خرید فلزیاب های اورجینال دست دوم

خرید فلزیاب های اورجینال دست دوم

سلام خدمت همراهان همیشگی شرکت اهورا فلزیاب . در اقدامی جدید ، شرکت اهورا فلزیاب از فروشندگان دستگاه های طلایابی و گنج یابی اصل دعوت به همکاری می کند . شرکت اهورا فلزیاب قصد خرید فلزیاب های اورجینال دست دوم را از فروشندگان مشغول در این حوزه دارد . افرادی که دارای دستگاه های فلزیاب و گنج یاب هستند و از آن مقدار کمی استفاده کردند می توانند با ما تماس بگیرند تا دستگاهشان را با قیمتی مناسب بفروشند . اپراتور هایی که دارای دستگاه های کاکرده در حد نو هستند و قصد فروش دارند ، می توانند با مشاورین شرکت ما تماس گرفته و مشخصات دستگاه خود را بیان کنند . شرکت اهورا فلزیاب دستگاه های اورجینال دست دوم سالم را با قیمتی مناسب خریداری می کند .

مشخصات فلزیاب های اورجینال دست دوم

دستگاه های فلزیاب اورجینال دست دوم دارای ویژگی هایی هستند که در آن صورت شرایط خرید ، فروش و استفاده را دارند . از این ویژگی ها می توان به موارد زیز اشاره کرد .

  1. دستگاه دارای بدنه سالم و تمیز باشد .
  2. دستگاه عمق واقعی مذکور را شناسایی کند .
  3. وسایل و تجهیزات جانبی دستگاه کامل باشد .
  4. باتری دستگاه سالم باشد و به درستی کار کند .
  5. هیچکدام از اجزای دستگاه تعویض نشده باشد .
  6. دستگاه اورجینال باشد و مونتاژ داخل کشور نباشد .
  7. دستگاه دارای ثبات و پایداری در زمان شناسایی مکان فلز باشد .

دستگاه های فلزیاب اورجینال دست‌ دوم

تفاوت فلزیاب های اورجینال و فیک همیشه به وضوح مشخص است . از مهم ترین تفاوت های آنها می توان به موردی که در ادامه می خوانید اشاره کرد . دستگاه های فلزیاب اورجینال قدرت بسیار بیشتری در تشخیص فلزات دارند . همچنین پایداری تشخیص و هشدار دستگاه های فلزیاب اورجینال بیشتر است . که این به معنای درصد خطای کمتر می باشد . در نتیجه وقتی هشدار یک فلزیاب اورجینال را می شنوید ، به این معناست که احتمال وجود فلز در آنجا بسیار زیاد است .

نتیجه گیری خرید فلزیاب اورجینال دست دوم

در حالت کلی اگر می دانید که فلزیاب شما دارای مشخصات مذکور است . و همچنین قصد فروش آن را با یک قیمت مناسب دارید ، با مشاورین شرکت اهورا فلزیاب تماس بگیرید . شرکت ما دستگاه شما را بدون توجه به دست دوم بودن آن خریداری می کند .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما به شما عزیزان این است که قبل از اقدام به تهیه و خرید یک فلزیاب نو یا کارکرده و پرداخت هر گونه هزینه ای ، به خصوص در مواردی که قصد دارید یک دستگاه با مبلغ بالا خریداری کنید ، میزان تحقیقات مورد احتیاج را انجام داده و اطلاعات مورد نیاز را به کسب کنید و سپس اقدام به خرید آن کنید .
مشاوران ارشد در این زمینه شرکت فلزیاب آماده هرگونه مشاوره رایگان جهت تهیه انواع فلزیاب به صورت حضوری و تلفنی به شما عزیزان می باشد .

شرکت ما بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها ، مارک ها و تکنولوژی های مختلف فلزیاب موجود در بازار به خریدار برای رسیدن به مقصود اصلی خویش معرفی کرده و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا وی به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن کاملا آشنا گردد .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره جهت تماس و مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

 

ارسال دیدگاه