بررسی فلزیاب اکسترا الیت X-Terra Elite

بررسی فلزیاب اکسترا الیت

فلزیاب اکسترا الیت X-Terra Elite

فلزیاب اکسترا الیت x-terra elite ماینلب جدیدترین دستگاه طلایاب استرالیایی می باشد. این مدل را میتوان نسخه جدید سری قبل فلزیاب اکسترا پرو دانست که اخیرا وارد بازار جهانی شده است. شرکتهای سزنده دستگاه فلزیاب در دنیا به جای اینکه انواع دستگاه با اسم های مختلف تولید کنند بیشتر سعی دارند تا نسخه ها و مدل های قبلی تولید شده را بهینه کنند.

فلزیاب اکسترا الیت x-terra elite با قیمت مناسب اخیرا توسط ماینلب استرالیا معرفی شده است و دارای ویژگی بینظیری می باشد.

اگر علاقه مند به دستگاه سری اکسترا هستید بی شک مدل اکسترا الیت شما را شگفت زده خواهد کرد.

x-terra elite از فناوری چند فرکانسه همزمان واقعی با تکنولوژی Multi-IQ اثبات شده ماینلب بهره میبرد که برای اولین بار در سری پیشگام Equinox دیده شد.

قیمت دستگاه فلزیاب اکسترا الیت x-terra elite در خارج از کشور ایران بسته به لوازم جانبی 400 الی 500 دلار آمریکا میباشد.

این محصول قادر است که به صورت همزمان چند فرکانس مختلف را برای کشف انواع فلزات طلا ، آهن ، مس ، نیکل ، نقره ، مفرغ و برنج به زمین ارسال نماید

ویژگی فلزیاب اکسترا الیت X-Terra Elite

دستگاه طلایاب استرالیایی گنج یابی با فناوری پیشرفته و کاربری آسان را برای شما فراهم میکند.

سایر ویژگی ها عبارت اند از:

  •  ضد آب بودن: تا عمق 5 متر
  • صفحه نمایش:  LCD با نور پس زمینه
  • باتری: لیتیوم یون قابل شارژ
  • وزن: 1.3 کیلوگرم
  • ابعاد: 76.2 سانتی متر × 26.7 سانتی متر × 10.2 سانتی متر
  • سازگاری: با مجموعه عظیمی از کویل های جانبی
  • بی سیم: کم تاخیر

بررسی طلایاب اکسترا الیت

کاربرد فلزیاب اکسترا الیت X-Terra Elite

در ادامه این مقاله به برخی از کاربردهای فلزیاب اکسترا الیت X-Terra Elite خواهیم پرداحت:

  • طلایابی: دستگاه طلایاب و گنج یاب اکسترا الیت به طور خاص به منظور طلایابی و گنج یابی طراحی گشته است. شکارچیان گنج و دفینه میتوانند از ای محصول در کاوش های خود استفاده نمایند. لازم به ذکر میباشد که این سیستم قدرتمند قادر است قطعات کوچک و ریز طلا را در اعماق زیاد کشف نماید.
  • یافتن اشیاء گمشده: دستگاه فلزیاب اکسترا الیت X-Terra Elite میتواند به تمام کاربران در پیدا کردن اشیا فلزی مانند سکه ، انگشتر، جواهرات و طلا که گم کرده اند کمک کند اگر در پارک یا حیاط خانه خود اشیا فلزیتان را گم نموده اید این فلزیاب در زمان خیلی کوتاه برای شما پیدا میکند.
  • کاوش در آب: دستگاه فلزیاب اکسترا الیت دارای عایق بندی ضدآب میباشد. این محصول میتواند در دریا، رودخانه و مناطق مرطوب و سواحل کاوش نماید.
  • کشاورزی: کشاورزان و باغداران میتوانند از این فلزیاب همه کاره در زمینهای کشاورزی و باغهای خود برای یافتن انواع فلزات مثل سیم ، میخ، ادوات کشاورزی، ابزار آلات کشاورزی و قطعات ماشین که در زمین دفن شده اند استفاده کنند.

خرید فلزیاب از اهورا فلزیاب

همه محصولات ارائه‌شده توسط اهورا فلزیاب، اورجینال و معتبر بوده و مشتریان می‌توانند با اطمینان کامل اقدام به خرید کنند. برای تضمین اصالت محصولات، تمامی کالاها دارای کد اصالت هستند که به راحتی قابل بررسی است.

شما می‌توانید خرید خود را به صورت حضوری یا آنلاین انجام دهید. برای دریافت مشاوره رایگان و خرید، با شماره مهندس پاکزاد 09124140052 تماس بگیرید. تیم کارشناسان و اپراتورهای حرفه‌ای ما آماده‌اند تا بهترین مشاوره و راهنمایی‌ها را به شما ارائه دهند تا خریدی مطمئن و رضایت‌بخش داشته باشید.

اهورا فلزیاب همواره در تلاش است تا بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را به مشتریان خود عرضه کند. با اطمینان کامل از اصالت و کیفیت محصولات، می‌توانید از خدمات ما بهره‌مند شوید و تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید فلزیاب داشته باشید.

ارسال دیدگاه