قیمت فلزیاب

قیمت فلزیاب

قیمت فلزیاب

قیمت فلزیاب موردیست که هر شخصی قبل از هر اقدامی برای خرید ، قصد دارد آن را بداند و جستجوی این عبارت بسیار محبوب است .

در این مقاله می خواهیم به هر آنچه درباره خرید و قیمت های فلزیاب وجود دارد بپردازیم . در همین ابتدا بهتر است بگوییم که همان اندازه که تنوع فلزیاب ها بسیار زیاد است ، تنوع قیمت ها نیز برای دستگاه ها به همان میزان بالاست .

فلزیاب های متفاوت قیمت های متفاوت دارند .

قیمت فلزیاب چقدر است ؟

بدیهی است که به هیچ عنوان نمی توان یک قیمت مشترک برای تمام فلزیاب ها در نظر گرفت .

حتی میانگین قیمتی نیز وجود ندارد .

بازه قیمت فلزیاب ها بسیار گسترده است و از ده میلیون تومان شروع می شود و به بالا می رود .

طبق قاعده استاندارد ، در شرکت های معتبر هرچه یک دستگاه با کیفیت تر و پیشرفته تر باشد گران تر نیز هست .

همچنین در حالت عادی ، همیشه مدل جدیدتر یک دستگاه از قبلی آن گران تر است . زیرا که از کارایی بالاتر و تکنولوژی پیشرفته تری برخوردار است .

قیمت فلزیاب ارزان

گفتیم که فلزیاب ها انواع مختلفی دارند و تنوع در آنها زیاد است .

فلزیاب های ارزان ممکن است کارایی کافی برای شناسایی و کاوش فلز را نداشته باشند .

مانند فلزیاب های دستی در گیت های فرودگاه و ارگان های امنیتی .

یا ممکن است دستگاه ها دارای کیفیت پایینی باشند و از این لحاظ به کار نیایند .

همچنین فلزیاب های ارزان احتمال اصل نبودن را دارند . یک فلزیاب اورجینال هرگز ارزان نیست .

البته گاهی فلزیاب های ارزان می توانند اصل اما با کاربرد پایین باشند . فلزیاب های ارزان معمولا پین پوینتر ها را شامل می شود .

پین پوینتر

پین پوینتر یک فلزیاب دستی کوچک برای تشخیص اجسام فلزی نزدیک در یک میدان مشخص و محدود است .

از این دستگاه در هنگام فرآیند حفاری برای معین کردن مکان هدف استفاده می شود . این دستگاه ها همیشه قیمت های پایینتری نسبت به انواع دیگر فلزیاب ها دارند زیرا کارکرد آن ها جزئی است .

از نمونه مکان هایی که احتمال دارد این فلزیاب دستی را مشاهده کرده باشید در سازمان های امنیتی و پلیس در هنگام عملیات یا درحالت محافظت به منظور برقراری امنیت و کشف اسلحه و فلزات خطرناک در گیت فرودگاه ها و ارگان های دولتی ، استفاده در شناسایی تونل ، بمب ها و انواع مواد منفجره و غیره است .

درواقع این فلزیاب ها همان راکت های دستی کوچک هستند که احتمالا در گیت های ورودی به وفور دیده اید .

کارایی این فلزیاب به این صورت است که فلز را از بازه 10 سانتی متر تا 50 الی 80 سانتی متر به صورت نقطه ای مشخص می کند .

پین پوینتر ها قابلیت تفکیک فلزات را ندارند و با شناسایی هر گونه شی فلزی به صدا در می آیند

ردیاب

ردیاب یا همان شعاع زن در کل یک مفهوم و کاربرد را دارند .

وظیفه ردیاب یا شعاع زن مشخص کردن و تعیین محدوده احتمالی وجود یک فلز می باشد که دارای خطای بسیار بالایی نسبت به دستگاه های دیگر می باشند .

ردیاب ها به مدل های مختلفی تقسیم بندی میشوند که حداقل خطای این دستگاهها ۴۰% است .

استفاده از ردیاب جهت شناسایی مکانی که در آن باید به حفاری پرداخت ، الزامیست . ردیاب ها انواع مختلفی دارند که معمولا همراه یک مانیتور نمایشگر به منظور نمایش موقعیت مشخص است .

درواقع شعاع زن یک دستگاه برای تعیین مکان فلز به صورت تقریبی است که پس از آن با استفاده از نقطه زن ، مکان دقیق آن مشخص می شود .

نقطه زن

نقطه زن به فلزیاب یا طلایابی گفته میشود که می تواند موقعیت نقطه ای دقیق هدف را با تلرانس بسیار پایین تر مشخص کند .

بعضی از نقطه زن ها با تکنولوژی پیشرفته تر قادر به اسکن لحظه ای فلز مورد نظر و مشخص کردن عمق حدودی فلز مدفون شده هستند .

استفاده از نقطه زن ها بعد از ردیاب ها ، برای مشخص کردن مکان دقیق جسم فلزی بسیار مهم است .

هرچه نقطه زن ارزانتر و بی کیفیت تر باشد ، فرکانس پایینتری از خود ساطع می کند و آسان تر می تواند از اجسام سخت مانند سنگ و ساروج عبور کند .

همچنین این دستگاه خطای کمتری نیز خواهد داشت و قابل ذکر است که هر چه فرکانس بالا باشد عمق بالاتر رفته و همچنین میزان خطا بیشتر شده و نفوذ در سنگ و ساروج کاهش می یابد .

به طوری که امکان دارد اغلب سنگ های سخت را به عنوان فلز شناسایی کنند . در نتیجه در انتخاب نقطه زن باید دقت زیادی صرف شود .

اسکنر

فلزیاب های تصویری یا اسکنر ها می توانند تصاویر لایه های زمین را به صورت دو بعدی و سه بعدی به کاوشگران نشان دهند .

این سیستم به دستگاه نمایشگر هم شهرت دارد . این دستگاه قادر است تصاویر را به دو صورت لایو ویدیویی و تصویری چند بعدی به دست جستجوگران برسانند .

این دستگاه هم می تواند به عنوان یک مدل دستگاه متفاوت نام برده شود ، و هم می توان از آن به عنوان ابزاری ضروری کنار یک فلزیاب حرفه ای یاد کرد و تمایز این دو تنها به سلیقه و استفاده کاربر بستگی دارد .

فلزیاب های تصویری در تشخیص نوع فلز هم می توانند کار آمد باشند .

قیمت فلزیاب گران

معمولا فلزیاب های گران را فلزیاب های مکمل می نامند .

فلزیاب های مکمل فلزیاب هایی هستند که دارای چند سیستم متفاوت هستند .

آنها معمولا هم فلزیاب راکتی همراه خود دارند و هم مسلط به لپتاپ یا تبلت ، برنامه های تصویرسازی ، ردیاب و آنتن هستند .

آنها همچنین قابلیت تفکیک فلزات را دارند و می توانند فلزاتی مانند طلا را مشخص کنند . فلزیاب های مکمل بهترین گزینه برای جستجو و کاوش فلزات هستند و اگر در جای درست اسفتاده شوند ، شناسایی فلز را تضمین می کنند .

البته لازم به ذکر است که فلزیاب های مکمل جزو دسته فلزیاب های گران به شمار می روند و قیمت بالایی دارند . زیرا معمولا اجزای آن وارداتی هستند . از مقرون به صرفه ترین فلزیاب های مکمل می توان به فلزیاب موبایلی اشاره کرد .

ویژگی ها و کاربرد های یک فلزیاب گران

همانطور که ذکر شد ، در ارگان های امنیتی و پلیسی مادامی که درحال انجام عملیات هستند یا درحالت محافظت به منظور برقراری امنیت و کشف اسلحه و فلزات خطرناک در گیت فرودگاه ها و سازمان های دولتی ، استفاده در شناسایی تونل ، دینامیت ، بمب ها و انواع مواد منفجره و غیره از این دستگاه ها بهره می برند .

شناسایی و کاوش لوله‌ها و کابل هاي مدفون در زیر خاک . از دیگر قابلیت ها می توان به شناسایی و کشف فلزات با ارزشی مانند طلا ، نقره ، رودیم ، پالادیم ، تیتانیم و… در زیر خاک یا معادن اشاره نمود .

استفاده در سازمان های آموزشی از جمله در سالن های امتحانات و حوزه های آزمون توسط کادر دانشگاه ها و مدارس و یا دیگر ارگان ها با مقصود شناسایی وسایل هوشمند و جلوگیری از تقلب توسط محصلان و آزمون دهندگان .

سایر قابلیت ها

از دیگر قابلیت های فلزیاب که ممکن است به آن بی توجهی شود ، کارایی در موارد نظامی درجنگ ها در مواقعی مانند یافتن تله های زیر خاک ، مین ها ، ترکش های به جا مانده از جنگ ها و پیشگیری از هرگونه خطرات و تهدیداتی که در جبهه ها و زمین های جنگ زده در طول جنگ یا پس از آن وجود دارد .

بهره گیری در صنعت باستان شناسی به جهت یافتن آثار و لوازم به جا مانده در زیر زمین از تمدن های گذشته و پیدا کردن طلا ها و گنج های مخفی شده در زیر خاک ، معادن و حفره ها .

کشف کردن باقی مانده شهاب سنگ هایی که با زمین برخورد کرده اند و ارزش بالایی از لحاظ علمی و اقتصادی دارند . بعضی از شهاب سنگ ها که از مبدا خاصی به سطح زمین سقوط و اصابت کرده اند ، می توانند به قیمت چندین برابر ارزش فلزی مانند طلا ، به فروش برسند .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که قبل از اقدام به تهیه یک دستگاه فلزیاب و پرداخت هر هزینه ای ، به خصوص در مواردی که قصد دارید یک دستگاه گران قیمت خریداری کنید ، میزان تحقیقات مورد احتیاج را انجام داده و اطلاعات مورد نیاز را به کسب کنید و سپس اقدام به تهیه آن کنید .
مشاوران ارشد در این زمینه شرکت فلزیاب آماده هرگونه مشاوره رایگان جهت تهیه انواع فلزیاب به صورت حضوری ، تلفنی و مجازی به شما عزیزان می باشد .

شرکت ما مناسب ترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها ، مارک ها و تکنولوژی های مختلف فلزیاب موجود در بازار به خریدار برای ررسیدن به مقصود اصلی خویش معرفی می نماید و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار وی می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را تست کرده و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا گردد .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه