گنج یاب موبایلی

گنج یاب موبایلی

 گنج یاب موبایلی

با پیشرفت تکنولوژی ، هر روزه دستگاه های جدیدی به بازار می آیند که هر کدام قابلیت های جدید خود را به نمایش می گذارند . از میان تمامی کالاهای نوین ، دستگاهی به چشم می آید که علاوه بر ظاهر جدید ، قابلیت های پیشرفته و بهتری نیز داشته باشد . گنج یاب موبایلی یکی از پیشرفته ترین دستگاه های ارائه شده است که توانایی های زیادی دارد و می تواند بسیار موثر باشد . این ابزار قدرتمند ، مزایا و خصوصیت های ویژه ای دارد که در ادامه به بررسی آنها به صورت جامع می پردازیم .

معنی و مفهوم گنج یاب موبایلی

گنج یاب موبایلی یک دستگاه پیشرفته جدید است . این دستگاه به تازگی به بازار پا گذاشته است . اما در همین ایام اخیر ، محبوبیت زیادی در میان کاوشگران فلزیابی کسب کرده است . این دستگاه حرفه ای دارای قدرت بالا و تشخیص باور نکردنی می باشد . چندین سال است که این دستگاه در حال ساخت است و این مدل جدید حاصل سالیان زیادی از تحقیق می باشد . نام اصلی این دستگاه گنج یاب موبایلی mobiScan موبی اسکن است . نحوه کار این دستگاه بدین صورت است که با بلوتوث به موبایل مورد نظر متصل شده و با نصب برنامه ویژوالایز ( Visualizer ) بر روی سیستم تلفن همراه ، تصاویر عمق زنی را نشان می دهد و مشخص می کند که دارد چه چیزی را تشخیص می دهد . این دستگاه توانایی تشخیص طلا و تفکیک آن از فلزات دیگر را دارد .

خصوصیت های گنج یاب موبایلی موبی اسکن

  1. نمایش سه بعدی مکان‌های خالی
  2. سیستم مگنتومتر ( مغناطیس سنج )
  3. قابلیت شناسایی حفره و فلزات قدیمی
  4. عمق نفوذ در دو مدل ۵ متر و ۸ الی ۱۰ متر
  5. دارای سیستم اسکن لایو ( زنده ) با دو مود همزمان
  6.  قابلیت شناسایی و تفکیک طلای خالص تا عمق ۲ الی ۲/۵ متر (تشخیص حجم و عمق تقریبی)

بالانس دیجیتال گنچ یاب موبایلی موبی اسکن

دستگاه گنج یاب موبایلی موبی اسکن دارای قابلیت بالانس دیجیتال و اتوماتیک است . این قابلیت باعث می شود دستگاه تقریبا در هر شرایط آب و هوایی بتواند کار کند و هیچ و در هیچ شرایطی با اختلال کارکرد مواجه نشود . با در نظر گرفتن این موضوع ، شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که گنج یاب شما به درستی می‌تواند یک منطقه را برای شما در هر حالتی کاوش کند . تنظیم اتوماتیک دستگاه است که این قابلیت را به آن ارائه می دهد .

قابلیت های گنج یاب موبایلی موبی اسکن

  1. دارنده چراغ ال ای دی و نمودار
  2. قابلیت تشخیص حجم و عمق تقریبی
  3. توانایی اسکن دیواره های تونل و حفره ها
  4. سیستم اسکن آنلاین در لپتاپ، موبایل یا تبلت
  5. قابلیت شناسایی و تفکیک طلای خالص تا عمق ۲ الی ۲/۵ متر
  6. دارای بلوتوث جهت اتصال به لپتاپ و موبایل برای ارسال اطلاعات .
  7. دارای سیستم لوکال آنلاین اسکن بدان صورت که که با نمایش رنگ ها اقدام به اسکن می نماید.
  8. بالانس دیجیتال و اتوماتیک که باعث میشود در هر شرایط آب و هوایی کار کند و هیچ اختلالی ایجاد نکند .
  9. امکان اطلاع رسانی حفره و فلز به کمک روشن شدن ال ای دی مخصوص برای مواقعی که دسترسی به نمایشگر امکان پذیر نیست.
  10. باتری قابل شارژ که دستگاه به سادگی می تواند بیش از ۳ ساعت کار بدون توقف کار کند و قابلیت شارژ با پاور بانک و برق شهری دارد .

مزایای گنج یاب موبایلی موبی اسکن

سهولت در حمل به دلیل سبکی وزن : این دستگاه از لحاظ ابعاد ، سایز و جرم بسیار مناسب است . با این دستگاه شما می توانید به راحتی نقل مکان کنید . زیرا این دستگاه جرم کم و مناسبی دارد .

کارکرد ساده و مشخص : استفاده از این دستگاه آسان و ساده می باشد و احتیاجی به تخصص یا تجربه چندانی نیست صرفا نیاز است نرم افزار را روی گوشی خود نصب کرده و با موبایل همگام سازی کنید .

قدرتمند و دقیق : این دستگاه با استفاده از تکنولوژی قوی و پیشرفته ، توانایی این را دارد که فلزات را در عمق های بالا و با دقت فراوان شناسایی و نمایش دهد . این دستگاه همچنین دارای حالت های مختلف تفکیک و جداسازی فلزات است . شما می توانید با توجه به احتیاجات خود هرکدام را انتخاب کنید .

یک فلزیاب مقرون به صرفه : قیمت این دستگاه مناسب بوده و نسبت به دستگاه های دیگر خیلی کمتر هزینه می برد . زیرا با توجه به مبلغی که می پردازید دارای توانایی زیادی است . همچنین این دستگاه با استفاده کردن از یک باتری قابل شارژ ، مصرف انرژی بسیار کمتری دارد . حتی می توانید آن را با شارژر گوشی خود شارژ کنید .

قیمت دستگاه گنج یاب موبایلی موبی اسکن

قیمت این دستگاه در دو مدل 18 میلیون و 40 میلیون است . تک سنسور این دستگاه 18 میلیون تومان است که تا عمق 5 متری را پوشش می دهد . مدل دو سنسور این دستگاه 40 میلیون می باشد که عمق 8 الی 10 متر را پوشش می دهد .

حتما در هنگام خرید از فروشنده درخواست کنید که دستگاه را در عمق واقعی مذکور تست نماید و سپس اقدام به خریداری آن کنید . شرکت اهورا فلزیاب دستگاه گنج یاب موبایلی را با ارائه آموزش کامل همراه آن به مشتریان عزیز تقدیم می کند . این آموزش در صورت خرید از راه دور به صورت ویدیو و در صورت خرید حضوری به صورت حضوری در همان زمان خرید است .

سخن پایانی

جهت مطلع شدن از شاخص قیمت واقعی هر دستگاه ، می توانید در بازار طلایابی و فلزیابی تحقیق نموده و با گشت و گذار در سایت های شرکت های معتبر ، از این اطلاعات آگاه شوید . هرچند از آن جا که این کار آن قدر که به نظر می آید سهولت نداشته و نیاز به زمان زیادی دارد ، می توانید از گزینه ای راحت تر بهره ببرید.

مشاوران ارشد شرکت ما آماده خدمت رسانی همه جانبه با پاسخ گویی به هر پرسش شما به صورت حضوری ، تلفنی یا مجازی در زمینه قیمت های اصلی هر دستگاه فلزیاب و بقیه موارد به صورت رایگان می باشند .

شرکت ما مناسب ترین و موثرترین دستگاه ها را از میان تمام تکنولوژی ها و برند های فلزیاب موجود در بازار به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نماید و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیارتان می گذارد تا شما به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را تست نمایید و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا گردید .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره:

مهندس پاکزاد 09124140052

دیدگاه کاربران
4 دیدگاه
ارسال دیدگاه