بررسی پین‌ پوینتر XP MI-6 ام آی 6

پین‌ پوینتر XP MI-6

پین‌ پوینتر XP MI-6

برای چه نیازی به پین‌پوینتر دارید و چه کاربردی دارد؟ در حین شناسایی، ما قبلاً یک میلیون بار نوشته و گفته‌ایم. حتی یک پست درباره این موضوع نوشتم، اما اکنون به نظر می‌رسد که همه می‌دانند که حفر بدون پین‌ پوینتر MI-6 به معنای صرف کردن زمان زیاد برای حفر کنار پیدا کردن است. و اگر شما سکه‌های کوچک و خرد شده را حفر کنید، چگونه می خواهید آن را پیدا کنید؟ این پیدا کردن اشیاء بدون پین‌پوینتر دشوار است. دکمه‌ها، سکه‌ها و سایر هدف‌های کوچک نیاز به پین‌پوینتر دارند، و این مورد به مدت طولانی مورد توجه اکثر کنکاش‌ها بوده که نمی‌خواهند مدت طولانی روی یک چاله‌ی به تازگی حفر شده وقت خود را به بطالت بگذرانند.

برای سهولت کار شما کاوشگران عزیز، برخی تولیدکنندگان یک پین پوینتر را تولید کرده اند که فقط با یک مدل فلزیاب کار می‌کند. و در این مورد، داستان درباره فلزیاب های XP فرانسه و پین‌پوینتر آن‌ها، یعنی MI6 است که به عنوان یک پین‌پوینتر ساده و یکنواخت ایجاد نشده است، بلکه به منظور کار با فلزیاب XP Deus است.

بسته بندی پین‌ پوینتر XP MI-6

این پین پوینتر دارای بسته بندی بسیار ساده ای است. این بسته بندی دارای یک جعبه است که روی آین شرکت XP Detectors هک شده است که دارای یک لوگوی قرمز بزرگ با رنگ زمینه سیاه است. محتویات داخلی پین پوینتر شامل خود پین‌پوینتر، بند دست، کاور، کابل شارژ و دفترچه راهنما است.

مدل طراحی پین‌ پوینتر MI-6 بسیار جالب است و به رنگ قرمز ساخته شده است، بنابراین اگر آن را گم کنید، آن را در هر جا که باشید به راحتی پیدا خواهید کرد. نوع ساخت آن زیبا و با کیفیت است، این پین پیونتر دارای یک دکمه است وجود دارد که کار با آن بسیار ساده است. درپوش را می‌توان به طور ایمن بست و باتوجه به بند لاستیکی، محفظه داخلی برای شارژ از آب و خاک محافظت می کند.

پین‌ پوینتر MI-6 تا عمق ۶ متر ضدآب است! فراموش نکنید که می‌توانید به راحتی و به آسانی با آن در آب فلزات را شناسایی کنید. باتری در داخل دستگاه جای گذاری شده است و بر اساس تجربه، می‌تواند برای سه روز کاوش کافی باشد. با توجه به اندازه پین‌پوینتر که کمی کوچک‌تر از مدل Garrett است و اینکه باتری به نسبت کوچک است، این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

اما امتیاز اصلی این دستگاه اتصال به فلزیاب XP Deus است! بله، آن‌ها واقعاً با یکدیگر اتصال دارند و به این دلیل می‌توانید تنظیمات پیشرفته را بر روی پین‌پوینتر نصب کنید. این اتصال از طریق برنامه ای خاص انجام می‌شود، شش برنامه قبلی که به طور اختصاصی برای کار بدون اتصال به Deus ایجاد شده‌اند!

پین‌ پوینتر XP MI-6

تجربه استفاده از پین‌ پوینتر MI-6

حالا بیایید تجربه‌ام از استفاده از این پین‌پوینتر در طول هشت ماه گذشته را خلاصه کنیم. خبرهای عالی دارم – پین‌پوینتر بدون مشکلات و خرابی‌هایی کار می‌کند! واقعاً می‌توانید کیفیت بالای تولید و تجمیع را احساس کنید.

با تشکر از طراحان این پین پوینتر که این دستگاه فلزیاب را با رنگ قرمز و سیاه طراحی کرده است، پین‌پوینتر در چمن‌های اطراف و مناطق خاکی به طور کامل قابل مشاهده است. هرگز پین‌پوینتری را گم نکرده‌اید؟ من هم همینطور، اما درباره دوستانی که آن‌ها را گم کرده‌اند شنیده‌ام، و همچنین به من گفته شده که چگونه در حین شناسایی پین‌پوینترها را پیدا کرده‌اند که پیدا کردن دستگاه پین پوینتر حتی از پیدا کردن یک سکه قدیمی هم لذت بخش تر بوده!

مهمترین نکته درباره این دستگاه این است به طور دوره‌ای باید پین‌پوینتر را شارژ کنید، فراموش نکنید. برای تمام زمانی که من از پین‌پوینتر استفاده کرده‌ام، یک باری بود که به یک موقعیت خوب رسیدم و پین پوینتر تقریبا خالی بود، در آن موقعیت باید بدون پین پوینتر آن منطقه را حفر  می کردم و یادم آمد چه زمان‌هایی را بدون پین‌پوینتر شناسایی می‌کردیم و چقدر سختی کشیده ام.

کسی ممکن است فکر کند که پین‌پوینتر ضعیف است و ممکن است به سرعت خراب شود اما خیر، دقیقاً برعکس – گاهی اوقات کمی با پین‌پوینتر حفر می‌کنم، اما بهتر است چنین کاری نکنم، البته برای چنین اهدافی ابزارهایی وجود دارد.

سخن آخر

بنابراین، استفاده از این فلزیاب بسیار ساده و منطقی است. اگر شما فلزیاب XP Deus دارید، آنگاه باید پین‌پوینتر MI-6 را هم داشته باشید. این ترکیب بهترین و راحت‌ترین ترکیب برای شناسایی است، که اکنون به طور کلی قابل یافتن است.

ارسال دیدگاه