فلزیاب نقطه زن

فلزیاب نقطه زن

فلزیاب نقطه زن

دستگاه های فلزیاب تنوع زیادی دارند . از جمله انواع مدل این دستگاه ها می توان به پین پوینتر ، ردیاب آنتنی ، ردیاب جیوه ای و نقطه زن اشاره کرد . معرفی تمامی این دستگاه ها به صورت کامل و جامع در قالب مقالات در وبسایت شرکت اهورا فلزیاب وجود دارد .

امروز در این مقاله قصد داریم به معرفی فلزیاب نقطه زن بپردازیم . دستگاه یابنده نقطه زن یا فلزیاب نقطه زن از حیاتی ترین دستگاه ها در دنیای فلزیابی می باشد .

فلزیاب نقطه زن چیست ؟

به جرعت می توان گفت هنگام فلزیابی از این دستگاه کاربردی تر نداریم . یابنده نقطه زن قدرت تشخیص اجسام فلزی در محدوده 1 در 1 متر یا کمتر را دارد . عمق شناسایی فلزیاب های نقطه زن با توجه به مدل آنها می تواند متفاوت باشد .

نقطه زن ها انواع مختلفی دارند که فلزیاب های وی ال اف و پالسی مشهور ترین آنها می باشند . دستگاه نقطه زن ، فلزیابی است که فلزات را به صورت موضعی شناسایی می کند . درواقع پین پوینتر ها هم یک نوع فلزیاب نقطه زن به شمار می روند . برای فلزیابی حرفه ای این دستگاه بسیار به کار می آید . پس از استفاده از شعاع زن ، دستگاه ضروری جهت شناسایی مکان دقیق دفینه مورد نظر یک نقطه زن است .

فلزیاب نقطه زن یا شعاع زن ؟

در مواقعی پیش آمده است که متقاضیان از مشاوران و کارشناسان می پرسند برای رسیدن به بهترین نتیجه ، چه نوع دستگاهی خریداری کنیم . نقطه زن بهتر است یا شعاع زن ؟ پاسخ این سوال نمی تواند یک بله یا خیر مطلق باشد .

زیرا این تماما به هدف شما بستگی دارد . ارگانی که می خواهد دستگاه فلزیاب را برای بازرسی بدنی افراد استفاده کند ، شعاع زن به کارش نمی آید . بهترین دستگاه برای چنین اشخاصی ، پین پوینتر است که علاوه بر سبک و دستی بودن ، به شکل موضعی فلز را شناسایی می کند .

در حالی که اگر به قصد دفینه یابی برای اولین بار در یک دشت پا می گذارید ، به یک شعاع زن احتیاج پیدا می کنید تا محدوده تقریبی وجود فلز را تعیین کنید . زیرا اگر بخواهید در یک زمین بزرگ تنها با یک نقطه زن پیش بروید ، به هیچ چیزی دست پیدا نمی کنید . همچنین این کار می تواند بسیار بیهوده و غیر عقلانی تلقی شود . برای اطلاعات بیشتر درباره تفاوت نقطه زن و شعاع زن بر روی آن کلیک کنید .

فلزیاب نقطه زن چه کاربردی دارد ؟

این دستگاه در مواقع مخصوص خود می تواند بسیار به کار بیاید . به طور مثال زمانی که شما از وجود دفینه در یک منطقه اطمینان دارید و حالا قصد دارید جای دقیق آن را بدانید . در چنین موقعیتی ، یک فلزیاب نقطه زن به دست می گیرید و هر نقطه را به آسانی شناسایی می کنید .

خوبی این دستگاه این است که در اعماق بالا قدرت تشخیص زیادی دارد . این دستگاه مختص شناسایی دفینه های با ارزش دارای استاندارد طلا مانند سکه های طلا می باشد . در زمانی که به یک معدن یا تونل قدم گذاشته اید و در آنجا به دنبال یک دفینه با ارزش می باشید ، یک فلزیاب نقطه زن بسیار به کارتان می آید .

برای استفاده موثر از یک فلزیاب نقطه زن ، می توانید ابتدا از یک فلزیاب شعاع زن بهره بگیرید . با بررسی محیط مورد نظر و آگاهی از مکان حدودی و تقریبی دفینه ، به یک گسترده حدودی در ذهن خود می رسید . سپس آن را با متر اندازه گیری کرده و وقتی چهار گوشه مکان مورد نظر را مشخص نمودید ، از یک نقطه زن کمک می گیرید . با استفاده از یک نقطه زن در چنین موقعی ، به راحتی دفینه را پیدا می کنید . بنابراین بهترین گزینه این است که از تمام دستگاه های مورد نیاز بهره بگیرید تا در هیچ مرحله ای ، مانعی بر سر راهتان برای رسیدن به گنج وجود نداشته باشد .

سخن پایانی

برای آگاهی کامل از قیمت صحیح و نرخ درست هر دستگاه ، می توانید در بازار گنج یابی تحقیق نموده و با گشت و گذار در وبسایت های شرکت های معتبر ، از این اطلاعات بهره مند شوید . هرچند از آن جا که این کار نیز آسان نبوده و احتیاج به زمان زیادی دارد ، می توانید از گزینه ای راحت تر بهره ببرید .

مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب آماده خدمت رسانی همه جانبه با پاسخ گویی به هر پرسش شما به صورت حضوری ، تلفنی یا مجازی در زمینه قیمت های اصلی هر دستگاه گنج یاب و بقیه موارد به صورت رایگان می باشند .

شرکت ما مناسب ترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های فلزیاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را تست نماید و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا گردد .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره:

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه