اسکنر فلزیاب 4500 OKM exp

اسکنر فلزیاب 4500 OKM exp

دستگاه اسکنر فلزیاب 4500 OKM exp او کا ام اکس 4500 تولیدی شرکت او کا ام از دقت و حساسیت مثال زدنی برخوردار است . فلزیاب اکس پی دستگاه فلزیاب پالسی منحصر به فرد بود که در آن تکنولوژی های جدیدی به کار می برند ، تا توانایی زیادی در کاوش داشته باشد .

همچنین موقیعت دستگاه نسبت به زمین را تشخیص دهد که در حین کاوش به شما بسیار کمک می کند . این دستگاه طلایاب قادر است بیشتر فلزات را برای شما شناسایی کند و همچنین تونل ها و حفره ها را برای شما نمایان سازد .

اسکنر فلزیاب 4500 OKM exp

اسکنر فلزیاب 4500 OKM exp محصول شرکت معتبر OKM آلمان است ، فلزیابی پیشرفته با کارایی زیاد .

تکنولوژی پیشرفته و امکان تهیه اسکن با وضوح و دقت تصویر بسیار بالا، آن را به ابزاری کم نظیر تبدیل نموده است .

فلزیاب ای ایکس پی ۴۵۰۰ مدل به روز شده eXp 4000 است .

شرکت OKM سازنده فلزیاب ، رادار های نفوذی زمینی ، تجهیزات الکترونیکی، زمین شناسی و دیگر تکنولوژی هایپ تشخیص است ،

که در سال ۲۰۰۲ در شهر آلتنبورگ ایالت تورینگن آلمان واقع در ۴۵ کیلومتری جنوب لایپزیگ تاسیس شد .

این شرکت بین المللی در همان سال های آغازین فعالیت با بهره گیری از تکنولوژی های روز جهان ،

توانست دستگاه های بسیار دقیق  و باکیفیتی تولید کند که توجه و تحسین تمامی فعالان این عرصه را برانگیخت .

توضیحات اسکنر فلزیاب 4500 OKM exp

این کمپانی تولیدات خود را در زمینه های مختلفی نظیر صنعتی , تفریحی , امنیتی , کاوشی و … طراحی و تولید می کند و همواره جزء بهترین شرکت ها در این زمینه است .

اگر از کشف وسایل کوچک نزدیک سطح خسته شده اید و می خواهید یک گنج واقعی را در عمق زیاد پیدا کنید ، این کمپانی فلزیاب Exp 4500 OKM را به شما پیشنهاد می کند .

در بین فلزیاب های خارجی فلزیاب های ساخت این شرکت همواره بهترین در نوع خود بوده اند . این فلزیابی است که با جدید ترین تکنولوژی های روز  طراحی می شود .

ویژگی های فلزیاب 4500 OKM exp

  • کشف فلزات ، گنجینه ها ، نقشه برداری های باستان شناسی
  • قابلیت نقطه زنی برای کشف مکان دقیق اهداف مدفون

دقت و حساسیت بسیار بالا

  • وزن بسیار سبک و راه اندازی بسیار سریع و آسان فلزیاب
  • دمای کاری بین ۰ تا ۷۰ درجه سانتی گراد
  • فلزیاب ساخته شده از بهترین متریال ها
  • نمایش سه بعدی شامل نشان دادن اندازه و عمق
  • یافت کردن طلا به خوبی دیگر فلزات
  • پیدا کردن غارها ، شکاف ها و اتاق های زیر زمین
  • یافت کردن طلای معدنی
  • دارای ۴ آنتن (GPR – آنتن جهت تونل یابی – سوپر سنسور برای اسکن زمین و
  • نقطه زنی – FS-Thermoscan جهت عکس های سه بعدی اینفرارد)

 

نتیجه گیری اسکنر فلزیاب 4500 OKM exp

در حالت کلی ، شرکت نوکتا ماکرو همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در دنیای فلزیابی نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا محصولات فلزیاب شرکت OKM نیز مانند گرت جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های دستی و پین پوینتر ها ، محصولات شرکت نوکتا بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه