شرکت های فلزیاب روسیه

شرکت های فلزیاب روسیه

شرکت های زیادی در حوزه تولید دستگاه های فلزیاب فعالیت می کنند . خرید محصول هر یک از شرکت ها به فاکتور های خاصی بستگی دارد که اپراتور ها احتیاج دارند در زمان خرید حتما آن ها را در نظر بگیرند . از مهم ترین و برجسته ترین شرکت هایی که در زمین تولید دستگاه های فلزیاب فعالیت می کند ، کشور روسیه می باشد . شرکت های فلزیاب روسیه ، از مجهز ترین دستگاه ها را رونمایی کرده و هر ساله به بازار عرصه می کند . امروز در این مقاله قصد داریم به بررسی تمام شرکت های برجسته فلزیاب در کشور روسیه بپردازیم .

بررسی شرکت های فلزیاب روسیه

همانطور که ذکر شد ، شرکت هایی زیادی در این حوزه فعالیت می کنند ولی از مهم ترین ها و معروف ترین های آنها می توان به موارد در پاراگراف بعدی اشاره نمود . این اطلاعات صرفا جهت یک خرید امن تر و آگاهی بیشتر خریدار است و به منظور هیچ گونه تبلیغی برای هیچ برندی نمی باشد .

شرکت آکا ( AKA )

شرکت های فلزیاب آکا در زمینه تولید دستگاه های فلزیاب قوی معروف است . دستگاه های حرفه ای این شرکت به این مشهورند که تحت شرایط آب و هوایی بسیار سرد و کوهستانی می توانند دوام آورده و جایی که انسان بدون پوشش کافی نمی تواند حضور پیدا کند ، این دستگاه با قدرت کار می کند . شرکت فلزیاب آکا محصولات حرفه ای از جمله آکا سیگنوم را تولید و توزیع می کند که رضایت مشتریان زیادی را در زمان گنج یابی در مناطق خشک و سرد سیر ، جلب کرده است . به طور دقیق تر ، این شرکت دارای نقطه زن های قوی می باشد .

شرکت نمفیس ( Nemfis )

شرکت نمفیس روسیه نیز در این کشور بسیار محبوب می باشد . به طوری که در بسیاری از کشور های دنیا ، فلزیاب روسیه را با نام کمپانی نمفیس می شناسند . این شرکت در حیطه تولید اسکنر ها و سنسور ها بسیار قدرتمند است . زیرا با تشخیص فلز ها در اعماق بالا بسیار خوب عمل می کند و دارای درصد خطای فوق پایینی است . محصولات این شرکت بهترین نتیجه ها را در کشور روسیه ثبت کرده است و این ارزیابی توسط خود مردم روسیه تایید شده است . شرکت آکا و نمفیس از قدیم الایام با یکدیگر رقابت زیادی داشته اند و اکنون نیز اپراتور های کشور روسیه و دیگر کشور ها ، در اینکه از کدام کمپانی خرید کنند ، دو به شک هستند . و این به دلیل حرفه ای بودن خدمات هر دو شرکت است .

فلزیابی در کشور روسیه

روسیه از لحاظ مساحت جغرافی ، وسیع ترین کشور دنیا می باشد . این در حالی است که از دیدگاه جمعیت ، رتبه نهم را دارد . کشور روسیه کم تراکم به شمار می رود و مناطق وحشی و آباد نشده زیادی دارد . در نتیجه فلزیابی در این کشور یک امر محبوب و صد البته نتیجه دهنده است . این کشور از این لحاظ کشوری با ثمر به شمار می رود زیرا انبوهی از دفینه های کشف نشده را از زمان شوروی در خود جای داده است . در کنار این قضیه ، این کشور جنگ زده است ، در نتیجه وقتی دستگاه فلزی را در زیر خاک تشخیص دهد می تواند اشیای ارزشمندی از جمله اسلحه در آنجا وجود داشته باشد . زیرا اسلحه در روسیه به خوبی فروش می رود .

بنابراین کشور روسیه جهت فلزیابی و گنج یابی یک مکان عالی به شمار می رود . در نتیجه شرکت های کشور روسیه ، با توجه به محبوبیت بالای فلزیابی در این کشور ، محصولات قدرتمندی تولید می کنند که ملت این کشور صرفا از محصولات داخلی استفاده کنند . با توجه به این نکات ، می توان از این استدلال ، این نتیجه را گرفت که دستگاه های فلزیاب در این کشور بسیار قدرتمند می باشند .

نتیجه گیری شرکت های فلزیاب روسیه

در حالت کلی ، کشور روسیه همانند زمینه های نظامی ، در حوزه فلزیابی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در خود کشور روسیه نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در کشور روسیه کدام است . زیرا هم نمفیس و هم آکا پرچمداران دستگاه هستند . هر شرکت در زمینه خاص مورد نظر خود عملکرد بهتری دارد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های اسکنر و لایو سنسور ها شرکت نمفیس در روسیه پرچمدار می باشد . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی نیاز دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه