طلایاب مقرون به صرفه

طلایاب مقرون به صرفه

طلایاب مقرون به صرفه

 

طلایاب ارزان واژه ایست که توسط اپراتور های فلزیاب در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام به طور مداوم جستجو می شود . افراد زیادی به دنبال خرید طلایابی با قیمت مناسب و همزمان کیفیت بالا می باشند . طلایاب های ارزان قیمت دارای یک سری خصوصیات مثبت و همچنین منفی می باشند . فردی که قصد تهیه آن را دارد احتیاج به دانستن این موارد دارد . البته تقاوت زیادی بین یک طلایاب ارزان و طلایاب مقرون به صرفه است در این مقاله قصد داریم شمارا از نتیجه تمام تحقیقاتی که در زمان خرید طلایاب مورد احتیاجتان می شود ، مطلع کنیم . اگر با معنی و مفهوم طلایاب آشنایی ندارید ، بر روی آن کلیک کنید .

 

طلایاب مفرون به صرفه و طلایاب ارزان

 

ما قبلا نیز این را بارها گفته ایم که در هرگونه معامه ای در مواجه با سه موقعیت به فروشنده و جنس محصول شک کنید . زمانی که کالا در مقایسه با حد معمول خیلی ارزان است ، زمانی که بسیار گران است و یا زمانی که بهای آن رایگان است . با ما همراه باشید تا به بررسی این سه مورد در زمینه طلایاب بپردازیم .

 

1.زمانی که طلایاب مدل پایین تری دارد و قیمت به نسبت کمتری را داراست .

 

در این مورد می توان گفت که بستگی دارد ما دستگاه را برای چه نوع استفاده و کاوشی احتیاج داشته باشیم . به طور قطع یک دستگاه مدل پایین برای اقدامات ساده و سرگرمی می تواند بهترین گزینه باشد ، اما هرگز چنین دستگاهی در کاوش های باستان شناسی یا گنج یابی های جدی کارایی چندانی ندارد . با چنین دستگاهی نمی توان طلاهایی که در اعماق زیاد مدفون اند را شناسایی کرد . مخصوصا اگر بدون داشتن تجهیزات و سیستم های مکمل تهیه شود .

2.هنگامی که قیمت یک طلایاب در یک فروشگاه ارزان تر از فروشگاه های دیگر است .

 

در چنین موقعیتی معمولا حقه ای درکار است . دلیل آن را احتمالا خودتان هم می توانید حدس بزنید . چنین چیزی در نگاه اول بسیار وسوسه انگیز جلوه می کند اما اقدام برای خریدن محصولی در فروشگاهی که از همه جا ارزان تر است ، به خصوص اگر اختلاف هزینه زیادی میان قیمت دستگاه با نرخ همگانی و عادی آن وجود داشته باشد ، اقدامی بسیار اشتباه است .

 

3.زمانی که طلایاب بسیار گران تر از حالت عادی است.

 

در چنین مواقعی نیز اقدام به خرید اشباه است . زیرا کلاهبردارانی وجود دارند که با بیان ادعاهای توانایی و قابلیت های آمیخته با مبالغه در مورد یک دستگاه ، آن را به قیمت بالایی می فروشند . پیشنهاد می شود از معامله و پرداخت هزینه به چنین افرادی جدا خودداری فرمایید . قیمت بیشتر از حد معمول ، غیر عقلانی است .

 

چه زمانی یک طلایاب را ارزان تلقی می کنیم ؟

 

در اکثر مواقع دستگاه ها ، به خصوص دسته وارداتی آنها قیمت های بی ثباتی دارند و روزانه تغییر می کنند . هرچند شما با مراجعه به تنها چند وبسایت فروش می توانید میانگین قیمت هر دستگاه را به راحتی در نظر بگیرید . با انجام این کار و مطلع شدن از مبلغ تقریبی کالا ، می توانید تشخیص دهید در چه زمان ، کدام محصول در چه فروشگاهی در واقع ارزان ترین است و آن موقع است که برعکس تصور عام مردم باید از پرداختن هزینه به فروشنده طلایاب مورد نظر خودداری فرمایید .
در بعضی مواقع دستگاه های ارزان ، یا مونتاژ و کپی برداری شده توسط کشور چین هستند و یا دست ساز دانشجویان و تعمیر کاران رشته الکترونیک که در هر دو حالت ، محصول تولید شده نمی تواند نیاز های ما را به هیچ عنوان بر طرف کند .

مهم ترین ویزگی یک طلایاب اصیل و اورجینال ، وجود قابلیت تفکیک فلزات در آن است . به این معنا که کاربر با استفاده از آن قادر باشد فلزات مدفون در زیر زمین را شناسایی کنند . همچنین دستگاه باید فلزات را برای اپراتور جداسازی کرده و نشان بدهد که در میان فلزات ، طلا هم وجود دارد یا خیر .

 

آیا یک طلایاب مقرون به صرفه بد است ؟

 

در حالت کلی طلایاب ارزان معمولا کارایی لازم را ندارد و انتظارات را براورده نمی کند . اما یک طلایاب مقرون به صرفه به شرط خرید از یک شرکت معتبر می تواند کاربردی باشد .

طلایاب های ارزان تر از بقیه ، معمولا کارایی کمتری نیز دارند . اگر صحبت از این باشد که قصد داشته باشید یک فلزیاب با مدل پایینتر را ارزان تر خریداری فرمایید باید به این نکات توجه داشته باشید که قرار است بدون شک نتیجه ای با سود کمتری نیز دریافت کنید ، زیرا نمی توان با پرداخت هزینه کم ، انتظار بازدهی بالا را داشت . در نتیجه ، اینکه فلزیاب ارزان به کار شما می آید یا خیر به قصد و نیت شما در به کارگیری آن بستگی دارد .
اما اگر قیمت معمول یک دستگاه را می دانستید و همان دستگاه را در هر نوع درگاه پرداخت دیگری با قیمتی فوق العاده پایین تر مشاهده کردید ، به کلاهبردار بودن آن فروشنده یا تقلبی بودن جنس فلزیاب مورد نظر ، شکی 90 درصدی کنید . زیرا حتی اگر بحث حراج یا تخفیف درکار باشد ، فروشنده به هیچ عنوان قیمت را تا حدی پایین نمی آورد که منجر به ضررش شود .

 

چرا از خرید ارزان ترین طلایاب خودداری کنیم ؟

 

5 دلیل مهم جهت خودداری از خرید ارزان ترین طلایاب :

  1. کلاهبرداری فرد یا وبسایت فروشنده از راه دریافت پول و تحویل ندادن محصول .
  2. خطر فیشینگ حساب شما در برخورد با درگاه های هکری در وبسایت شرکت های سودجو .
  3. کارایی نداشتن یا کارکرد ناقابل فلزیاب به دلیل تولید توسط افراد آماتور و گروه های غیر حرفه ای .
  4. درصد بالای خطای دستگاه مورد نظر در تشخیص و تفکیک فلزات و مجهز نبودن به تجهیزات مورد نیاز .
  5. تولیدی خط مونتاژ توسط کشور هایی مانند چین و درنتیجه فیک و تقلبی بودن دستگاهی که به شما تحویل می دهند .

 

طلایاب مقرون به صرفه یا طلایاب گران ؟

 

پاسخ به این سوال با یک بله یا خیر مطلق ، کاری اشتباه به شمار می رود . وبسایت شرکت ما در همه اوقات در قسمت فاکتور های خرید هر دستگاه به این نکات مهم هنگام خرید اشاره می کند . که صرفا گران بودن یک دستگاه به معنای عالی بودن آن نیست .

همانطور که احتمالا با خود حدس زدید ، احتمالات و دلایلی که در پاراگراف پیشین مورد مطالعه شما قرار گرفت می تواند برا طلایاب های گران نیز صدق کند.

لازم به ذکر است که فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه در موقع انتخاب نهایی وجود دارد . برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند و شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد . لازم به ذکر است که برخی دستگاه های فلزیاب و طلایاب تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند .

جمله (( فلزیاب هرچه گران تر ، بهتر است )) بخشی از یک شگرد کاملا واضح و معمول برای کلاه برداری و مورد استفاده فروشندگان شارلاتان است . زیرا نه تنها فقط قیمت بالای یک کالا به نمی تواند نشان دهنده ارزش و کیفیت بالای آن محصول باشد .

برخی از مدل ها ممکن است قیمت واقعی در بازار ایران نداشته باشند و مردم به دلیل اطلاع نداشتن از چنین موردی هم وقتشان و هم پولشان هدر برود و در آخر هیچ سودی عایدشان نشود . در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود .

 

طلایاب گران در چه صورتی خوب است ؟

 

درحالت عادی ، طلایاب گران ، پیشرفته تر است . البته منظور از حالت عادی ، یک فروشگاه معتبر است . در شرکت های معتبر ، مانند هر محصول دیگری این قاعده ( هرچه گران تر ، بهتر ) صدق می کند . مانند تفاوت قیمت یک تیشرت برند معروف و یک تیشرت دوخت یک خیاط معمولی . طلایاب هم همین است .

به شرط خریداری از یک فروشنده مطمئن ، می توان این را تصدیق کرد که با هزینه بیشتر ، دستگاهی پیشرفته تر دریافت می کنیم . و در کنار آن بازخوردی بهتر دریافت می کنیم .

اما هدف ما در این مقاله این است که هرگز به عنوان مشتری ، قربانی کلاهبرداران نشویم و در نظر داشته باشیم که حتما طلایاب خود را از یک شرکت دارای اعتبار دریافت نماییم . چه طلایاب ارزان ، چه مقرون به صرفه و چه گران باشد .

 

 

چه طلایابی را جایگزین طلایاب ارزان کنیم ؟

 

در بهترین و منطقی ترین حالت ممکن ، معقول ترین قیمت برای یک دستگاه ، معمول ترین قیمت آن است . به طور مثال مادامی که قیمت یک دستگاه به طور مثال در اکثریت فروشگاه ها و شرکت ها در بازه 10 تا 12 میلیون باشد ، هیچ گاه انتخاب درستی نیست که به دنبال خرید از فروشنده ای برویم که همان مدل را 5 میلیون برای فروش گذاشته است . همانطور که معقولانه نیست به دنبال خرید از فروشنده ای برویم که همان دستگاه را 25 میلیون به فروش گذاشته است . درنتیجه با در نظر گرفتن این نکته می توانیم به خریدی امن تر و محصولی با کیفیت نزدیکتر شویم .

همچنین نکته دیگری که بهتر است در نظر قرار دهیم این است که اگر در کاوش خود هدف جدی ای داریم حتما به دنبال خرید دستگاهی با مدل پیشرفته که می تواند نسبتا گرانتر از مدل های پایین تر باشد برویم . زیرا هرگز نمی توان انتظار دریافت بهترین نتیجه در شناسایی را داشت وقتی بهترین دستگاه تهیه نشده است .

 

سخن پایانی

برای یافتن و فهمیدن قیمت معمول و نرخ درست هر دستگاه ، می توانید در بازار طلایابی و فلزیابی تحقیق کرده و با گشت و گذار در وبسایت های شرکت های معتبر ، از این اطلاعات بهره مند شوید . هرچند از آن جا که این کار نیز آسان نبوده و احتیاج به زمان زیادی دارد ، می توانید از گزینه ای راحت تر بهره ببرید.
مشاوران ارشد شرکت ما آماده خدمت رسانی همه جانبه با پاسخ گویی به هر پرسش شما به صورت حضوری ، تلفنی یا مجازی در زمینه قیمت های اصلی هر دستگاه فلزیاب و بقیه موارد به صورت رایگان می باشند .
شرکت ما مناسب ترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های فلزیاب موجود در بازار برای رسیدن به خریدار برای رسیدن به مقصود اصلی خویش معرفی می نماید و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار مشترب می گذارد تا او به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را تست نماید و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا گردد .

 

 

ارسال دیدگاه