در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود .

 

قیمت طلایاب ارزان و قوی

 

در بهترین و منطقی ترین حالت ممکن ، معقول ترین قیمت برای یک دستگاه ، معمول ترین قیمت آن است . به طور مثال مادامی که قیمت درج شده یک دستگاه در غالب فروشگاه ها و شرکت ها در بازه 20 تا 25 میلیون باشد ؛ معقولانه نیست که به دنبال خرید از فروشنده ای برویم که همان مدل را 15 میلیون برای فروش گذاشته است . زیرا بسیار پایین تر از قیمت عادی می باشد . همانطور که نباید به دنبال خرید از فروشنده ای برویم که نوشته همان دستگاه را 35 میلیون است . چون بسیار گران تر از حد عادی آن قیمت است . بنابراین نه باید به دنبال دستگاهی بسیار گران باشیم و نه باید هدفمان یک دستگاه ارزان قیمت باشد .

 

خرید طلایاب ارزان و قوی

درواقع ما به دنبال یک طلایاب مقرون به صرفه هستیم . معنای واژه مقرون به صرفه یعنی طلایابی که قیمت مناسب خودش را دارد . یک دستگاه طلایاب باید در هر فروشگاه معتبری قیمت مشترکی داشته باشد . متغیر بودن قیمت آن در یک فروشگاه های مختلف یعنی تقلبی بودن آن جنس در حداقل یکی از آنها . قیمت باید در همه جا ثابت یا حداقل مشابه باشد . گاهی سوال می شود که دقیقا چه برند ها و مارک هایی مشمول طلایاب ها و فلزیاب های ارزان قیمت می شوند؟ در این باره باید گفت که هر برند و دستگاه بسته به کارایی خود قیمت های متفاوتی دارند و نمی توان صرفا یک برند مشخص کرد . هرچند برند هایی هستند که از دیگری به نسبت بهتر هستند .

 

نکات خرید طلایاب ارزان و قوی

 

درنتیجه با توجه به نکات مذکور پیشین ، می توانیم به خریدی امن تر و محصولی با کیفیت نزدیکتر شویم . همچنین نکته دیگری که بهتر است در نظر قرار دهیم این است که اگر در کاوش خود هدف جدی ای داریم حتما به دنبال خرید دستگاهی با مدل پیشرفته که می تواند نسبتا گرانتر از مدل های پایین تر باشد برویم زیرا هرگز نمی توان انتظار دریافت بهترین نتیجه را داشت وقتی بهترین دستگاه تهیه نشده است . بهترین پیشنهادی که ما می توانیم به شما بدهیم این است که برای خرید دستگاه ، به یک شرکت معتبر مراجعه فرمایید ؛ شرکت اهورا فلزیاب می تواند این مورد را برای شما تضمین کند .

 

سخن پایانی

 

برای شناسایی قیمت معمول و نرخ درست هر دستگاه ، می توانید در بازار طلایابی تحقیق کرده و با گشت و گذار در وبسایت های شرکت های معتبر ، از این اطلاعات بهره مند شوید . هرچند از آن جا که این کار نیز آسان نبوده و احتیاج به زمان زیادی دارد ، می توانید از گزینه ای راحت تر بهره ببرید.
مشاوران ارشد شرکت ما آماده خدمت رسانی همه جانبه با پاسخ گویی به هر پرسش شما به صورت حضوری ، تلفنی یا مجازی در زمینه قیمت های اصلی هر دستگاه فلزیاب و بقیه موارد به صورت رایگان می باشند .
شرکت ما مناسب ترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های فلزیاب موجود در بازار برای خریدار جهت رسیدن به مقصود اصلی خویش معرفی می نماید و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را تست کند و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا گردد .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره:

مهندس پاکزاد 09124140052

 

 

 

ارسال دیدگاه