فلزیاب COIN FINDER CF77 کوین فایندر

فلزیاب COIN FINDER CF77 کوین فایندر

در دنیای فلزیابی تنوع دستگاه ها زیاد می باشد و هر فرد با توجه به معیار های خود می تواند تصمیم بگیرد که چه دستگاهی به کارش می آید تا دستگاه را تهیه کند و از خدماتش بهره ببرد . کلا شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب پرداخته اند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم . همچنین فلزیاب های انواع کشور ها را می توانید در مقالات شناسایی کنید و درباره آن ها جهت یک خرید بهتر اطلاعات کسب کنید . امروز قصد داریم درباره دستگاه فلزیاب COIN FINDER CF77 کوین فایندر صحبت کنیم .

فلزیاب COIN FINDER CF77 کوین فایندر

دستگاه فلزیاب COIN FINDER CF77 ساخت شرکت NoktaMakro نوکتا ماکرو کشور ترکیه بوده و یک گنجیاب کاربر پسند می باشد . طراحی ارگونومیک هوشمند فلزیاب COIN FINDER CF77 و کنترل های ساده به شما امکان این را میدهد که تمام روز را بدون خستگی به کاوش بپردازید .

فلزیاب CF77 به شما این امکان را می دهد تا در عمق بیشتری از سایر فلزیاب ها به کاوش بپردازید . از عملکرد صاف و پایدار حتی در سخت ترین شرایط زمین لذت ببرید .

به سرعت متوجه خواهید شد که فلزیاب CF77 Coin Finder مناطقی را کشف می کند که فکر می کردید قبلا کشف شده اهدافی را که سایر کاوشگران با دستگاه های دیگر از آنها عبور کرده اند، کشف کنید .

برای اطلاع از آخرین نوسانات بازار فلزیاب ها میتوانید به لیست قیمت ما مراجعه فرمایید .

کویل های جستجو فلزیاب COIN FINDER CF77 کوین فایندر

فلزیاب COIN FINDER CF77 دارای 3 سیم پیچ جستجوی DD سبک وزن و مقاوم در برابر آب ، برای رسیدن به بهترین عملکرد کافی است سیم پیچ مناسب را برای هر محیط انتخاب کنید .

طراحی DD این سیم پیچ های جستجو به شما امکان می دهد حتی در سخت ترین شرایط زمینی به جستجوی عمیق بپردازید . می توانید سیم پیچ های 23 سانتی متر (9 “) ، 28 سانتی متر (11”) یا 45 سانتی متر (18 “) انتخاب کنید .

کوچکترین سیم پیچ جستجو دسترسی آسان به مناطق باریک را با تفکیک مناسب هدف فراهم می کند . سیم پیچ متوسط ​​تعادل عمق و تفکیک هدف را فراهم می کند . بزرگترین سیم پیچ جستجو عمیق ترین جستجوها را در مناطق کاملاً باز فراهم می کند .

سه گزینه برای انتخاب ، شما همیشه می توانید بهترین سیم پیچ جستجو را برای محیط خود انتخاب کنید و در زمینه های مختلف بهترین عملکرد را بدست آورید . از زمین سنگلاخی و شرایط بسیار معدنی گرفته تا مزارع مزرعه ، سواحل و مناطق پر از آشغال و آلودگی .

تمایز فلزات در فلزیاب COIN FINDER CF77 کوین فایندر

فلزیاب COIN FINDER CF77 آشکارساز فلز می تواند به عمق باورنکردنی و شناسایی کامل هدف و تفکیک واضح بین فلزات را فراهم می کند . طراحی منحصر به فرد می تواند با کمک به شما در ایجاد تمایز بین فلزات غیر آهنی ، طلا و آهنی با 3 آهنگ صوتی مختلف ، از حفاری غیرضروری جلوگیری می کند .

CF77 فلزیاب می تواند سیگنال های آهن تولید شده توسط خاک را در مناطق بسیار معدنی از بین ببرد . یک ویژگی خاموش و روشن صوتی آهن به شما امکان می دهد تا با خاموش کردن کامل صداهای هدف آهنی، فقط فلزات غیر آهنی را تشخیص دهید .

امکانات فلزیاب COIN FINDER CF77 کوین فایندر

از دیگر امکانات این دستگاه قادر هستیم به باتری مقاوم این دستگاه اشاره کنیم . درواقع با استفاده از این دستگاه می توانید بدون نگرانی از کمبود برق در تمام روز به راحتی 30 ساعت به کاوش بپردازید .

همچنین حالت های جستجو نیز بسیار مهم است . CF77 دارای سه حالت عملکرد ، GENERAL یک حالت عدم تبعیض است که حداکثر عمق را فراهم می کند . MODE 1 و MODE 2 یک حالت تبعیض آمیز است که عملکرد صاف و پایدار را هنگام فیلتر کردن اهداف ناخواسته فراهم می کند. این حالت ها در شرایط بسیار معدنی خاک عملکردی استثنایی را ارائه می دهند .

قیمت فلزیاب COIN FINDER CF77 کوین فایندر

قیمت فلزیاب COIN FINDER CF77 در بازار ایران به خاطر نوسانات نرخ ارز ، موانع قانونی واردات فلزیاب، تحریم های بین المللی و هزینه حمل و نقل نوسان دارد . لذا برای استعلام قیمت فلزیاب COIN FINDER CF77 آمریکایی گلد استپ با شرکت اهورا فلزیاب تماس بگیرید .

نتیجه گیری فلزیاب COIN FINDER CF77 کوین فایندر

در حالت کلی ، شرکت نوکتا ماکرو همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در قاره اروپا نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا محصولات فلزیاب شرکت NoktaMakro نیز مانند فیشر جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های دستی و پین پوینتر ها ، محصولات شرکت نوکتا بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه