فلزیاب pulsedive pointer پالس دایو پوینتر

فلزیاب pulsedive pointer پالس دایو پوینتر

در دنیای فلزیابی تنوع دستگاه ها زیاد می باشد . هر فرد با توجه به معیار های خود می تواند تصمیم بگیرد که چه دستگاهی به کارش می آید تا دستگاه را تهیه کند و از خدماتش بهره ببرد . در حالت کلی شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب پرداخته اند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم . همچنین فلزیاب های انواع کشور ها را می توانید در مقالات شناسایی کنید و درباره آن ها جهت یک خرید بهتر اطلاعات کسب کنید . امروز قصد داریم درباره دستگاه فلزیاب pulsedive pointer پالس دایو پوینتر صحبت کنیم .

دستگاه فلزیاب pulsedive pointer پالس دایو پوینتر

دستگاه فلزیاب pulsedive pointer پالس دایو پوینتر برای استفاده در اعماق بالا و مکان های تفریحی مناسب می باشد ، نیاز نیست یک اپراتور حرفه ای باشید تا بتوانید از محصولات پین پوینتر استفاده کنید .

فقط کافیست علاقه به کاوش در شما وجود داشته باشد ، بنابراین می توانید با استفاده از دستگاه فلزیاب pulsedive pointer به کاوش در زمین و زیر آب بپردازید .

فلزیاب PulseDive Pointer ویژگی های منحصر به فرد خاص خودش را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید علاوه بر لذت در امر کاوش ، تجربه شناسایی اهداف با ارزش را برایتان میسر می سازد . طراحی فلزیاب دستی PulseDive Pointer بصورت خاص و یکتا انجام شده است .

این طراحی جدید به شما امکان تبدیل دستگاه از ردیاب Scuba به ردیاب Pinpointer و بالعکس را در عرض چند ثانیه برای شما فراهم می کند ،

ویژگی های فلزیاب pulsedive pointer پالس دایو پوینتر

فلزیاب PulseDive Pointer دارای استاندارد IP68 می باشد که می توانید آن را تا عمق ۶۰ متر (۲۰۰ فوت) مورد استفاده قرار دهید ، فناوری گنج یاب PulseDive Pointer عملکرد بسیار پایدار در آب شور یا هر نوع خاک را فراهم می کند .

همچنین این دستگاه سازگار با هدفون بی سیم Nokta Makro 2.4 GHz می باشد ، و هشدارها و شاخص های قابل تشخیص را برای شما فراهم می کند .

از امکانات دیگر این دستگاه می توان به چراغ LED آن اشاره کرد که با استفاده از آن به راحتی می توانید هدف خود را در شب یا هنگام جستجو در زیر آب مشاهده کنید .

سپس با فشار دادن یک کلید عملکرد پایدار دستگاه را ثابت و تضمین می کنید همچنین با قفل کردن کلید ها می توانید از بروز تغییرات در سیستم این دستگاه در هنگام حفاری جلوگیری کنید ، بنابراین عملکرد آسان و بدون دغدغه را تجربه خواهید کرد .

امکانات دستگاه فلزیاب pulsedive pointer پالس دایو پوینتر

اگر دستگاه شما روشن باشد اما استفاده ای از آن نشود این دستگاه قادر است بی تحرکی را تشخیص داده و زنگ هشدار خود را فعال کند .

در این هنگام LED این دستگاه شروع به چشمک زدن می کند، در صورت لزوم می توانید قاب محافظ را تعویض نماید، همچنین سیم پیچ نشانگر قابل تعویض همراه با محافظ پوسته ضخیم جهت جلوگیری از ساییدگی بروی دستگاه تعبیه شده است .

نوآورانه ترین دستگاه در بازار با ماژول بی سیم داخلی که می تواند به یک آشکارساز غواصی نیز تبدیل شود !

کاوشگرانی که دوست دارند هم در خشکی و هم در زیر آب جستجو کنند ، پالس دایو پوینتر ویژگی های منحصر به فردی را در اختیار آن ها قرار می دهد که تجربه کشف آن ها را غنی می کند .

این محصول برای استفاده در اعماق بالا و مکان های تفریحی مناسب می باشد ، ضد آب تا عمق ۶۰ متری (۲۰۰ فوت) القای پالس . این فناوری قدرتمند امکان عملکرد بسیار پایدار در آب شور یا هر نوع خاک را فراهم می کند .

ماژول بی سیم داخلی سازگار با هدفون Nokta 2.4 GHz Green Edition Wireless. با هشدارها و نشانگرهای تشخیص
۱. فقط صدا
۲. فقط لرزش
۳. صدا و لرزش

وجود دارد .

مشخصات دستگاه فلزیاب pulsedive pointer پالس دایو پوینتر

  • برند پالس دایو
  • رنگ مشکی
  • باتری مورد نیاز است؟ نه
  • وزن مورد ۰.۶۹ پوند
  • ابعاد مورد LxWxH ‏۱۰ x 2.5 x 2.5 اینچ
  • رتبه حفاظتی بین المللی IP54
  • فرکانس کاری ‎۳ کیلوهرتز
  • نام تجاری Pulse Dive
  • سازنده نوکتا ماکرو

چراغ قوه ال ای دی فلزیاب pulsedive pointer پالس دایو پوینتر

در شب یا هنگام شکار در زیر آب به راحتی هدف خود را ببینید . بازگشت سریع عملکرد پایدار دستگاه را با فشار یک دکمه تضمین می کند .

همچنین حالت غواصی با قفل کردن کلیدها و جلوگیری از فشار دادن فشار آب در حین غواصی عمیق ، عملکرد آسان‌تری را در زیر آب فراهم می‌کند .

پس از ۵ دقیقه عدم فعالیت ، دستگاه یک آلارم صوتی منتشر می کند و LED شروع به چشمک زدن می کند . سیم‌ پیچ اشاره‌گر قابل تعویض با یک قاب محافظ سخت برای جلوگیری از سایش ارائه می‌ شود .

نتیجه گیری فلزیاب pulsedive pointer پالس دایو پوینتر

در حالت کلی ، شرکت نوکتا ماکرو همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در دنیای فلزیابی نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا محصولات فلزیاب شرکت NoktaMakro نیز مانند گرت جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های دستی و پین پوینتر ها ، محصولات شرکت نوکتا بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه