یافتن سکه با فلزیاب

بهترین فلزیاب های سکه زن

کشف سکه با فلزیاب ها

هنگام یافتن سکه با فلزیاب، باید بدانید چه عواملی یک دستگاه را متمایز می کند. برای انتخاب بهترین فلزیاب سکه، به ویژگی هایی مانند عمق جستجو، دقت تشخیص، قابلیت تنظیم حالت های جستجو و ضد آب بودن توجه کنید. این عوامل به شما کمک می کنند تا فلزیاب مناسبی برای نیازهای خود پیدا کنید.

شما باید به ویژگی‌های تعادل خاک، محیط جستجو، گزینه‌های حالت جستجو، قیمت و سایر ویژگی‌ها توجه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه این عوامل به شما کمک می‌کنند تا بهترین سکه زن مخصوص سکه را انتخاب کنید، مطلب را به ادامه بخوانید.

عوامل موثر در انتخاب سکه زن

در انتخاب دستگاه سکه زن مناسب باید به نکات زیر توجه کرد:

تعادل خاک

تعادل خاک، جنبه ای مهم از عمل فلزیابی است که اغلب نادیده گرفته می شود. در واقع، این مفهوم مشخص می‌کند که چگونه یک دتکتور فلزی می‌تواند در مناطقی با غنی شدید معدنی عمل کند. محیط‌ های مختلف خاک می توانند باعث تولید سیگنال‌های نادرست و تغییر در شفافیت دتکتور شوند.

هرچند بسیاری از مناطق مورد جستجوی هواخواهان، شاید به اندازه‌ی زیادی غنی شدید معدنی نباشند، اما برخی مناطق بدون وجود ویژگی های تعادل خاک، امکان استفاده از دتکتور فلزی در آن امکان پذیر نیست.

ویژگی‌های تعادل خاک به دو صورت دستی و خودکار ممکن است باشند. اکثر دستگاه های فلزیابی دارای تعادل خاک خودکار هستند، اما برخی محصولات با کیفیت بالا همچنین دارای گزینه‌ی تعادل خاک دستی می باشند.

تعادل خاک خودکار معمولاً برای جستجوی سکه‌ها مناسب است، در حالی که گزینه‌های دستی برای جستجوی طلا یا اهداف دیگر در محیط‌های پر از فلزات مورد استفاده قرار می گیرند.

حالت های جستجو

استفاده از حالت های جستجو ویژگی برتری برای محصولات مبتدی و پیشرفته است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا بر اساس نیاز های خود، لیستی از ویژگی‌های عملکرد را انتخاب کنند. به عنوان مثال، اکثر دتکتورها حالت سکه را ارائه می دهند که برای جستجوی فلزات سکه‌ای مثل نقره، مس، نیکل و طلا بسیار مناسب است.

برای جستجوی همزمان سکه ها و سایر انواع فلزات، حالت کاملاً فلزی را انتخاب کنید. اگر به دنبال گنج جویی برای یافتن گنجینه‌های طلا هستید، حالت طلا یا جواهر را انتخاب کنید. همچنین، حالت پین پوینتر که بیشتر فلزیاب ها دارتد، بسیار مفید است زیرا زمان زیادی را در بازیابی هدف می‌تواند صرفه جویی کند.

اگر به انواع مختلف حالت‌ های جستجو اهمیت می دهید، حتماً به ارائه های مختلف هر فلزیاب توجه کنید، زیرا ممکن است متفاوت باشند. حتماً تمام حالت‌های جستجوی ارائه شده توسط هر فلزیاب را برای یافتن بهترین گزینه برای خودتان مقایسه کنید.

محیط شکار

در انتخاب دتکتور فلزی، توجه به محیط جستجو بسیار مهم است. اگر در محیط‌های شور یا مرطوب فعالیت می کنید، حتماً یک دتکتور ضد آب که حداقل تا عمق ۱۰ فوت زیر آب قابل استفاده باشد، تهیه کنید. حتی در آب کم‌عمق نیز ممکن است دتکتور شما به عمق بیشتری بیفتد، بنابراین دتکتورهای ضد آب، اگرچه هزینه بیشتری دارند، سرمایه‌گذاری خوبی برای جستجو در اطراف آب هستند.

اگر تنها روی زمین خشک به دنبال سکه هستید، یک دتکتور غیر ضد آب هم کافی است. بیشتر دتکتورهای سکه امروزی دارای کویل‌ها و شفت های ضد آب هستند، بنابراین می توانید در آب بسیار کم عمق نیز جستجو کنید. اگر به دستگاه ضد آب نیاز ندارید، می‌توانید در این زمینه هزینه‌ها را کاهش دهید. توجه به سبک جستجوی هر فرد و مکان های مورد نظر او، اهمیت زیادی دارد و این عامل برای هر فرد متفاوت است.

قیمت فلزیاب

یکی از مهم‌ترین مسائل در خرید سکه زن ها، قیمت آن است. این موضوع برای هر فرد اهمیت متفاوتی دارد، اما همیشه باید بدانید که چه ویژگی هایی مد نظرتان است.

فلزیاب های ارزان قیمت نیز عملکرد قابل قبولی دارند، اگرچه ممکن است در عمق های زیادی سکه ها و اهداف کوچک را پیدا نکنند، اما همچنان قادر به پیدا کردن سکه ها و گنجینه های ارزشمند هستند.

از طرفی، فلزیاب های پیشرفته و گران قیمت دارای قدرت و ویژگی های بیشتری هستند. این دستگاه ها به شما امکان می دهند تا حتی سکه های کوچک و قدیمی را در عمق های بسیاری پیدا کنید، همچنین امکانات سفارشی سازی بیشتری دارند.

در نهایت، مهم‌ترین نکته این است که هرچه مبلغ بیشتری بپردازید، دستگاه بهتری دریافت خواهید کرد. اما به هر حال، طلایاب های ارزان قیمت نیز می توانند به شما در پیدا کردن سکه ها و جواهرات کمک کنند، اگرچه امکانات کمتری نسبت به دتکتور های گران قیمت دارند.

با توجه به تأثیرات متعددی که بر انتخاب فلزیاب سکه تأثیر می گذارند، پیروی از راهنمای موجود هوشمندانه است. ابتدا باید عوامل مهم برای شرایط شخصی خود را شناسایی کرده و سپس انتخاب کنید. به یاد داشته باشید، هر سکه یابی که انتخاب کنید، به شما کمک خواهد کرد تا سکه‌های مورد نظرتان را پیدا کنید.

سکه زن های حرفه ای

برخی از سکه زن های حرفه ای و معروف در این بخش به شما معرفی خواهد شد:

Garrett ATX

فلزیاب گرت ATX یکی از بهترین سکه زن های پالسی در سطح متوسط است، زیرا با قیمت مناسب و ویژگی‌های عالی ارائه می‌شود! این دستگاه بسیار چندمنظوره است و می‌تواند برای شکار سکه و انواع دیگر کشف ها استفاده شود. از ویژگی‌های برجسته آن، عمق و حساسیت شناسایی قوی است که به شکارچیان کمک می کند تا سکه‌های قدیمی مورگان، نیکل های بوفالو و سکه‌های بزرگ کلونیال را پیدا کنند.

همچنین، گرت ای تی ایکس دارای شناسایی هدف دیجیتال و صفحه نمایش LCD است. همچنین با حالت های جستجوی پیش‌فرض، ویژگی های پین‌پوینتینگ و 40 تب آشکار سازی دستی ارائه شده است.

ATX دارای تعادل زمینی خودکار یا دستی است، که برای استفاده در مناطق معدنی مورد نیاز است. این دتکتور تا 10 فوت زیر آب غوطه وری ممکن است و به همه شرایط آبی، خاکی، و هوایی مقاومت می کند.

این  دستگاه با وزن سبک و طراحی ارگونومیک، برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب است.

Garrett ACE 400

فلزیاب آمریکایی Garrett ACE 400 سکه یابی مناسب برای مبتدیان است، این دستگاه با عملیات ساده، راحتی در طول روز، و ویژگی‌های لازم برای پیدا کردن سکه شناخته شده است. فلزیاب بوقی ACE 400 عالی برای شکار سکه و دیگر فلزات است، این امکان را به شما می دهد که یک دستگاه چندمنظوره داشته باشید. دلیل دوست داشتن ما برای ACE 400 به عنوان یک دتکتور سکه مبتدی این است که بسیار ساده در عملکرد است. علاوه بر این، قابلیت تعادل زمینی به صورت خودکار است و شما نیازی به تنظیم آن ندارید.

اگرچه ساده است، ACE 400 برای یک دستگاه سطح مبتدی بسیار قوی است و ممکن است حتی در عمق‌های زیادی سکه ها را پیدا کنید. یک ویژگی دیگر این دتکتور این است که با فناوری صوتی آهن گارت تجهیز شده است که به شما امکان می دهد آهن را که دیسکریمینه شده است، بشنوید.

گرچه ACE 400 ضد آب نیست، کویل جستجو و شفت کاملاً غوطه ورپذیر است، بنابراین می‌توانید در آب هم جستجو کنید. ACE 400 بسیار سبک است، که این امکان را به شما می‌دهد که آن را برای مدت طولانی بدون خستگی استفاده کنید.

Minelab CTX-3030

Minelab CTX-3030 محصول کمپانی ماینلب استرالیا یکی از بهترین فلزیاب وی ال اف هایی است که برای پیدا کردن سکه استفاده می شود. این دتکتور می تواند در هر شرایطی کار کند و به راحتی قابل تنظیم برای جستجوی انواع مختلف هدف باشد. ویژگی های زیادی برای بهترین عملکرد از این دتکتور طراحی شده است، از جمله داشتن هدفون های بی‌سیم. قابلیت تعادل زمین عالی، مدل های جستجو مختلف، و فناوری قدرتمند FeCo Discrimination از ویژگی‌های برجسته فلزیاب سی تی ایکس 3030 هستند که به شما کمک می کنند تا سیگنال های مورد نظرتان را بیابید. همچنین، این فلزیاب قابلیت غوطه وری تا ۱۰ فوت را دارد، بنابراین می توانید در هر مکانی که بخواهید از آن استفاده کنید.

اهورا فلزیاب

تمامی محصولات ارائه شده توسط اهورا فلزیاب دارای اصالت و کیفیت بی نظیری هستند. این دستگاه ها با کد اصالت کالا عرضه می شوند، تا شما از خرید خود با اطمینان کامل لذت ببرید و به اصالت و کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید. برای مشاوره رایگان، خرید حضوری یا پاسخ به هر گونه سوالی، با مهندس پاکزاد به شماره 09124140052 تماس حاصل فرمایید. تیم اهورا فلزیاب آماده خدمت رسانی به شماست تا بهترین تجربه خرید را برایتان فراهم کند.

ارسال دیدگاه