بهترین دستگاه طلایاب

بهترین دستگاه طلایاب

به طور کلی نمی توان گفت در این بازار بهترین دستگاه طلایاب کدام است و از میان تمام برند ها ، یکی را صرفا برتر از همه مارک ها شمرد و بهترین نامید .

اما صددرصد دستگاه هایی هستند که از بقیه بهترند . هیچکس نمی تواند به طور قطع ادعا کند که بهترین دستگاه طلایاب متعلق به شرکت آنهاست . همانطور که می دانید اگر شخصی این کار را کند درواقع مدعی سخنی مبالغه آمیز شده که حقیقت ندارد .

اما می توان گفت معیار هایی هستند که اگر در یک دستگاه وجود داشته باشند می شود آن را متمایز از باقی شمرد . اگر نمی دانید فلزیاب چیست بر روی معنی و مفهوم طلایاب کلیک کنید .

بهترین دستگاه طلایاب چیست ؟

امروزه در بازار طلایابی زیاد پیش می آید که مشاهده کنید فروشندگان متفاوت مدعی شوند دستگاه های آنها معیار های بهترین طلایاب هارا داشته باشد .

در میان آنها به وفور یافت می شود که ادعای آنها غلط از آب در میاید ، هرچند خریدار این قضیه را پس از پرداخت پول می فهمد . درکل بهترین طلایاب تفاوت های زیادی در عملکرد با دیگر دستگاه ها دارد .

یک طلایابی که بتوان آن را بهترین یا حداقل جزو بهترین ها نامید باید یک سری ویژگی ها و مشخصات داشته باشد . این مشخصات هستند که به آن دستگاه ارزش می دهند . اما سوالی که اینجا پیش می آید این است که این معیار ها چی هستند ؟

معیار های بهترین دستگاه طلایاب

  1. توانایی استفاده و کارایی در عمق زیاد و وسعت بالا .
  2. مجهز به نمایشگر و دارنده صفحه نمایشگر دیجیتال .
  3. توانایی تفکیک فلزات از دیگر اشیای مدفون در زیر خاک .
  4. عدم حساسیت در برابر شرایط خاک، مایعات و املاح معدنی .
  5. قابلیت کاربرد در زمین های غیر هموار و هموار با بافت خاک متمایز .
  6. وجود قابلیت ردیابی حداقل بیشتر از 4 متر در درون زمین یا در دیوار .
  7. دارنده نشانگر حساسیت که از مشخصات ضروری به شمار می رود .
  8. دارای سیستم های تصویربرداری سه بعدی و پیشرفته در شناسایی .
  9. وجود سیستم های مغناطیس سنج و دریافت قدرتمند امواج مغناطیسی .
  10. قابلیت تفکیک کردن کامل و موثر فلز ارزشمند ( طلا ) از فلزات کم ارزشتر دیگر .
  11. دارنده بالانس دستی برای افزایش عمق نفوذ درون زمین و اجسام در مواقع مورد نیاز .
  12. دارای سیستم صوتی قوی هنگام کاوش ، شناسایی و هشدار در مواقع شناسایی اشیای ارزشمند .

شرکت های تولید کننده بهترین دستگاه طلایاب

شرکت های زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارند که دستگاه های طلایاب تولید می کنند . از میان این شرکت ها ، صرفا چندتا از آنها هستند که می توان روی محصولات آنها حساب کرد . برخی از این شرکت ها عبارتند از :

  1. نوکتا ماکرو ( Nokta Makro )
  2. اکس پی ( XP )
  3. گرت ( Garrett )
  4. ماینلب ( Mine Lab )

خرید بهترین دستگاه طلایاب

آیا داشتن این معیار ها برای اثبات کیفیت بالای یک دستگاه فلزیاب کافیست ؟ بله

و اما بهترین فلزیاب یا یکی از بهترین فلزیاب ها را چگونه می توان تهیه کرد ؟ بیاید بررسی کنیم

گاهی مردم فکر می کنند تنها داشتن ثروت زیاد برای خرید کافی است . در خصوص این مورد باید بگوییم که سرمایه خالص جهت خرید بسیار مهم اما تمام اهمیت را دارا نیست . خریدار بدون دانش مورد نیاز درباره دستگاه ها نمی تواند بهترین موردی که می تواند را تهیه کند . زیرا باید بدانید آن مقدار پول را کجا خرج کنید .

اکنون شما معیار های یک دستگاه فلزیاب خوب و مناسب را می دانید ، اما این برای یک خرید بی نقص کافی نیست . هر فروشنده ای این ادعاها را در مورد دستگاه خود می کند. باید بدانید چگونه می توانید یک شرکت معتبر را پیدا کنید و از آن خرید کنید .

یادتان باشد ، عام مردم معمولا به دنبال ارزان ترین فلزیاب هستند ، در صورتی که چنین کاری یک اقدام بسیار غلطی است .

بهترین طلایاب یا ارزان ترین طلایاب

صد درصد بهترین فلزیاب . پاسخ خودتان به این پرسش نیز همین است . اما امکان دارد که شرایط خرید بهترین طلایاب را نداشته باشید ، اما حتی در این صورت هم نباید به سراغ ارزان ترین دستگاه بروید . بلکه باید یک فلزیاب مقرون به صرفه را جایگزین آن کنید .

همیشه خرید یک فلزیاب مقرون به صرفه بسیار بهتر از خرید ارزان ترین فلزیاب است .
بیاید باهم 5 دلیل و احتمالاتی که نشان می دهد به چه دلیل بهتر است به هیچ عنوان به سراغ ارزان ترین فلزیاب ها نرویم را بررسی کنیم :

  1. کلاهبرداری فرد یا وبسایت فروشنده از راه دریافت پول و سپس تحویل ندادن محصول .
  2. احتمال و خطر فیشینگ حساب شما در برخورد با درگاه پرداخت هکری در وبسایت شرکت های سودجو .
  3. کارکرد غلط و کارایی نداشتن به دلیل تولید توسط افراد آماتور و گروه های غیر حرفه ای .
  4. درصد بالای خطای دستگاه فلزیاب در تشخیص و تفکیک فلزات و فاقد تجهیزات و ابزارات مکمل مورد نیاز .
  5. تولید و مونتاژ توسط کشور هایی مشابه چین و درنتیجه قلابی و فیک بودن دستگاهی که به خریدار تحویل می دهند .

فاکتور های خرید بهترین دستگاه طلایاب

فاکتور های بسیاری جهت خرید دستگاه در هنگام انتخاب نهایی وجود دارد . متاسفانه ما به بعضی از اشتباه ترین آن ها باور داریم . شاید بخشی از آن به خاطر محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که فقط در بازار های جهانی عرضه می شوند .

احتمالا دائم می شنوید که صرفا دستگاه هایی که گران هستند می توانند کیفیت بالاتر داشته و تفکیک نوع فلز را تضمین می کنند . در صورتی که این کلام بخشی از یک شگرد کاملا واضح و معمول برای کلاه برداری و مورد استفاده فروشندگان شارلاتان است .

درواقع نه تنها فقط قیمت بالای یک کالا به نمی تواند نشان دهنده ارزش و کیفیت بالای آن محصول باشد ، بلکه برخی از مدل ها ممکن است قیمت واقعی در بازار ایران نداشته باشند و مردم به دلیل نداشتن آگاهی از چنین موردی هم وقتشان و هم پولشان هدر برود و در آخر هیچ سودی عایدشان نشود .

در نتیجه باید بدانید که طلایاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود . زمان مورد نیاز برای آموزش کامل و حضوری در نحوه استفاده از دستگاه مورد نظر در زمین مناسب را بگذرانید . به هیچ عنوان تنها به پشتیبانی تلفنی فروشنده ها تکیه نکنید . اصلا اگر قرار باشد دستگاه در حضور خریدار تست یا آزمایش نشود ، چه تضمینی در کارکرد قابل آن وجود دارد ؟

تمامی محصولات شرکت باید با آموزش حضوری و مجازی کامل و پشتیبانی 1 الی 5 ساله از دستگاه ارائه شود . در حالت کلی این اقدام به منظور رفع ابهام یا حل هر گونه مشکل به مشتری ارائه می شود .

فروشنده بهترین دستگاه طلایاب

همانطور که متوجه شدیم ، بهترین دستگاه های طلایاب را باید از بهترین فروشنده ها خریداری کرد . اما چگونه می توانیم بفهمیم که بهترین فروشنده کیست ؟ با تحقیق در بازار فلزیابی می توان این مورد را به خوبی فهمید .

گشت و گذار در بازار فلزیابی به این منظور می تواند اطلاعات زیادی به ما در این باره بدهد . فکر می کنید قیمت بهترین فلزیاب چقدر است ؟ بهتر است به شما بگوییم در بهترین و منطقی ترین حالت ممکن ، عادی ترین قیمت برای یک دستگاه ، معمول ترین نرخ آن است .

به طور مثال مادامی که قیمت درج شده یک دستگاه در غالب شرکت ها و کارخانجات در بازه 20 تا 25 میلیون باشد ؛ عاقلانه نیست که به دنبال خرید از فروشنده ای برویم که همان مدل را 15 میلیون برای فروش قرار داده است. به این خاطر که ببسیار پایین تر از قیمت عادی می باشد .

همانطور که نباید به دنبال خرید از فروشنده ای برویم که نوشته همان دستگاه را 35 میلیون است . چون بسیار گران تر از حد عادی آن قیمت است .

بنابراین نه باید به دنبال دستگاهی بسیار گران باشیم و نه باید هدفمان یک دستگاه ارزان قیمت باشد .

سخن پایانی

 

در نتیجه برای یافتن قیمت معمول و نرخ درست هر دستگاه ، می توانید در بازار طلایابی تحقیق کرده و با گشت و گذار در وبسایت های شرکت های معتبر ، از این اطلاعات بهره مند شوید . هرچند از آن جا که این کار نیز آسان نبوده و احتیاج به زمان زیادی دارد ، می توانید از گزینه ای آسان تر بهره ببرید.
مشاوران ارشد شرکت ما آماده خدمت رسانی همه جانبه با پاسخ گویی به هر سوال شما به صورت حضوری ، تلفنی یا مجازی در زمینه قیمت های اصلی هر دستگاه فلزیاب و بقیه موارد به صورت رایگان می باشند .
شرکت ما مناسب ترین و موثرترین دستگاه ها را از بین تکنولوژی ها و برند های فلزیاب موجود در بازار برای خریدار جهت رسیدن به هدف اصلی خویش معرفی می نماید و همچنین زمین مناسب برای تست دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا مشتری به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را تست کند و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا گردد .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره:

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه