اسکنر فلزیاب فیوژن OKM Fusion Professional

اسکنر فلزیاب فیوژن OKM Fusion Professional

اسکنر فلزیاب فیوژن OKM Fusion Professional نسخه به روز شده فلزیاب فیوچر محصول قبلی شرکت او کی ام آلمان ، با تکنولوژی جدیدتر است .

این اسکنر نسبت به فلزیاب فیوچر دارای عملکرد و گزینه های بهتری است که کار جستجو را برای کاوشگران علاقه مند آسانتر می نماید .

این دستگاه دارای عملکردهای مختلف است و کاوشگران با توجه به نیاز خود از کشف طلا و دفینه ها و گنج های پنهان تا توپوگرافی و زمین شناسی از آن استفاده می کنند .

این اسکنر سه بعدی در چند ورژن فیوژن لایت ، پروفشنال ، پروفشنال پلاس ، تولید ، و تفاوت آنها در بعضی امکانات است .

تفاوت اسکنر فیوژن پروفیشنال با نسخه پلاس در دسته مخصوص تلسکوپی نسخه پلاس و گزینه های بیشتر نسخه PLUS است .

و این نسخه دارای تمامی امکانات و لوازم جانبی است .

در طراحی حرفه ای اسکنر فیوژن که بر مبنای طراحی بهینه تر نسخه قبلی که فیوچر سال 2018 بود ، و در زمان بیست سالگی سری محصولات فیوچر او کا ام معرفی شد .

او کا ام با طراحی جدید خود به این فلزیاب قدرتمند استحکام بیشتری می دهد و از بهترین مواد مرغوب برای افزایش کیفیت در آن استفاده می شود .

عملکرد اسکنر فلزیاب فیوژن OKM Fusion Professional

این دستگاه به دلیل ویژگی های فنی خود برای افراد مبتدی انتخاب مناسبی است ، و نسخه پلاس به دلیل امکانات فنی بیشتر برای کاوشگران حرفه ای مناسب تر می باشد .

از دیگر تفاوت های نسخه پروفیشنال با نسخه پلاس ، در استفاده نسخه Professional به طور عمودی است و در نسخه پلاس در تمامی جهات  قابل استفاده است .

امکانات اسکنر فلزیاب فیوژن OKM Fusion Professional

  • اسکن سه بعدی از زمین یا Ground Scan که دستگاه با ارائه اسکن سه بعدی با تجزیه و تحلیل داده نتایج را بر روی رایانه نمایش میدهد
  • سیستم صدای زنده یا Live Sound که دستگاه یک منطقه مغناطیسی مشخص را برای کشف فلزات آهنی جستجو مینماید.
  • قدرتمند در تفکیک و حذف نویز در سنگهای کانی و معدنی به منظور کاهش خطا
  • دارای درجه و بالاترین میزان حساسیت به طلا و سایر فلزات ارزشمند
  • وزن سبک و حمل و نقل راحت
  • در نسخه پلاس این اسکنر علاوه بر عملکرد های قبلی دارای ویژگی تصویری برداری در لحظه یا Live Scan میباشد که یک تصویر فوری و سریع برای آنالیز داده ارائه می دهد.

اسکنر فلزیاب فیوژن OKM Fusion Professional دارای کویل SRIS

از فناوری های جدید این اسکنر ساخت OKM کویل های مخصوص SRIS است .

این نوع کویل برای کاوش فلزات با سطح خارجی کوچک در اعماق و لایه های با عمق کمتر مورد استفاده قرار می گیرد .

این نوع از کویل در هر دو حالت Live Sound و گراند اسکن می تواند توسط کاوشگر به طور جدا از هم مورد استفاده قرار بگیرد ، همچنین این نوع کویل برای نشانه گذاری ، پین و تعیین نقطه هدف نیز کاربرد دارد .

بدین ترتیب کاوشگران موفق به کشف تکه های کوچک فلزات گرانبها از قبیل انگشتر های طلا ، گوشواره ها ، گردنبند و زنجیرهای کوچک ، انواع سکه ، مدال و سایر قطعات بسیار کم حجم و کوچک خواهند شد .

تحلیل داده ها با استفاده از ویژوالایزر اسکنر فلزیاب فیوژن OKM Fusion Professional

این اسکنر با کمک تحلیل داده ها در نرم افزار ویژولایزر ، تصویری 3 بعدی و دقیقی از اجسام در فرایند اسکن به نمایش می گذارد . بدین ترتیب کاوشگران قبل از اقدام به حفاری از موقعیت اشیاء مدفون و اندازه و موقعیت فلزات گرانبها در لایه های زیرین خاک مطلع می شوند و این چنین در وقت خود صرفه جویی می کنند .

حداقل امکانات لپتاپ جهت به کارگیری اسکنر فلزیاب فیوژن OKM Fusion Professional

  • درایو 4X : CD-ROM
  • رابط (انتقال اطلاعات) : USB
  • میزان فضا برای نصب: حداقل 50 مگابایت
  • حافظه کاری (RAM): حداقل 256 مگابایت
  • کارت گرافیک: حداقل 128 مگابایت ، سازگار با OpenGL
  • سیستم عامل: ویندوز ویستا ، ویندوز 7 ، ویندوز 8 ، ویندوز 10

نتیجه گیری اسکنر فلزیاب فیوژن OKM Fusion Professional

در حالت کلی ، شرکت او کا ام همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در دنیای فلزیابی نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا محصولات فلزیاب OKM او کا ام نیز مانند گرت جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های دستی و پین پوینتر ها ، محصولات شرکت نوکتا بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه