فلزیاب نوکتا Nokta PulseDive پالس دایو 

فلزیاب نوکتا Nokta PulseDive پالس دایو

در دنیای فلزیابی تنوع دستگاه ها زیاد می باشد . هر فرد با توجه به معیار های خود می تواند تصمیم بگیرد که چه دستگاهی به کارش می آید تا دستگاه را تهیه کند و از خدماتش بهره ببرد . در حالت کلی شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب پرداخته اند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم . همچنین فلزیاب های انواع کشور ها را می توانید در مقالات شناسایی کنید و درباره آن ها جهت یک خرید بهتر اطلاعات کسب کنید . امروز قصد داریم درباره دستگاه فلزیاب نوکتا Nokta PulseDive پالس دایو صحبت کنیم .

دستگاه فلزیاب نوکتا Nokta PulseDive پالس دایو

فلزیاب نوکتا پالس دایو Nokta PulseDive از دستگاه های کاوش فلزات در سطوح متوسط است .

دستگاه فلزیاب نوکتا پالس دایو Nokta PulseDive ضد آب می باشد و ساخت شرکت معتبر نوکتا ترکیه است و با کاربری آسان و قیمتی مناسب به انتخابی خوب برای کاربران مبتدی تبدیل می شود .

فلزیاب پین پوینتر Pinpointer پالس دایو از جمله ابزار لازم و ضروری در کنار هر فلزیاب پالسی یا وی ال اف است . پین پوینتر پالس دایو برای بررسی خاک یا دیواره چاله ها و سقف ها و زیره آب استفاده نمود و بسیار لازم و ضروری برای کشف اهداف کوچک و ریز و سکه است .

کمپانی نوکتا ترکیه در ابتدای سال 2001 میلادی در استانبول کاره خود را آغاز کرد و در تولیدات خود با کمک فناوری به روز توانسته رضایت مشتریان را کسب کرده و به عنوان یک مارک خوب و قابل اعتماد برای جستجوگران مبتدی و حرفه ای در دنیا شناخته شود .

این شرکت در ادامه مسیر در 10 سال گذشته بر روی تکنولوژی های جدید در زمینه تشخیص و جستجو فعالیت خوبی دارد و به عنوان یک برند معتبر مطرح می شود . در ادامه این شرکت موفق به کسب انواع گواهینامه های بین المللی می شود و مجوزهای لازم را از مراکز معتبر کسب می کند . در نتیجه اکنون دارای تمامی مدارک معتبر مورد نیاز می باشد .

مشخصات فلزیاب نوکتا Nokta PulseDive پالس دایو

  • دارای لوپ بزرگ
  • دارای کویل قابل تعویض
  • نشانگر led و flash light
  • ساخت شرکت nokta ترکیه
  • دارای سیستم پالسی القایی
  • حداکثر عمق جستجو 50 سانت
  • دارای کلید های تنظیم روی دسته
  • مناسب برای قطعات کوچک طلا و سکه
  • ضد نفوذ آب تا عمق 60 متر با گواهی IP68
  • مدت گارانتی : 2 سال شرکت فلزیاب اطلس
  • هدفون بی سیم 2.4 گیگاهرتز ( لوازم جانبی )
  • امکان استفاده و تبدیل دستگاه اسکوبا به پین پوینتر و برعکس
  • قابلیت اتصال آسان و تعویض کویل مخصوص دستگاه (اسکوبا Scuba)
  • دارای سه مد جستجو است که شامل فقط صدا ، فقط لرزش ، هم صدا و هم لرزش می شود .
  • در زمان هشدار عدم فعالیت یا گم شدن دستگاه ، پس از 5 دقیقه عدم فعالیت هشدار می دهد .

نتیجه گیری فلزیاب نوکتا Nokta PulseDive پالس دایو

در حالت کلی ، شرکت نوکتا ماکرو همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در دنیای فلزیابی نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا محصولات فلزیاب شرکت NoktaMakro نیز مانند فیشر جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های دستی و پین پوینتر ها ، محصولات شرکت نوکتا بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه