فلزیاب همه کاره

فلزیاب همه کاره

در بازار گنج یابی و طلایابی ، تنوع دستگاه ها بسیار زیاد است . از میان این دستگاه ها هر کدام کارایی خاص خود را دارند و کاربرد آن ها به این بستگی دارد که در چه شرایط آب و هوایی و چه زمینی از آن استفاده کنید .

اگر مدتی باشد که پا به دنیای فلزیابی و گنج یابی گذاشته باشید ، حتما نام فلزیاب همه کاره را شنیده اید . در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این دستگاه به شما توضیحات جامعی ارائه کنیم و شما را به طور کامل با این دستگاه آشنا کنیم . اگر با معنی و مفهوم گنج یاب آشنا نیستید بر روی کلمه آن کلیک کنید .

فلزیاب همه کاره چیست ؟

فلزیاب همه کاره یا فلزیاب مکمل ، دستگاهی قدرتمند است که از تجهیزات کافی برخوردار می باشد . لازم به ذکر است که فلزیاب های همه کاره دارای کاربرد های بسیار زیادی بوده و می توانند در هر شرایط آب و هوایی ای به شکل حرفه ای به جستجو بپدازند .

به طور مثال در مواقعی پیش می آید که شما با یک منطقه خشک کوهستانی سر و کار دارید . در چنین موقعیتی به فلزیابی احتیاج پیدا می کنید که بتواند در زمین های ناهموار نیز به خوبی عمل کند . گاهی از اوقات نیز پیش امکان دارد شما با یک منطقه بیابانی سر و کار داشته باشید .

در چنین آب و هوای گرمی ، کاوش برای طلا ممکن است چندین ساعت طول بکشد . پس شما به دستگاهی نیاز دارید که بتواند ساعت ها بدون احتیاج به شارژ شدن مجدد کار کند . اگر در شمال ایران سکونت داشته باشید ، به احتمال زیاد برای کاوش به یک منطقه تایگا می روید . در چنین جایی احتیاج به ابزارات حرفه ای برای کندن احتیاج دارید .

در کنار این مورد ، زمین در جنگل های مخروطیان شمالی همیشه نمناک است . بنابراین دستگاهی به کار شما می آید که ضد آب نیز باشد . در نتیجه زیست بومی که در آن قرار است به فعالیت بپردازید ، بسیار تاثیر مهمی در انتخاب دستگاه دارد . البته مادامی که از یک دستگاه فلزیاب همه کاره صحبت می کنیم ، منظورمان دستگاهی است که بتواند در هر نوع اکوسیستمی فعالیت کند .

ویژگی های فلزیاب همه کاره

یک دستگاه مکمل دارای ویژگی های مخصوصی است که آن را از تمامی گنج یاب ها متمایز می کند . این فلزیاب در حالت عادی دارای یک مجموعه دستگاه ها و تجهیزات است که در یک کیت مخصوص وجود دارد . از شاخص های این مدل دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. وجود پین پوینتر حرفه ای مجزا در مجموعه کیت .
  2. توانایی کارکرد و موثر در عمق زیاد و وسعت بالا .
  3. دارای لپتاپ یا تبلت در کیف برای اجرای برنامه ویژوالایزر .
  4. مجهز به اسکنر نمایشگر و دارنده صفحه نمایش دیجیتال .
  5. وجود دستگاه ردیاب یا شعاع زن حرفه ای در مجموعه ابزارات .
  6. وجود ابزاراتی مانند بیلچه و دیگر وسایل مخصوص کمپ زدن .
  7. دارنده نشانگر حساسیت که از مشخصات ضروری به شمار می رود .
  8. دارای سیستم های تصویربرداری سه بعدی و حرفه ای در شناسایی .
  9. قابلیت کاربرد در زمین های غیر هموار و هموار با بافت خاک متمایز .
  10. وجود سیستم های مغناطیس سنج و دریافت قدرتمند امواج مغناطیسی .
  11. قدرت تفکیک کردن کامل و موثر دفینه هایی مانند طلا از فلزات کم ارزشتر دیگر .
  12. دارنده بالانس دستی برای افزایش عمق نفوذ درون زمین و اجسام در مواقع مورد نیاز .
  13. عدم حساسیت در برابر شرایط آب و هوایی نامتعادل ، خاک ، مایعات و املاح معدنی .
  14. دارای سیستم صوتی قوی هنگام کاوش ، شناسایی و هشدار در مواقع شناسایی اشیای ارزشمند .

نمونه های دستگاه فلزیاب همه کاره

انواع دستگاه هیا زیادی در این بازار وجود دارند . اما همه آنها ویژگی های بالا را نداشته و دستگاه فلزیاب همه کاره به حساب نمی آیند .

از نمونه های فلزیاب های همه کاره می توان به موارد زیر اشاره نمود :

1. هوکر ( Hoker )

2. ایمیجر ( Imager )

3. مورگان ( Morgan )

4. دیپ کروز ( Deep Cruse )

5. کا ال سی سی ( KLCC )

فاکتور های خرید فلزیاب همه کاره

توجه داشته باشید در خرید فلزیاب های همه کاره ، احتیاج به تحقیقات زیادی دارید و بسیار اهمیت دارد که از کجا خرید کنید . فلزیاب های همه کاره به دلیل قابلیت های زیادی که دارند ، دارای قیمت بالایی نیز می باشند .

این نوع فلزیاب ها تماما وارداتی بوده و توسط هر فروشنده ای وارد نشده و به فروش گذاشته نمی شود . از آنجایی که فلزیاب های همه کاره بسیار قدرتمند و کامل هستند ، تمامی تجهیزات آنها نیز خارجی و برند هستند . بنابراین توجه داشته باشید که در هنگام خرید حتما به اندازه کافی بگردید و بهترین دستگاه ممکن را پیدا کنید . این نوع دستگاه ها نمونه هایی نیز دارد . برای آگاهی از آنها و شناخت دستگاه های پیشرفته و مکمل می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید .

سخن پایانی

در نتیجه برای یافتن قیمت معمول و نرخ درست هر دستگاه ، می توانید در بازار طلایابی تحقیق کرده و با گشت و گذار در سایت شرکت های معتبر ، از این اطلاعات بهره مند شوید . هرچند از آن جا که این کار نیز آسان نبوده و احتیاج به زمان زیادی دارد ، می توانید از گزینه ای آسان تر بهره ببرید.
مشاوران ارشد شرکت ما آماده خدمت رسانی همه جانبه با پاسخ گویی به هر سوال شما به صورت حضوری ، تلفنی یا مجازی در زمینه قیمت های اصلی هر دستگاه فلزیاب و بقیه موارد به صورت کاملا رایگان می باشند .
شرکت ما مناسب ترین و موثرترین دستگاه ها را از بین تکنولوژی ها و برند های فلزیاب موجود در بازار برای خریدار جهت رسیدن به هدف اصلی خویش معرفی می نماید و همچنین زمین مناسب برای تست دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا مشتری به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را تست کند و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا گردد .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره:

مهندس پاکزاد 09124140052

 

ارسال دیدگاه