طلایاب Gold Finder 2000 گلد فایندر

طلایاب Gold Finder 2000 گلد فایندر

در دنیای فلزیابی تنوع دستگاه ها زیاد می باشد و هر فرد با توجه به معیار های خود می تواند تصمیم بگیرد که چه دستگاهی به کارش می آید تا دستگاه را تهیه کند و از خدماتش بهره ببرد . کلا شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب پرداخته اند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم . همچنین فلزیاب های انواع کشور ها را می توانید در مقالات شناسایی کنید و درباره آن ها جهت یک خرید بهتر اطلاعات کسب کنید . امروز قصد داریم درباره دستگاه طلایاب Gold Finder 2000 گلد فایندر کنیم .

دستگاه طلایاب Gold Finder 2000 گلد فایندر

طلایاب Gold Finder 2000 گلد فایندر ترکیه یک دستگاه قدرتمند با کاربری آسان است و با طراحی مستحکم و ساده خود مانند بهترین دوست کاوشگران خواهد بود .

با فرکانس جستجوی 61 کیلوهرتزی خود ، به کوچکترین قطعات طلا حساس است . Gold Finder 2000 با عملیات Turn-on & Go کار می کند که آن را به یکی از ساده ترین فلزیاب ها برای کار و کاوش تبدیل می کند . حتی بالانس زمین را به صورت خودکار انجام می دهد ! این ویژگی باعث صرفه جویی در زمان کاوشگر می شود .

مشخصات طلایاب Gold Finder 2000 گلد فایندر

این گنج یاب دارای دسته تلسکوپی است که به راحتی می توانید آن را با قد خود تنظیم کنید . همچنین می توانید میله را به صورت فشرده جمع کنید که حمل و نقل آن را آسان می کند . تکیه گاه دستی را می توان خیلی سریع و آسان به موقعیت مورد نظر رساند .

کویل های جستجوی ارائه شده کاملا ضد آب هستند ، بنابراین می توانید در آب نیز جستجو کنید . واحد کنترل ضد آب است ، به این معنی که می توانید بدون نگرانی در یک روز بارانی هم جستجو کنید ، اما نمی توانید واحد کنترل را به طور کامل زیر آب فرو ببرید .

با این دستگاه می توانید به راحتی با تغییر حالت جستجو ، آلودگی های زمین را نادیده بگیرید یا از اهداف اصلی متمایز کنید. در حالت جستجو 1 همه فلزات را جستجو می کنید و در حالت جستجو 2 آهن نادیده گرفته می شود .

طلایاب Gold Finder 2000 دارای یک چراغ نمایشگر است تا نمایشگر در مناطق تاریک به وضوح قابل مشاهده باشد . همچنین دارای چراغ جستجوگر است تا زمینی که در شب کویل جستجوگر را حرکت می دهید ، نیز روشن شود .

باتری داخلی طلایاب Gold Finder 2000 گلد فایندر

این مدل دارای باتری داخلی است که می توانید به راحتی با کابل USB آن را شارژ کنید . باتری با شارژ کامل حدود 20 ساعت دوام می آورد .

اگر روزها در حال جستجو در بیابان هستید و راهی برای شارژ باتری ندارید ، می توانید به سادگی با جعبه باتری خارجی ضدآب ارائه شده به جستجو ادامه دهید . البته باید 4 باتری AA در محفظه باتری وجود داشته باشد که می توانید آنها را زیر دسته بازوی Gold Finder 2000 خود نصب کنید .

این دستگاه دارای یک بلندگوی داخلی، یک بلندگوی بی سیم 2.4 گیگاهرتزی و هدفون با کابل 6.3 میلی متری می باشد . اگر می خواهید به صورت بی سیم به Gold Finder متصل شوید ، می توانید هدفون سیمی را به بلندگوی بی سیم همراه آن متصل کنید، سپس می توانید آن را به صورت بی سیم به Gold Finder متصل کنید .

مشخصات فلزیاب gold finder 2000 گلد فایندر

  • ساخت شرکت فلزیاب نوکتا ترکیه
  • سیستم عملکرد وی ال اف
  • عمق کاوش 180سانتی متر
  • بالانس اتوماتیک
  • تفکیک طلا از سایر فلزات
  • شارژ دستگاه با استفاده از USB
  • دارای چراغ قوه
  • دارای نور پس زمینه برای کار در شب
  • دارای دو لوپ 30 و 15 سانتی متری
  • دیسک ضد آب
  • بلندگوی بی سیم
  • دارای هدفون

طرز کار طلایاب Gold Finder 2000 گلد فایندر

شرکت Nokta|Makro کار را بسیار آسان کرده است . تنها کاری که باید انجام دهید این است که فلزیاب Gold Finder 2000 را روشن کرده و شروع به جستجو کنید .

صفحه نمایش این دستگاه همه چیز را با نمادها نشان می دهد و درک آن را برای همه ی جستجوگران تازه کار و حرفه ای آسان می کند . طلایاب Gold Finder 2000 دارای 2 کویل جستجوی مختلف است .

از یک طرف کویل جستجوی متحدالمرکز 26 در 14 سانتی متر (GF26C) که با آن می توانید میدان های طلا را سریع تر و عمیق تر جستجو کنید . و از طرف دیگر سیم پیچ جست و جوی بزرگ 13 سانتی متری DD (GF13) که حساسیت بیشتری به اهداف نشان می ده .

اگر این مشکل را دارید که بلد نیستید بالانس زمین را به درستی انجام دهید و این مشکل شما را در خرید طلایاب مردد می کند مشکلی نیست ، زیرا با Gold Finder 2000 بالانس زمین در هنگام روشن شدن کاملاً خودکار انجام می شود، بدون اینکه نیازی به تنظیم چیزی داشته باشید .

دارای نور پس زمینه LCD و چراغ قوه LED است که برای کاربرانی که میخواهند شبانه به کاوش بپردازند عالی است . برای جلوگیری از خرابی های ناگهانی فلزیاب، بهتر است به طور دوره‌ای آن را بررسی کرده و از عیب یابی دوره‌ای استفاده کنید .

قیمت طلایاب Gold Finder 2000 گلد فایندر

قیمت طلایاب Gold Finder 2000 در بازار ایران به خاطر نوسانات نرخ ارز ، موانع قانونی واردات فلزیاب ، تحریم های بین المللی و هزینه حمل و نقل نوسان دارد . لذا برای استعلام قیمت روز طلایاب گلد فایندر ترکیه با شرکت اهورا فلزیاب تماس بگیرید .

نتیجه گیری طلایاب Gold Finder 2000 گلد فایندر

در حالت کلی ، شرکت نوکتا ماکرو همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در قاره اروپا نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا محصولات فلزیاب شرکت NoktaMakro نیز مانند فیشر جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های دستی و پین پوینتر ها ، محصولات شرکت نوکتا بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه