خرید فلزیاب قوی

فلزیاب قوی

در دنیای فلزیابی ، تنوع دستگاه ها بسیار بالاست و هر فردی به دنبال دستگاه مورد نظر خود می باشد . اما همه افراد هدف یکسانی دارند و آن ، خرید فلزیاب قوی می باشد . اشخاص با هر هزینه و بودجه ای که دارند ، می خواهند بهترین خریدی که می توانند را در این حوزه انجام دهند و مناسب ترین دستگاه ها تهیه کنند . در این مقاله قصد داریم به همه چیز درباره دستگاه های فلزیاب و خرید یک دستگاه قوی بپردازیم .

نحوه کارکرد فلزیاب قوی

در توصیف معنی و مفهوم فلزیاب و توصیف چگونگی کارکرد یک فلزیاب قوی ، می توان گفت که فلزیاب قوی یک میدان مغناظیسی در اطراف دیسک جستجو گر خود ایجاد می کند . به محض قرار گرفتن جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی فلزیاب بزرگی و شدت میدان مغناطیسی ناشی از دستگاه تغییر پیدا می کند .

بدین ترتیب دستگاه فلزیاب وجود اجسام فلزی را در فضای اطراف را تشخیص می دهد . سپس دستگاه ، شخص استفاده کننده را از وجود جسم فلزی را با استفاده از داده ها ، آگاه می سازد .

برای بهتر آگاه شدن از معنا و مفهوم فلزیاب ، بهتر است از شاخص های آن نیز مطلع شوید . نکته حائز اهمیت این است که منظور از یک فلزیاب قوی ، به هیچ عنوان شاقول یا پین پوینتر نیست .

شاخص های فلزیاب قوی

  1. توانایی کارکرد در شرایط محیطی متفاوت .
  2. قابلیت تشخیص بدون خطا یا دارای حداقل درصد خطا .
  3. دارای کاتالوگ و کارکرد ساده و قابل فهم برای همه در استفاده .
  4. قابلیت ثبات داشتن ، پایدار ماندن و عدم خروج از حالت بالانس .
  5. دارای توانایی انجام فعالیت در زمین های دارای املاح و حذف ذرات اضافی و مانع .

در واقع هر چه میدان مغناظیسی امواج را با شدت و بزرگی بیشتری تولید کند ، فلزیاب عمق کشف و شناسایی هدف را بیشتر می کند . عمق کاوش فلزیاب بستگی به ویژگی های فلز مورد نظر من جمله ( جنس ، اندازه و شکل ) دارد . لذا عمق کاوش دستگاه نسبت به این ویژگی ها متغیر است .

خرید فلزیاب ارزان و قوی

از قدیم گفتند که هیچ ارزانی بی حکمت نیست . یکی از مهم ترین اقداماتی که شما پیش از خرید و پرداخت هر گونه هزینه ای باید انجام بدهید ، تحقیقات لازم برای پیدا کردن شرکت یا فروشگاه معتبر برای خرید است . زیرا فروشندگان کلاهبرداری نیز وجود دارند که دستگاه های دست ساز و فیک را که شاید صرفا ظاهر زیبایی داشته باشند را با قیمتی پایین به فروش می گذارند . معمولا افرادی در دام این کلاهبرداران می افتند که به دنبال پرداخت بهای کامل یک دستگاه نیستند به دنبال ارزان ترین فلزیاب می گردند .

همچنین این فروشندگان معمولا دستگاه های قلابی خود را با هزینه خیلی پایین یا خیلی بالا می فروشند . در نتیجه سعی کنید حتما پیش از خرید تحقیقات لازم را انجام داده باشید . واردات فلزیاب خارجی کار هرکسی نیست ، بنابراین لطفا حرف هر کسی که این را می گوید باور نکنید .

فاکتور های خرید فلزیاب قوی

فاکتور های انبوهی جهت خرید دستگاه در موقع انتخاب نهایی وجود دارد . متاسفانه ما به برخی از اشتباه ترین آن ها باور داریم . شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند .

احتمالا مدام می شنوید که صرفا دستگاه هایی که گران تر هستند می توانند کیفیت بالاتر داشته و تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند . در صورتی که این کلام بخشی از یک شگرد کاملا واضح و معمول برای کلاه برداری و مورد استفاده فروشندگان شارلاتان است .

درواقع نه تنها فقط قیمت بالای یک کالا به نمی تواند نشان دهنده ارزش و کیفیت بالای آن محصول باشد ، بلکه برخی از مدل ها ممکن است قیمت واقعی در بازار ایران نداشته باشند و مردم به دلیل آگاه نبودن از چنین موردی هم وقتشان و هم پولشان هدر برود و در آخر هیچ سودی عایدشان نشود .

در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود .زمان مورد نیاز برای آموزش کامل و حضوری در نحوه استفاده از دستگاه مورد نظر در زمین مناسب را سپری کنید . به هیچ عنوان تنها به پشتیبانی تلفنی فروشنده ها تکیه نکنید .
زیرا تمامی محصولات شرکت باید با آموزش حضوری و مجازی کامل و پشتیبانی 1 الی 5 ساله از دستگاه ارائه شود . این اقدام به منظور رفع ابهام یا حل هر گونه مشکل به مشتری ارائه می شود .

نکات حائز اهمیت در خرید فلزیاب قوی

نکات مهم برای خرید این فلزیاب به شرح زیر است:

  1. دستگاه را در زمان خرید می بایست در سنگ ، خاک طبیعی ، و در سنگ و در زمین خاکی دارای لایه تست کرده و سپس خریداری کنید . در بعضی مواقع یک فلزیاب در سنگ ها و صخره ها کارایی دارد . اما همین دستگاه در خاک های چند لایه ، تا ۸۰% کاهش نفوذ دارد . در نتیجه کاربر رضایت پیدا نمی کند .
  2. پیشنهاد می شود در هنگام خرید ترجیحا در مکان معامله حضور داشته باشید و این نکته را در نظر بگیرید که همان دستگاهی که برای آزمایش و تست استفاده می شود را خریداری کرده و تحویل بگیرید از دریافت کردن دستگاهی که تست نشده به شدت خودداری فرمایید . دلیل این موضوع را می توان هم متفاوت بودن مدار داخلی دو دستگاه متمایز از یکدیگر در زمان تست و تحویل در نظر گرفت .
  3. حتما در انتخاب نوع دستگاه دقت کنید ، به طور مثال اگر جزو افراد آماتور هستید در ابتدا با تهیه و استفاده از یک دستگاه نقطه زن شروع کنید . با تمرین و استفاده از دستگاه می توانید پس از یادگیری و حرفه ای شدن شعاع زن و اسکنر نیز تهیه فرمایید . اگر حرفه ای هستید دارای تجربه می باشید ، می توانید کار خود را از همان ابتدا با هر سه دستگاه آغاز کنید .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که قبل از اقدام به خرید و تهیه یک دستگاه فلزیاب و پرداخت هر هزینه ای ، به خصوص در مواردی که قصد دارید یک دستگاه گران قیمت خریداری کنید ، میزان تحقیقات مورد احتیاج را انجام داده و اطلاعات مورد نیاز را به کسب کنید و سپس اقدام به خرید آن کنید .
مشاوران ارشد در این زمینه شرکت فلزیاب آماده هرگونه مشاوره رایگان جهت تهیه انواع فلزیاب به صورت حضوری و تلفنی به شما عزیزان می باشد .

شرکت ما بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان تکنولوژی برند های مختلف فلزیاب موجود در بازار به مشتری جهت دست یابی به مقصود اصلی خویش معرفی می کند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا وی به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم کارکرد این دستگاه را تست و آزمایش کرده و همچنین با کارایی آن کاملا آشنا گردد .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه