فلزیاب حرفه ای

فلزیاب حرفه ای

در دنیای فلزیابی دستگاه های فلزیابی زیادی وجود دارند . از میان انبوه مدل های مختلف این دستگاه ها ، هم تکنولوژی های پیشرفته و قدرتمند وجود دارند و هم سیستم های به نسبت ضعیف تر . هر کدام قیمت متفاوتی دارند . اغلب در یک شرکت فلزیابی معتبر ، هر چقدر دستگاه قدرتمند تر باشد ، قیمت نیز به همان نسبت بالاتر می رود . امروز قصد داریم به معرفی فلزیاب حرفه ای بپردازیم . برای دانستن معنی و مفهوم فلزیاب ، بر روی کلمات مربوطه کلیک کنید .

فلزیاب حرفه ای یا ارزان

فلزیاب های زیادی هستند که قوی می باشند و قدرت بالایی دارند .

این دستگاه ها در موارد زیادی می توانند به خوبی دفینه یابی کنند و درصد خطای بسیار کمی دارند .

اما فلزیاب هایی که مورد نیاز شما می باشند ، آن دستگاه هایی می باشند که علاوه بر قدرت بالا ، دارای شاخصه ارزان نیز هستند .

در واقع این دستگاه ها به صرفه محسوب می شوند . زیرا کیفیت بهترین دستگاه ها را ارائه می دهند در حالی که قیمتی پایین را دارند . یک فلزیاب ارزان و حرفه ای به کار شما می آید .

درست است که در دنیای فلزیابی و طلایابی ، هرچقدر پول بپردازید ، همان قدر آش می خورید . اما موارد استثنا هم وجود دارند . مانند فایل های ملکی که نرخی زیر شاخص قیمت بازار دارند ، اما فقط مشاوران حرفه ای هستند که می توانند آن ها را برای شما پیدا کنند .

فلزیاب حرفه ای چیست ؟

اما ممکن است شما از دسته کسانی باشید که در کار با یک دستگاه مهارت بالایی دارید و تجربه زیادی کسب کرده باشید . پس به دنبال تهیه یک دستگاه طلایاب حرفه ای پیشرفته باشید تا بهترین نیتجه دریافتی را از آن خود کنید .

احتمالا از این مورد مستحضر هستید که با خرید یک دستگاه طلایاب پیشرفته ، به دفینه با ارزشی دست پیدا می کنید . احتمال دستیابی به گنج ، با خرید یک دستگاه قدرتمند ، بسیار بالا می رود و پس از آن دیگر جای نگرانی ندارید .

اما پرسشی حول محور این موضوع پیش می آید . و آن هم این است که یک فلزیاب پیشرفته چه ویژگی هایی دارد ؟ ممکن است به وفور به شما دستگاه هایی معرفی کرده باشند و فروشنده ادعای پیشرفته بودن آن دستگاه را کرده باشد . اما کدام بقالی می گوید ماست من ترش است ؟ در نتیجه شما برای یک خرید خوب احتیاج دارید به این مسئله آگاه شوید که یک فلزیاب حرفه ای که از قیمت بالایی هم برخوردار است ، چه خصوصیت هایی را دارا می باشد .

ویژگی های فلزیاب حرفه ای

یک فلزیاب حرفه ای ، ویژگی هایی دارد که بهتر است در زمان خرید به آن ها توجه کنید . دستگاه باید ویژگی های زیر را دارا باشد تا یک فلزیاب حرفه ای نامیده شود .

  1. توانایی کارکرد در شرایط محیطی متفاوت .
  2. قابلیت تشخیص بدون خطا یا دارای حداقل درصد خطا .
  3. دارای کاتالوگ و کارکرد ساده و قابل فهم برای همه در استفاده .
  4. قابلیت ثبات داشتن ، پایدار ماندن و عدم خروج از حالت بالانس .
  5. دارای توانایی انجام فعالیت در زمین های دارای املاح و حذف ذرات اضافی و مانع .

فلزیاب حرفه ای یا ارزان ترین فلزیاب

اینکه به سراغ یک فلزیاب حرفه ای نرویم و صرفا یک فلزیاب ارزان بخریم موردی قابل پذیرش است . اما اینکه به دنبال تهیه ارزان ترین فلزیاب برویم ، اشتباه ترین کار می باشد . در پاراگراف زیر پنج تا از دلایلی را بررسی می کنیم که چرا نباید هرگز به دنبال ارزان ترین طلایاب برویم :

    1. کلاهبرداری فرد یا وبسایت فروشنده از راه دریافت پول و تحویل ندادن محصول .
    2. خطر فیشینگ حساب شما در برخورد با درگاه های هکری در وبسایت شرکت های سودجو .
    3. کارایی نداشتن یا کارکرد ناقابل طلایاب به دلیل تولید توسط افراد آماتور و گروه های غیر حرفه ای .
    4. درصد بالای خطای دستگاه فلزیاب در تشخیص و تفکیک فلزات و فاقد تجهیزات و سیستم های مکمل مورد نیاز .
    5. تولید و مونتاژ توسط کشور هایی مانند چین و درنتیجه فیک و تقلبی بودن دستگاهی که به شما تحویل می دهند .

فاکتور های خرید یک فلزیاب حرفه ای

ما به این نکات زیر در مقاله های دیگر فلزیاب نیز اشاره کرده ایم . زیرا گاهی افراد همه مقالات را پیش از خرید مطالعه نمی کنند . حتما پیش از خرید یک دستگاه طلایاب پیشرفته به نکات زیر توجه کنید :

  1. دستگاه را در زمان خرید می بایست در سنگ ، خاک طبیعی ، و در سنگ و در زمین خاکی دارای لایه تست کرده و سپس خریداری کنید . در بعضی مواقع یک فلزیاب در سنگ ها و صخره ها کارایی دارد . اما همین دستگاه در خاک های چند لایه ، تا 80% کاهش نفوذ دارد . در نتیجه کاربر رضایت پیدا نمی کند .
  2. پیشنهاد می شود در هنگام خرید ترجیحا در مکان معامله حضور داشته باشید و این نکته را در نظر بگیرید که همان دستگاهی که برای آزمایش و تست استفاده می شود را خریداری کرده و تحویل بگیرید و از پرداخت هزینه و دریافت کردن دستگاهی که تست نشده به شدت خودداری فرمایید . دلیل این موضوع را هم می توان متفاوت بودن مدار داخلی دو دستگاه متمایز از یکدیگر در زمان تست و تحویل در نظر گرفت .
  3. حتما در انتخاب نوع دستگاه دقت کنید ، به طور مثال اگر جزو افراد مبتدی هستید در ابتدا با تهیه و استفاده از یک دستگاه نقطه زن شروع کنید . با تمرین و استفاده از دستگاه می توانید پس از یادگیری و حرفه ای شدن شعاع زن و اسکنر نیز تهیه فرمایید . اگر حرفه ای هستید دارای تجربه می باشید ، می توانید کار خود را از همان ابتدا با هر سه دستگاه مکمل یکدیگر آغاز کنید .

نکات خرید یک دستگاه فلزیاب حرفه ای

بنابراین با توجه به نکات مذکور قبلی قادر هستیم به خریدی امن تر و محصولی با کیفیت نزدیک تر شویم .

همچنین نکته دیگری که بهتر است در زمان خرید در نظر خود قرار دهیم ؛ این است که اگر در کاوش خود هدف جدی ای داریم حتما به دنبال خرید دستگاهی با مدل پیشرفته برویم .

دستگاهی که بتواند نسبتا گرانتر از مدل های پایین تر باشد . زیرا هرگز نمی توان انتظار دریافت بهترین نتیجه را داشت وقتی بهترین دستگاه تهیه نشده است . با آگاهی و دانشی که با مطالعه این مقاله در حوزه دستگاه های طلایاب کسب کرده اید ، اکنون می توان گفت آماده یک خرید مناسب هستید .

بهترین پیشنهادی که ما می توانیم به شما بدهیم این است که برای خرید دستگاه ، به یک شرکت معتبر مراجعه فرمایید ؛ شرکت اهورا فلزیاب می تواند این مورد را برای شما تضمین کند .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه فلزیاب ، به خصوص در مواردی که قصد دارید یک دستگاه گران قیمت خریداری کنید ، میزان تحقیق مورد نیاز را انجام داده و اطلاعات کافی را به دست بیاورید و سپس اقدام به تهیه آن کنید .
مشاوران ارشد در این زمینه شرکت فلزیاب آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری ، تلفنی و مجازی به شما مشتریان گرامی جهت تهیه انواع فلزیاب می باشد .
شرکت ما مناسب ترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های مختلف فلزیاب موجود در بازار به متقاضی جهت رسیدن به مقصود اصلی خویش معرفی می نماید و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار شما می گذارد تا شما به عنوان خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را تست کرده و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا گردید .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه