فلزیاب GARRETT ATX گرت ای تی ایکس

فلزیاب GARRETT ATX

فلزیاب GARRETT ATX گرت ای تی ایکس

فلزیاب GARRETT ATX گرت ای تی ایکس یکی از بهترین و جدیدترین محصولات شرکت گرت آمریکا است .

عملکرد عالی و دقیق فلزیاب گرت بر محبوبیت آن در بازار فلزیاب های دنیا افزوده و باعث شده تا بر سایر رقبای خود در بازار فلزیابی ایران و جهان برتری یابد.

دستگاه GARRETT ATX قادر به تفکیک کامل و بی نقص انواع فلزات هنگام حفاری و کاوش است.

در این بخش قصد داریم شما اپراتور ها و کاوشگران گرامی را با فناوری حرفه ای و پیشرفته این فلزیاب آشنا کنیم تا بتوانید از این دستگاه در کاوش های حرفه ای خود استفاده کنید و به نتایج مورد نظر خود برسید.

طلا یاب Garrett ATX بر اساس پالس مغناطیسی عمل می کند.

کار کردن با دستگاه گرت ای تی اکس بسیار راحت می باشد.

نقطه زن گرت ای تی ایکس با هر شرایطی سازگار است و برای استفاده در هر نوع زمینی اعم از زمین های دارای مواد معدنی زیاد، زمین های شوره زار و زمین های سفت و غیر قابل کاوش مناسب می باشد.

کاوشگران می توانند از طلایاب ای تی ایکس گرت برای کاوش و یافتن جواهرات، رگه های طلا در داخل سنگ ها، انواع فلزات و اجناسی که در اثر ماندن زیاد در زیر زمین کاملاً یونیزه شده اند، استفاده کنند.

طلایاب پالسی Garrett ATX

طلایاب پالسی Garrett ATX در دو مدل بیسیک و پرو در بازار موجود و قابل عرضه می باشد.

تفاوت این دو مدل در طول و اندازه کویل های آن است.

کاوشگران بر اساس نوع نیاز خود می توانند یکی از این دو مدل را انتخاب نمایند.

طلایاب ATX برای جست و جو کویل های مختلفی دارد، ویژگی مشترک لوپ های دو مدل بیسیک و پرو این است که خاصیت خم شدن تا 90 درجه را دارند و می توان آن ها را خم کرد و به بدنه دستگاه چسباند.

تفکیک در طلایاب GARRETT ATX گرت ای تی ایکس

طلایاب گرت ای تی اکس قادر است فلزات گرانبها و بی ارزش را از یکدیگر تفکیک کند. این قابلیت با زدن دکمه Iron Check فعال می شود. در این حالت، دستگاه فقط فلزات گرانبها و با ارزش را به کاوشگر نمایش می دهد.

دستگاه گرت ای تی اکس دارای کلید های تنظیم است که با آن ها می توان دستگاه را طوری تنظیم کرد که هنگام کاوش فقط به دنبال یافتن فلزات با ارزش باشد و به سیگنال های اشیای بی ارزش و زائد واکنشی نشان ندهد به همین دلیل از این دستگاه می توان به راحتی در محیط هایی با آلودگی زیاد، بدون این که وجود فلزات بی ارزش و مزاحم تأثیر منفی در کارکرد دستگاه گرت داشته باشد، بهره برد.

عملکرد صوتی نقطه زن Garrett ATX

دستگاه طلایاب ای تی ایکس گرت با عملکرد صوتی خود قادر است اندازه بزرگ بودن یا کوچک بودن سیگنال فلز را برای اپراتور مشخص سازد و مکان و عمق دقیق هدف را تعیین کند. طرز کار فلز یاب گرت ای تی ایکس به گونه ای است که سیگنال ها را با میزان بزرگی صدا منتشر می کند؛ مثلاً، سیگنال های قوی و هدف های بزرگ را با صدای بلند تری منتشر می کند و سیگنال های ضعیف و هدف های کوچک تر را با تن صدای کمتری منتشر می کند.

فلزیاب ضد آب گرت ای تی اکس | Garrett ATX

طلایاب ATX دستگاهی ضد آب است و می توان از آن در مکان هایی پر از آب یا در رودخانه ها به راحتی استفاده کرد. وجود آب هیچ تأثیری در کارکرد دستگاه طلا یاب گرت ای تی اکس نخواهد داشت. گرت قادر است در آب نیز کاوش و جست و جو کند و اشیای ارزشمند داخل آب را با استفاده از کویل های ضد آب قوی خود نمایان سازد.

ویژگی‌ های فلزیاب GARRETT ATX

این دستگاه فلزیاب امکانات ویژه ای دارد که عبارت اند از:

  • مجهز به فناوری Ground Track در جهت های مختلف زمین برای حذف رگه های مواد معدنی
  • دارای حالت های کاربری ایستا و متحرک با توجه به شرایط کاوشگر
  • دارای بالانس فوق العاده عالی
  • دارای صفحه نمایش ای ای دی با کیفیت بسیار عالی
  • دارای بدنه ضد آب و ضد ضربه
  • امکان حمل و نقل ساده و آسان
  • دارای بلندگوی داخلی ضد آب
  • دارای دفترچه آموزشی
  • دارای هدفون مخصوص
  • دارای باتری قابل شارژ و قوی

قیمت دستگاه Garrett ATX

قیمت دستگاه فلزیاب آمریکایی گرت ای تی ایکس در بازار ایران به خاطر نوسانات نرخ دلار و یورو، موانع قانونی واردات فلزیاب، تحریم های بین المللی و هزینه حمل و نقل نوسان دارد. لذا برای استعلام قیمت فلزیاب GARRETT ATX گرت ای تی ایکس با شرکت اهورا فلزیاب تماس بگیرید.

تست دستگاه گرت ای تی ایکس

تمامی محصولات اهورا فلزیاب شرکتی می باشند و تست کارایی دستگاه در دفتر انجام می ‌شود.

آموزش گرت ای تی ایکس

کاوشگران عزیز و مشتریان شرکت اهورا فلزیاب ، با مطالعه دفترچه راهنمای GARRETT ATX به صورت کامل آموزش کار با این فلزیاب را یاد خواهید گرفت و خواهید توانست از تمامی منو ها و آپشن های این سیستم فلزیاب استفاده کنید. دفترچه آموزش گام به گام کار با گرت ای تی ایکس موجود است. این دفترچه توسط شرکت فلزیاب آپادانا ترجمه شده است و در اختیار شما عزیزان و مشتریان گرامی قرار خواهد گرفت.

همچنین، در صورت خرید از شرکت فلزیاب آپادانا، کار با این دستگاه فلزیاب به صورت رایگان توسط اپراتور حرفه ‌ای به مشتریان آموزش داده می‌ شود.

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب

تمامی دستگاه هایی که از شرکت اهورا فلزیاب خریداری می ‌کنید، گارانتی اصالت از شرکت سازنده دارند و می ‌توانید مطمئن باشید که محصول اورجینال و اصلی شرکتی خریده‌ اید.

امکان ارسال به تمام نقاط کشور

پس از انتخاب محصول از شرکت اهورا فلزیاب و پرداخت هزینه ، در سریع ‌ترین زمان ممکن سفارش شما ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه