فلزیاب ارزان و قوی

فلزیاب ارزان و قوی

فلزیاب ارزان و قوی

در زمان خرید فلزیاب ارزان و قوی باید توجه داشته باشید که ما با عوامل و فاکتورهای گوناگونی مواجه هستیم تا کارایی فلزیاب مشخص گردد؛

اما از نظر اقتصادی لازم است با خرید فلزیاب ارزان و قوی ، مدیریت بهتری روی هزینه‌ها داشت.

فلزیاب‌ها معمولا در انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند و از نظر کارایی همگی بر اساس نیروی مغناطیسی کار می‌کنند؛

اما با توجه به آنکه دیسک به کار رفته در ساختار فلزیاب‌های مختلف با قدرت‌های متفاوتی انتخاب می‌شود،

هر یک از این ابزار در بررسی عمق‌های گوناگون، متفاوت عمل می‌کنند به عنوان مثال فلزیاب VLF تا عمق یک متری پاسخگو می‌باشد و این در حالی است که فلزیاب‌های قوی‌تر تا عمق‌های ۷ متر را هم بررسی می‌کنند.

با این تعابیر در زمان خرید فلزیاب ارزان و قوی باید در گام نخست به حداکثر عمقی که فلزیاب می‌تواند بررسی کند،

توجه داشته باشید و اگر علاقمند به خرید فلزیاب با عمق ۵ متر هستید،

بهتر است در همان وهله اول به سراغ مدل‌های پرقدرت بروید و از یک متخصص کمک بگیرید.

در اینجا شاید بگویید که خرید فلزیاب با عمق ۵ متر و حتی بالاتر قطعا با قیمت گزافی همراه است؛

اما اگر با یک کارشناس مشورت کنید یا از فروشندگان معتبر درخواست خرید داشته باشید، قطعا می‌توانید فلزیاب قدرتمندی با قیمت مقرون به‌صرفه تهیه کنید.

شناخت انواع فلزیاب برای خرید اقتصادی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که می‌تواند در هنگام خرید فلزیاب ارزان و قوی به شما کمک کند، شناخت انواع فلزیاب است.

با این جمله شاید تصور کنید یک لیست جامع از فلزیاب‌های ارزان و قدرتمند وجود دارد که شما می‌توانید به وسیله آن فلزیاب مناسب با بودجه خود را خریداری کنید؛ اما خیر چنین نیست!

همان‌طور که اشاره شد فلزیاب‌ها در انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند و این طبقه‌بندی بیشتر بر اساس نوع تجهیزات، سیستم عملکردی دستگاه فلزیاب، نوع دیسک، قدرت عمق‌زنی دستگاه و ابعاد و ظاهر فلزیاب است.

با این تعابیر دسته‌بندی فلزیاب می‌تواند کارایی آن را مشخص کند و لذا شما می‌توانید با شناخت انواع دستگاه‌های فلزیاب، تجهیز مورد نیاز خود را تهیه کرده و از آن در پروژه‌های خود به کاربردی‌ترین حالت ممکن استفاده کنید.

بنابراین اولین نکته در خرید فلزیاب ارزان و قوی، شناخت انواع فلزیاب است که به شما کمک می‌کند قابلیت و کارایی هر دستگاه را به تفکیک بررسی کرده و در نهایت دستگاهی متناسب با نیاز خود خریداری کنید که البته چنین خریدی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

با این تفاسیر به عنوان یک نکته کلیدی و آموزشی شاید بهتر باشد، به معرفی چند مدل از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه های فلزیاب بپردازیم.

فلزیاب ارزان و قوی را از کجا خریداری کنیم؟

برای خرید فلزیاب ارزان و قوی بهترین راه مراجعه به فروشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر است.

خرید از فروشندگان معتبر در عین اینکه به تضمین کیفیت کالا کمک می کند و به شدت در انتخاب محصول کارآمد و با کیفیت موثر است، همچنین می‌تواند در کاهش قیمت نیز موثر باشد.

خرید از فروشگاه‌های تخصصی معمولا کالاها با قیمت منصفانه‌ای به بازار عرضه می‌شوند که این موضوع بیشتر دلایل بازاریابی دارد؛ اما در هر حال این اتفاق به نفع مشتری و خریدار است.

قیمت مناسب: لازم است یادآور شویم وقتی شما کالایی را بی‌واسطه و از نمایندگی خریداری می‌کنید، بی‌شک به کیفیت آن اطمینان دارید، چون آن را دقیقا از تولید کننده خریداری کرده‌اید؛ اما در خرید از شخص، مسئله کاملا متفاوت است،

چرا که اطمینانی در خصوص کیفیت محصول وجود ندارد و ممکن است کالایی که به اسم محصول اصلی خریداری کرده‌اید، کاملا تقلبی باشد و در آینده ممکن است هزینه‌های گزافی را در زمینه تعمیر پرداخت کنید.

شرکت اهورافلزیاب از جمله فروشندگان معتبر در زمینه خرید و فروش انواع دستگاه فلزیاب است.

معرفی فلزیابهای پرکاربرد

فلزیاب ارزان و قوی vlf

در بررسی فلزیاب‌های مختلف، فلزیاب vlf  همواره به عنوان ارزان‌ترین دستگاه معرفی می‌شود. دستگاه‌های فلزیاب vlf به عنوان ساده‌ترین دستگاه‌ها, در عمق‌های یک متری بسیار پرکاربرد هستند، تجهیزات این دستگاه از دو کویل مجزا تشکیل شده و قدرت بالایی در تشخیص انواع فلزات و تفکیک آن‌ها دارد. این دستگاه قابلیت بالایی در کاوش‌های میدانی دارد؛ اما با توجه به آنکه قدرت عمق‌زنی بسیار پایینی دارد، اغلب آن را با عنوان فلزیاب تفریحی نیز معرفی می‌کنند.

فلزیاب پالسی Pl

این فلزیاب نیز از دیگر دستگاه‌های پیشرفته پرقدرت و باکیفیت است که اغلب در عمق‌های بالای ۳ متر استفاده می‌شود.

دستگاه های پالسی برخلاف فلزیاب vlf  از قدرت بالاتری برخوردار هستند و در پروژه‌های صنعتی، باستان‌ شناسی، زمین‌ شناسی و … استفاده می‌شوند؛ اما توجه داشته باشید که این مدل از دستگاه‌های فلزیاب قدرت تفکیک فلزات را ندارند و ممکن است در حین کار شما را دچار سردرگمی کنند.

فلزیابهای فرکانسی

فلزیاب‌های فرکانسی اگرچه در دسته فلزیاب ارزان و قوی قرار نمی‌گیرد و گاها ممکن است با قیمت‌های گزافی در بازار به فروش برسند؛ اما از نظر کارایی یکی از بهترین و پرطرفدارترین دستگاه‌های طلایاب به شمار می‌آیند.

دستگاه‌های فرکانسی بر اساس سیستم فرکانس جذبی و القایی کار می‌کنند و از نظر قدرت یکی از قوی‌ترین دستگاه‌ها در تشخیص و تفکیک انواع فلزات معرفی می‌شوند.

دستگاه‌های فلزیاب فرکانسی دارای انواع مختلفی هستند و معمولا در دو دسته بزرگ دستگاه‌های حرارتی و رادار دسته‌بندی می‌شوند.

در پروژه‌های عملیاتی مختلف می‌توانید از انواع این دستگاه‌ها استفاده کنید؛ اما توجه داشته باشید که هر یک از انواع مدل‌های این دستگاه قابلیت‌ها و توانایی‌های خاص خود را دارد و بهتر است برای داشتن یک خرید باصرفه حتما با یک کارشناس متخصص مشورت کنید.

اصالت دستگاه فروش فلریاب

برای خریدو فروش فلزیاب ارزان میتوان به سراغ  قیمت فلزیاب های دست دوم و کار کرده رفت . در مرحله اول به اصالت دستگاه فروش فلریاب توجه داشته باشید.

راه های مختلفی برای استعلام دستگاه های شرکتی ( خارجی مانند دستگاه های ماینلب ) وجود دارد، که شما می توانید به عنوان مثال با استعلام شماره سریال یا مراجعه به سایت سازنده دستگاه  و یا برقراری تماس تلفنی یا ایمیل به به تولید کنندگان انواع فلزیاب از اصالت فلزیاب کارکرده باخبر شوید.

در مرحله ی بعد شکل ظاهری دستگاه بررسی شود.

قیمت طلایاب دست دوم یا کاکرده معمولاً نصف قیمت نو همان دستگاه می باشد .

با تفاوت عملکرد قیمت انواع دستگاه طلایاب را قبل از خرید حتما تست کنید و از کارایی مربوط به دستگاه اطلاعات کافی داشته باشید و از فروشنده بخواهید اجازه تست دستگاه کاکرده را به شما بدهد.

اگر قصد خرید فلزیاب ارزان را دارید عجولانه رفتار نکنید و قبل خرید به این نکات توجه کنید. خرید دستگاه فلزیاب برای کارهای مختلفی طراحی شده است.

 

برای خرید فلزیاب به این نکات باید توجه کرد :

۱- به دنبال برند نباشيد.

فلزياب ها بر خلاف ديگر وسايل، در هر شرايط آب و هوايي بازدهي خود را نشان خواهند داد. بسياري از فلزياب هايي با برندهاي معتبري که در دنيا ساخته مي شود، در بسياري از کشورها به علت تغييرات شرايط آب وهوايي، قابل استفاده نيستند؛

از اين رو، به جاي بررسي برندها، به تکنولوژي و ويژگي هاي محصول درج شده در کاتالوگ دقت کنيد و از فروشگاه هاي معتبرخريداري کنيد.

۲- به کارايي دستگاه دقت کنيد:

کارايي فلزياب ها دردرجه اول اهميت بيشتري نسبت به ديگر موارد آن دارد. يک دستگاه خرید فلزياب ممکن است که ظاهر فوق حرفه اي داشته باشد؛

اما به دلايل نداشتن کيفيت لازم نتواند کارايي مناسب در پيدا کردن انواع فلزها داشته باشد و بهتراست تا بيشتر براي آموزش مورد استفاده قراربگيرد.

۳- قبل از خريد به نکات آموزشي دقت کنيد.

استفاده از دستگاه هاي قیمت انواع دستگاه طلایاب ساده است.

کافي است که آن ها را روشن کرده و بر روي قسمت هاي مورد نظر به صورت عقب و جلو حرکت دهيد تا فلز مورد نظر پيدا کند و در نتيجه صداي آلارم را از خود نشردهد.

قبل از خريد فلزياب ارزان به نکات استفاده در خصوص چگونگي روشن کردن، کار کردن با صفحه و حرکت از فروشنده سوال بپرسيد و حتما يک بار جلو او دستگاه را مورد تست و بررسي قرار دهيد.

4- در خصوص انواع فلزياب ها تحقيق کنيد:

انواع فلزياب ها و دسته بندي آن ها

فلزياب هاي TR، ماهواره اي، ليزري، دوربيني، VLF، GPR و پالسي از انواع آن مي باشند که هر کدام کاربرد و قابليت هاي مخصوص به خود را دارد.

قبل از خريد، سايت هاي فروش اينترنتي فلزياب و انواع محصول و اطلاعات درج شده در هرکدام را به دقت مورد بررسي قرار دهيد و آن ها را با هم مقايسه کنيد.

۵- از دوستان خود بپرسيد

فلزیاب وسيله اي نيست که هر کسي درخصوص آن اطلاعاتي داشته باشد. از آنجا که اين دستگاه ها کاربرد خاصي هم دارند، اگر شخصي قصد استفاده يک بار آن را داشته باشيد، از دوست يا آشناي خود آن را قرض خواهد کرد.به هر حال، قبل از خريد از دوست يا شخصي که با فلزياب ها سروکار دارند، سوالاتي درخصوص اين دستگاه ها و شرکت هاي معتبر سازنده داخلي بپرسيد و حتي توصيه مي شود که با آن ها براي خريد فلزياب ارزان به بازار مراجعه کنيد.

خدمات ارائه شده توسط  اهورا فلزیاب:

شرکت اهورا فلزیاب با بیست سال سابقه در زمینه واردات و تولید فلزیاب بسیار موفق عمل کرده و جزو برترین شرکت در بین شرکت های فلزیاب بوده است.

۱: تمام دستگاه های اهورا فلزیاب دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

۲: پاسخ گویی تلفنی و حضوری مشتری در زمینه ی خرید و فروش فلزیاب، ارتقا فلزیاب همچنین در مورد علائم و نشانه ها و…

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی آموزشی و دفترچه فارسی می باشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

برای یک خرید هوشمندانه می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.
دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
ارسال دیدگاه