گنج یاب ارزان و قوی

گنج یاب ارزان و قوی

تمامی افرادی که با په دنیای گنج یابی و طلایابی می گذارند ، به دنبال تهیه بهترین گزینه با پرداخت کمترین هزینه ممکن هستند . این مسئله به خوبی توسط کارشناسان و فروشندگان شرکت ما درک می شود . در نتیجه همواره در تلاش هستیم که بهترین گزینه را در به صرفه ترین حالت ممکن به شما ارائه نماییم . یک گنج یاب ارزان و قوی موردی است که هر اپراتوری شدیدا می خواهد . دستگاه های با کیفیت و قدرتمند و در عین حال ارزان و به صرفه ، بهترین مواردی هستند که ارزش این را دارند برایشان هزینه کنید .

گنج یاب ارزان و قوی چیست ؟

گنج یاب های زیادی هستند که قوی می باشند و قدرت بالایی دارند .

این دستگاه ها در موارد زیادی می توانند به خوبی دفینه یابی کنند و درصد خطای بسیار کمی دارد .

اما گنج یاب هایی که مورد نیاز شما می باشند ، گنج یاب هایی هستند که علاوه بر قدرت بالا ، دارای شاخصه ارزان نیز هستند .

درواقع این دستگاه ها به صرفه محسوب می شوند . زیرا کیفیت بهترین دستگاه ها را ارائه می دهند در حالی که قیمتی پایین را دارند .

درست است که در دنیای گنج یابی و طلایابی ، هرچقدر پول بپردازید ، همان قدر آش می خورید . اما موارد استثنا هم وجود دارند . مانند فایل های ملکی که نرخی زیر شاخص قیمت بازار دارند ، اما فقط مشاوران حرفه ای هستند که می توانند آن ها را برای شما پیدا کنند .

نمونه هایی از گنج یاب ارزان و قوی

گنج یاب های ارزان و قوی مواردی نیستند که بسیار یافت شوند و هر فروشنده ای بتواند آنان را به شما معرفی نمایند.

بهترین دستگاه های یابنده موجود در بازار ، از دیدگاه مشتریان پنهان می مانند و کلاهبرداران با خرید آنها در قیمت پایین و فروش آن ها در قیمت های بسیار بالا ، سود های کلان به جیب خویش وارد می کنند .

 

از بهترین نمونه های گنج یاب ارزان و قوی می توان به سری های مورگان از جمله Morgan 18000 ، Morgan 12000 اشاره کرد . کیت های مورگان قابلیت از کامل ترین کیت ها بین تمامی گنج یاب ها می باشند و خرید آنها ، صرفا برای افرادی که دنبال یک دستگاه گنج یاب حرفه ای و در عین حال با قیمت به صرفه هستند ، بسیار پیشنهاد می شود .

در ادامه جایز است به سری های ایمیجر اشاره کنیم . از بهترین ورژن های این دستگاه هم ، Imager 25000 و Imager 30000 شایان ذکر هستند . ایمیجر ها قابلیت های زیادی از جمله تشخیص به همراه تفکیک طلا در اعماق بالا دارند . در ادامه از بهترین دستگاه های گنج یابی که هم ارزان باشند و هم قوی ، Magnus Powerful موردی عالی می باشد . این دستگاه ها به کاربرد در زمین های ناهموار و غیر مطلوب و حتی مرطوب ، شهرت دارند . از دیگر دستگاه ها نیز In worker است که اگر مدتی باشد با په دنیای گنج یابی گذاشته باشید ، قطعا نام این دستگاه معروف را شنیده اید .

شاخص های دارای اهمیت گنج یاب ارزان و قوی

در پاراگراف پیشین متوجه شدید که نمونه هایی از گنج یاب های ارزان و و قوی ، چه برند هایی هستند . حال قصد داریم به شما ویژگی های دستگاه های گنج یاب حرفه ای را معرفی کنیم تا از این مورد نیز به طور کامل مطلع شوید . شاخص های دارای اهمیت گنج یاب های ارزان و قوی ، به شرح زیر می باشد :

  1. توانایی کارکرد در شرایط محیطی متفاوت .
  2. قابلیت تشخیص بدون خطا یا دارای حداقل درصد خطا .
  3. دارای کاتالوگ و کارکرد ساده و قابل فهم برای همه در استفاده .
  4. قابلیت ثبات داشتن ، پایدار ماندن و عدم خروج از حالت بالانس .
  5. دارای توانایی انجام فعالیت در زمین های دارای املاح و حذف ذرات اضافی و مانع .

نکات مهم در خرید دستگاه های گنج یاب ارزان و قوی

 

  1. یابنده را در زمان خرید باید در کانی و سنگ ، خاک طبیعی ، و در سنگ و در زمین خاکی دارای لایه تست کرده و سپس خریداری کنید . در بعضی مواقع یک فلزیاب در سنگ ها و صخره ها کارایی دارد . اما همین دستگاه در خاک های چند لایه ، تا ۸۰% کاهش نفوذ دارد . در نتیجه کاربر رضایت پیدا نمی کند .
  2. پیشنهاد می شود در هنگام خرید ترجیحا در مکان معامله حضور داشته باشید و این نکته را در نظر بگیرید که همان دستگاهی که برای آزمایش و تست استفاده می شود را خریداری کرده و تحویل بگیرید از دریافت کردن دستگاهی که تست نشده به شدت خودداری فرمایید . دلیل این موضوع را می توان هم متفاوت بودن مدار داخلی دو دستگاه متمایز از یکدیگر در زمان تست و تحویل در نظر گرفت .
  3. حتما در انتخاب نوع دستگاه دقت کنید ، به طور مثال اگر جزو افراد آماتور هستید در ابتدا با تهیه و استفاده از یک دستگاه نقطه زن شروع کنید . با تمرین و استفاده از دستگاه می توانید پس از یادگیری و حرفه ای شدن شعاع زن و اسکنر نیز تهیه فرمایید . اگر حرفه ای هستید دارای تجربه می باشید ، می توانید کار خود را از همان ابتدا با هر سه دستگاه آغاز کنید .

اصالت دستگاه های گنج یاب ارزان و قوی

هر شاخصی برای هر دستگاهی که معرفی می شود ، به شرط اورجینال بودن دستگاه اهمیت پیدا می کند . به طور کلی اصالت دستگاه های گنج یابی در چهار زمینه مختلف وجود دارند و حائز اهمیت می شوند .

در وهله اول کارخانجات مطرح ، دستگاه های برند را تولید و روانه بازار  می کنند .
از جمله این برند ها می توان به محصولات تولیدی شرکت های Fisher ، Minelab ، Garrett ، OKM  و غیره که قیمت بالایی دارند اشاره نمود .

در ادامه تعدادی شرکت کوچک در کشورهای مختلف بصورت مشترک و گاها بین المللی محصولی مشترک تولید ر وتوزیع می کنند .

همچنین دستگاه های دارای اصالت ، قیمت مناسب در کنار کارایی بالا دارند . به طور مثال می توان به محصولات شرکت Mega Tekno و Hira Detector در ترکیه و شرکت Alpha Detector در ایران اشاره کرد . شرکت کوچک های در ترکیه و ایران و یونان طراحی این محصولات را عرضه می کنند .

در آخر دسته ای دیگر از دستگاه ها هستند که دست ساز به شمار می روند .افرادی چون دانشجوهای الکترونیک ، تعمیرکاران الکترونیک و گروه های کوچک این دستگاه هارا می سازند . از آن جایی که شماتیک آن ها اینترنتی و عمومی هست هزینه ای بابت طراحی پرداخت نمی کنند. به همین دلیل قیمت نسبتا پایینی در کنار کارایی پایین دارند . تهیه این مدل از دستگاه ها برای افراد با اهداف و مقصود جدی توصیه نمی شود .

فاکتور های خرید یک دستگاه گنج یاب ارزان و قوی

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه های گنج یاب در هنگام انتخاب نهایی وجود دارد . متاسفانه ما به برخی از اشتباه ترین آن ها باور داریم .

احتمالا مدام می شنوید که صرفا دستگاه هایی که گران تر هستند می توانند کیفیت بالاتر داشته و تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند . در صورتی که این کلام بخشی از یک شگرد کاملا واضح و معمول برای کلاه برداری و مورد استفاده فروشندگان شارلاتان است .

درواقع نه تنها فقط قیمت بالای یک کالا به نمی تواند نشان دهنده ارزش و کیفیت بالای آن محصول باشد ، بلکه برخی از مدل ها ممکن است قیمت واقعی در بازار ایران نداشته باشند و مردم به دلیل آگاه نبودن از چنین موردی هم وقتشان و هم پولشان هدر برود و در آخر هیچ سودی عایدشان نشود .

در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود .زمان مورد نیاز برای آموزش کامل و حضوری در نحوه استفاده از دستگاه مورد نظر در زمین مناسب را سپری کنید . به هیچ عنوان تنها به پشتیبانی مجازی فروشندگان بی نام و نشان تکیه نکنید .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه فلزیاب ، به خصوص در مواردی که قصد دارید یک دستگاه گران قیمت خریداری کنید ، میزان تحقیق مورد نیاز را انجام داده و اطلاعات کافی را به دست بیاورید و سپس اقدام به تهیه آن کنید .
مشاوران ارشد در این زمینه شرکت فلزیاب آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری ، تلفنی و مجازی به شما مشتریان گرامی جهت تهیه انواع فلزیاب می باشد .

شرکت ما مناسب ترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های مختلف فلزیاب موجود در بازار به خریدار جهت رسیدن به مقصود اصلی خویش معرفی می نماید و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار وی می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را تست کرده و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا گردد .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

 

ارسال دیدگاه