شرکت های فلزیاب آلمان

شرکت های فلزیاب آلمان

شرکت های زیادی در حوزه تولید دستگاه های فلزیاب فعالیت می کنند . خرید محصول هر یک از شرکت ها به فاکتور های خاصی بستگی دارد که اپراتور ها احتیاج دارند در زمان خرید حتما آن ها را در نظر بگیرند . یکی از مهم ترین و برجسته ترین شرکت هایی که در زمین تولید دستگاه های فلزیاب فعالیت می کند ، کشور آلمان می باشد . شرکت های فلزیاب آلمان ، مجهز ترین دستگاه ها را رونمایی کرده و هر سال به بازار عرصه می کند . امروز در این مقاله قصد داریم به بررسی تمام شرکت های برجسته فلزیاب در کشور آلمان بپردازیم .

بررسی شرکت های فلزیاب آلمان

همانطور که ذکر شد ، شرکت هایی زیادی در این حوزه فعالیت می کنند ولی از مهم ترین ها و معروف ترین های آنها می توان به موارد مذکور در پاراگراف بعدی اشاره نمود . این اطلاعات صرفا جهت یک خرید امن تر و آگاهی بیشتر خریدار است و به منظور هیچ گونه تبلیغی برای هیچ برندی نمی باشد .

شرکت دیپ مکس ( Deep Max )

شرکت دیپ مکس آلمان برندی است که کارایی بی نظیر دستگاه های خود را به خوبی اثبات کرده است . این شرکت با ارائه فلزیاب معروف خود به اسم لورنز زد وان ( Lorenz Z1 ) ، حرفه ای بودن خود در این زمینه را به نمایش گذاشت . زیرا به راحتی می توان گفت درصد بسیار بالایی از خریداران لونرز ، رضایت تام از کارایی این دستگاه دارند . گاهی انی شرکت را به نام محصول خود یعنی لورنز نیز می شناسند .

شرکت او کا ام ( OKM )

این شرکت از بهترین ها در حوزه فلزیابی در این کشور است . اگر مدتی باشد که به دنیای گنج یابی و خرید آن پا گذاشته باشید ، قطعا می دانید که دستگاه های شرکت او کا ام آلمان زبان زد تمام اپراتور ها می باشد . این شرکت بسیار تکنولوژی قوی ای دارد . از دستگاه های حرفه ای این شرکت می توان به سری محصولات EXP و گنج یاب موبایلی اشاره کرد .

شرکت کلیزر ( Klazer )

شرکت کلیزر نسبت به دو برند پیشین ، از معروفیت کمتری برخوردار است . دلیل این قضیه این است که فلزیاب هایی با تکنولوژی به نسبت پایین تری تولید می کند و در نتیجه صادرات زیادی ندارد . البته این شرکت نیز دستگاه هایی دارد که طرفداران خاص خودش را دارا می باشد . در حوزه شعاع زنی و ردیاب می توان روی محصولات این شرکت حساب باز کرد . هرچند در حالت کلی اینکه اهل ریسک باشید یا خیر ، به خودتان بستگی دارد .

نتیجه گیری شرکت های آلمان

در حالت کلی ، کشور آلمان همانند تمام زمینه های صنعتی مثل اتومبیل ، در حوزه فلزیابی نیز به نحوی بی نظیر عمل کرده است . در خود کشور آلمان نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در کشور آلمان کدام است . زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های اسکنر و لایو سنسور ، شرکت او کا ام پرچمدار می باشد . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از دستگاه مورد نظر خود بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره:

مهندس پاکزاد 09124140052

 

 

ارسال دیدگاه