فلزیاب ماینلب مانتیکور MANTICORE

فلزیاب مانتیکور ماینلب

فلزیاب ماینلب مانتیکور MANTICOR

در دنیای امروزی، کاوش و جستجو برای فلزات گرانبها و منابع معدنی ارزشمند، یکی از مسائل حیاتی در زمینه‌ی صنایع است. در این راستا، فلزیاب‌ها به عنوان ابزارهای بسیار حیاتی و اساسی شناخته می‌شوند که توانایی کشف و شناسایی فلزات مختلف را در بافت‌های زمینی دارند.

اما این ابزارها، با ورود به دوران جدید، از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ تری بهره می‌برند که به آنها امکانات ویژه‌تری را برای کاوش فراهم می‌کند.

یکی از پیشرفت‌ های قابل توجه در این زمینه، فلزیاب‌ های مانتیکور است.

این فلزیاب وی ال اف پیشرفته، ساخت کمپانی ماینلب استرالیا است  با بهره گیری از تکنولوژی‌ های مغناطیسی و الکترومغناطیسی، قابلیت کشف فلزات در عمق‌های مختلف زمین را دارند

این فلزیاب بوقی نه تنها قادرند به صورت دقیق فلزات را تشخیص دهند، بلکه امکان تفکیک بین انواع فلزات مختلف را نیز فراهم می‌کنند.

در این مقاله، به بررسی عملکرد، مزایا و کاربردهای فلزیاب‌های مانتیکور خواهیم پرداخت. همچنین، به بررسی اثرات این تکنولوژی در تحولات حوزه‌ی کاوش‌های معدنی و جستجوی گنجینه های باستانی خواهیم پرداخت.

بررسی فلزیاب مانتیکور

در ابن بخش درباره ی این فلزیاب حرفه ای مروری جزئی خواهیم کرد:

مانتیکور با تکنولوژی چند فرکانسی Multi-IQ+، قدرتمندترین، سریع ترین و دقیق ترین آشکارساز فلزی در تاریخ شرکت ماینلب است.

قلب مانتیکور موتور فوق العاده قدرتمند چند فرکانسی همزمان (MULTI-IQ+) آن است.

این دستاورد نو آورانه باعث افزایش قدرت فلزیاب ها به میزان ۵۰٪ نسبت به مجموعه فلزیاب های پرفروش‌  مثل EQUINOX، می‌شود.

مانتیکور تجربه ای بی نظیر از شکار فلزات است که حدود شکار را به مرزهای جدیدی می رساند تا قدرت، عمق و شناسایی بیشتری ارائه دهد.

فلزیاب مانتیکور ماینلب

ویژگی های Manticor

در این بخش از مقاله شما عزیزان و علاقه مندان را با ویژگی ها و امکانات برجسته ی مانتیکور آشنا می کنیم:

چند فرکانس همزمان با توان بالا – Multi-IQ+ :
این دستگاه توان بیشتری را از طریق انتقال سیگنال‌ ها در یک طیف گسترده‌تر از فرکانس‌های کاری دارد، که باعث می‌شود تعداد بیشتری از هدف‌ها در زمین شناسایی شوند.

همچنین، این موتور پردازش سیگنال را به طور کامل بازنگری کرده و تمایز بهتری، رزولوشن بیشتر در شناسایی هدف، جداسازی بهتر اهداف و امکان تنظیم بهتر تشخیص و صدا برای شرایط کشف مختلف را فراهم می کند.

پاسخ سریع:

با توانایی استثنایی مدل مانتیکور در جداسازی اهداف، قادرید اهداف مورد نظر خود را در میان زباله‌های آهنی پیدا کنید که هیچ آشکارساز دیگری در بازار این امکان را ندارد.

 وزن سبک و فشرده: 

دارای وزن ۲.۹ پوند با طول گسترده ۵۶.۷ اینچ و طول قابل تاشوی ۲۴.۸ اینچ است.

حالت‌ های جستجوی بی نظیر:

مانتیکور شامل ۱۰ حالت جستجوی قابل تنظیم است.

حالت ها شامل حالت هایی برای کشف در مناطق داخلی، ساحل، موج و مناطق آب دریا، و حالتی بهینه شده برای کشف نیزه‌ های طلا است.

صدا: 

با فلزیاب مانتیکور، می توانید اطلاعات هدف را به دلخواه خود بشنوید.

از طریق کنترل‌ های صوتی برتر از جمله تنظیمات آهنگ‌ های هدف، جلوگیری از تداخل الکترومغناطیسی (EMI)، و صدای زیر و بم پیوسته (VCO) با زنگ‌های آهنی و صدای تشخیص آستانه اطلاعات هدف را همانطور که دوست دارید بشنوید.

عایق رطوبتی فوق العاده:

برای اکتشاف زیر آب (رده بندی IP68) تا عمق 5 متری (16 فوت) میتوانید از این دستگاه استفاده کنید تا اهداف پنهانی را پیدا کنید.

کنترل آسان و شفاف

مانتیکور دارای صفحه نمایش رنگی بزرگ است که از وجود فلزات در اعماق شما را اگاه می سازد.

نور و لرزش

با چراغ قابل کنترل، نور پس‌ زمینه صفحه نمایش با تنظیم خودکار و کیبورد پس زمینه‌ ای، به همراه لرزش دسته، شما می‌توانید پس از غروب آفتاب نیز به فعالیت خود ادامه دهید.

 اهورا فلزیاب

امکانات اهورا فلزیاب:

شرکت اهورا فلزیاب، با بیش از دو دهه تجربه در زمینه واردات و تولید انواع فلزیاب، به عنوان یکی از پیشروان این صنعت مورد اعتماد قرار می گیرد.

شرکت اهورا فلزیاب پشتیبانی تلفنی و حضوری را برای مشاوره در خرید، ارتقای محصول و سایر خدمات برای مشتریان عزیز فراهم کرده است.

برای تجربه خریدی آگاهانه، توصیه می‌شود با مشاوران ما و با شماره 09124140052 تماس حاصل فرمایید.

سایت اصلی محصول

ارسال دیدگاه