محصولات فلزیاب شرکت NoktaMakro نوکتا ماکرو

محصولات فلزیاب شرکت NoktaMakro نوکتا ماکرو

در حالت کلی شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب پرداخته اند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره محصولات فلزیاب شرکت NoktaMakro نوکتا ماکرو صحبت کنیم .

این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

محصولات فلزیاب شرکت NoktaMakro نوکتا ماکرو

دستگاه های فلزیاب شرکت NoktaMakro نوکتا ماکرو به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های محصولات فلزیاب شرکت NoktaMakro نوکتا ماکرو در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های نوکتا ماکرو دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

محصولات فلزیاب شرکت NoktaMakro نوکتا ماکرو

فلزیاب های شرکت جی دی آی نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین های آنها از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و هر کدام را به خوبی تعریف کنیم .

هر دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

فلزیاب COIN FINDER CF77 کوین فایندر

دستگاه فلزیاب COIN FINDER CF77 ساخت شرکت ماکرو کشور ترکیه بوده و یک گنج یاب کاربر پسند می باشد .

طراحی ارگونومیک هوشمند فلزیاب COIN FINDER CF77 و کنترل های ساده به شما امکان این را می دهد که تمام روز را بدون خستگی به کاوش بپردازید .

فلزیاب CF77 به شما این امکان را می دهد تا در عمق بیشتری از سایر فلزیاب ها به کاووش بپردازید . از عملکرد صاف و پایدار حتی در سخت ترین شرایط زمین لذت ببرید .

به سرعت متوجه خواهید شد که فلزیاب CF77 Coin Finder مناطقی را کشف میکند که فکر می کردید قبلا کشف شده اهدافی را که سایر کاوشگران با دستگاه های دیگر از آنها عبور کرده اند ، کشف کنید .

طلایاب Gold Finder 2000 گلد فایندر

طلایاب Gold Finder 2000 گلد فایندر ترکیه یک دستگاه قدرتمند با کاربری آسان است و با طراحی مستحکم و ساده خود بهترین دوست کاوشگران خواهد بود .

با فرکانس جستجوی 61 کیلوهرتزی خود، به کوچکترین قطعات طلا حساس است . Gold Finder 2000 با عملیات Turn-on & Go کار می کند که آن را به یکی از ساده ترین فلزیاب ها برای کار و کاوش تبدیل می کند. حتی بالانس زمین را به صورت خودکار انجام می دهد! این ویژگی باعث صرفه جویی در زمان کاوشگر می شود .

فلزیاب Makro Racer ریسر

فلزیاب Makro Racer ریسر یکی از تولیدات شرکت Nokta کشور ترکیه می باشد که دارای امکانات قابل توجه و توسعه یافته است .

دارای وزن سبک و طراحی کاملا ارگونومیک و زیبا می باشد که این ویژگی باعث جمع و جور بودن دستگاه شده تا به راحتی جابجا و قابل حمل باشد و با استقبال بسیار زیاد کاوشگران همراه شده است ، فلزیاب Marco Racer دستگاهی ایده آل جهت کاوش اهداف در عمق زیر ۲ متر بوده و قادر است تا انواع سکه های باستانی را با دقت بسیار بالایی پیدا کرده و فلزات با ارزش را از فلزات بی ارزش تمایز دهد .

فلزیاب Golden Sense گلدن سنس

فلزیاب Golden Sense گلدن سنس به طور خاص برای قطعات طلا، سکه‌ها و فلزات کوچک طراحی شده است . با گنج یاب و فلزیاب Golden Sense شما به راحتی اهداف موجود در اعماق را که دیگر یابنده‌ها نمی‌توانند به آن دست یابند را پیدا نمایید .

این گنج یاب نه تنها قطعات کوچک طلا، سکه و دیگر فلزات کم عمق قابل کشف با دیگر یابنده‌ها را پیدا می‌کند ، بلکه فلزات کوچک‌تر در اعماق باورنکردنی که دیگر یابنده‌ها نمی‌توانند به آن دسترسی داشته باشند را نیز کشف می‌ کند .
به خصوص در مناطقی که قطعات طلا، سکه و فلزات عمیق زیاد باشد . سطح زمین سالها مورد جستجو قرار گرفته است و اکثر فلزات کم‌عمق و کوچک‌تر حفاری شده‌اند .
جستجوگران در چنین مناطقی باید به قطعات طلا ، سکه و دیگر فلزاتی که در سطح عمیق‌تر زمین دفن شده‌اند دسترسی یابند . اکنون گنج یاب و فلزیاب Golden Sense این فرصت را با توجه به کشف در اعماق باورنکردنی ارائه می‌دهد .
از طریق طراحی الکترونیک، نرم‌افزار و کویل جستجوی مخصوص صورت می‌گیرد . بنابراین، این دستگاه انتخابی ایده‌آل برای یابندگان طلا، سکه، و گنج می‌باشد .

فلزیاب 1ST SWING نوکتا ترکیه

فلزیاب 1ST SWING نوکتا ترکیه مقرون به صرفه ترین گنج یاب ضد آب جهان می باشد .

1st Swing تا عمق 1 متری ضد آب است و برای فلزیابی ساحلی، فلزیابی در زیر آب و شکار آثار در خشکی ایده آل است و می تواند در همه شرایط آب و هوایی استفاده شود.

سرگرمی که می توانید به دور از شلوغی از آن لذت ببرید و تنها سرگرمی که نتیجه می دهد . 1st Swing ارزان ترین فلزیاب ضد آب موجود در بازار است .

دارای صدای تشخیص واضح ، عملکرد دقیق ، می تواند بین آهنی و غیر آهنی تمایز قائل شود و تنها 880 گرم وزن دارد .

دستگاه فلزیاب pulsedive pointer پالس دایو پوینتر

دستگاه فلزیاب pulsedive pointer پالس دایو پوینتر برای استفاده در اعماق بالا و مکان های تفریحی مناسب می باشد ، نیاز نیست یک اپراتور حرفه ای باشید تا بتوانید از محصولات پین پوینتر استفاده کنید .

فقط کافیست علاقه به کاوش در شما وجود داشته باشد ، بنابراین می توانید با استفاده از دستگاه فلزیاب پالسدیو پوینتر به کاوش در زمین و زیر آب بپردازید ،

فلزیاب PulseDive Pointer ویژگی های منحصر به فرد خاص خودش را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید علاوه بر لذت در امر کاوش، تجربه شناسایی اهداف با ارزش را برایتان میسر می سازد . طراحی فلزیاب دستی PulseDive Pointer بصورت خاص و یکتا انجام شده است .

این طراحی جدید به شما امکان تبدیل دستگاه از ردیاب Scuba به ردیاب Pinpointer و بالعکس را در عرض چند ثانیه برای شما فراهم می کند .

فلزیاب نوکتا Invenio Pro اینونیو پرو

دستگاه فلزیاب Nokta Invenio Pro نوکتا اینونیو پرو تولیدی شرکت نوکتا از دقت و حساسیت مثال زدنی برخوردار است .

فلزیاب اینونیو دستگاه فلزیاب پالسی منحصر به فرد بود که در آن تکنولوژی های جدیدی به کار برده شده، تا توانایی زیادی در کاوش داشته باشد .

همچنین موقیعت دستگاه نسبت به زمین را تشخیص دهد که در حین کاوش به شما بسیار کمک می کند .

این دستگاه طلایاب قادر است بیشتر فلزات را برای شما شناسایی کند و همچنین تونل ها و حفره ها را برای شما نمایان سازد .

فلزیاب DEEP HUNTER دیپ هانتر

فلزیاب DEEP HUNTER دیپ هانتر اولین ردیاب در جهان است که توانایی پیدا کردن گنج های عمیق، حفره ها و سکه های فردی را در یک واحد ترکیب می کند .

اکنون می توانید یک ردیاب منفرد و قدرتمند را خریداری کنید که قادر به یافتن سکه های انفرادی و گنج های بزرگتر در عمق شدید باشد . ردیاب فلزی DEEP HUNTER هم حالت غیر حرکتی و هم حالت حرکت دارد .

مثل گرفتن دو ردیاب در یک است . با لمس یک دکمه ، سبک تشخیص خود را تغییر دهید . از میان دو حالت انتخاب کنید . حالت اول حالت جستجوی عمیق قدرتمند جهت کشف گنجینه های فلزات گرانبها ، حفره ها در زمین با تجزیه و تحلیل تصویر کامل رنگ سه بعدی .

در حالت دوم حالت سریع برای قرار دادن اهداف فردی و طلا در عمق چشمگیر با تبعیض کامل و شناسایی صدای صوتی . ردیاب گنج مخصوص طراحی شده برای محدوده جستجوی سطح ، میانه و عمیق .

فلزیاب نوکتا مولتی کروزر Multi Kruzer

فلزیاب نوکتا مولتی کروزر Multi Kruzer از محصولات پرقدرت و معروف شرکت نوکتا می باشد . محصولات این کمپانی از کیفیت و طراحی خوب و استانداردهای اتحادیه اروپا برخوردار بوده و به دلیل کیفیت بالا و دقت در کاوش به یک برند بنام و معتبر در جهان مبدل شده است .

این دستگاه فلزیاب علاوه بر ویژگی هایی که در مدل های قبلی این شرکت تولید شده ، از فناوری جدیدتر بهره برده و میزان دقت و محدوده عمق زنی دستگاه افزایش یافته هست .

همچنین مقاومت بدنه دستگاه بهبود می باید و دستگاه کاملا نسبت به نفوذ آب ایمن است . این فلزیاب دارای تنظیمات سفارشی کاربر برای کاوش در اعماق مختلف است ، و تا سه سطح برای شناسایی عمق اهداف و انتخاب سطح عمق مورد نظر کاوشگر برای تشخیص فلزات گرانبها قابل تنظیم است .

فلزیاب نوکتا لجند Legend

فلزیاب نوکتا لجند Legend اولین فلزیاب چند بسامد همزمان است و  دارای ویژگی‌هایی است که آن را به بهترین فلزیاب چند منظوره تبدیل می‌کند. این مدل ساخت شرکت Nokta Makro ترکیه بوده و برای  انواع اهداف و شرایط زمینی سازگار است .

این فلزیاب در سخت‌ترین شرایط بدلیل طراحی مقاوم و ضد آبی که دارد، عملکرد استثنایی ارائه می‌کند و با قیمتی عرضه می‌شود که استاندارد جدیدی را در صنعت فلزیاب ایجاد می‌کند .

قدرت عمق زنی خوب و قابلیت تشخیص پیشرفته آن در مکان های آلوده به ذرات مختلف به همراه عملکرد بی صدا و پایدار آن در ساحل و زیر آب، همه کاوشگران خشکی و ساحل را مجذوب خود می کند . فلزیاب The Legend مجهز به مشخصاتی است که برای جستجوگران طلا نیز مناسب است تا بتوانند قطعات کوچک طلا را در میادین طلای معدنی کشف کنند .

این دستگاه گنج یاب ثبات عملکردی بسیار خوبی دارد و وزن کمی دارد و تنها با وزن حدود 1.5 کیلو گرمی برای جابجایی این طلایاب مشکلی نخواهید داشت . یک گنج یاب کاملا ضد آب تا عمق 10 فوت یا 3 متر با حالت لرزش به شما امکان می دهد وارد آب شوید و همچنان سیگنال هدف را از طریق لرزش احساس کنید .

همچنین چراغ قوه استاندارد دستگاه طلایاب Simplex به همراه Legend نیز ارائه می‌شود ، بنابراین شما می توانید در شب نیز به کاوش بپردازید .

فلزیاب Nokta PulseDive نوکتا پالس دایو

فلزیاب نوکتا پالس دایو Nokta PulseDive از دستگاه های کاوش فلزات در سطوح متوسط است .

دستگاه فلزیاب نوکتا پالس دایو Nokta PulseDive ضد آب بوده و ساخت شرکت معتبر نوکتا ترکیه است . با کاربری آسان و قیمتی مناسب به انتخابی خوب برای کاربران مبتدی تبدیل می شود . فلزیاب پن پوینتر Pinpointer پالس دایو از جمله ابزار لازم و ضروری در کنار هر فلزیاب پالسی یا وی ال اف است.

پین پوینتر پالس دایو برای بررسی خاک یا دیواره چاله ها و سقف ها و زیره آب استفاده نمود و بسیار لازم و ضروری برای کشف اهداف کوچک و ریز و سکه است . کمپانی نوکتا ترکیه در ابتدای سال 2001 میلادی در استانبول کاره خود را آغاز کرد . در تولیدات خود با کمک فناوری به روز توانست رضایت مشتریان را کسب کند . به عنوان یک مارک خوب و قابل اعتماد برای جستجوگران مبتدی و حرفه ای در دنیا شناخته می شود .

این شرکت در ادامه مسیر در 10 سال گذشته بر روی تکنولوژی های جدید در زمینه تشخیص و جستجو فعالیت خوبی داشته و به عنوان یک برند معتبر مطرح شده است . در ادامه این شرکت موفق به کسب انواع گواهینامه های بین المللی شده و مجوزهای لازم را از مراکز معتبر کسب کرده است .

فلزیاب نوکتا Nokta Makro Anfibio انفیبیو

فلزیاب نوکتا انفیبیو Nokta Makro Anfibio دستگاه کاوشگر فلزات با چندین فرکانس مختلف است و توانایی کار در فرکانس ۵ و ۱۴ و ۲۰ کیلوهرتز را در فرایند جستجو دارد .

این دستگاه ساخت کمپانی نوکتا که برندی معتبر در ترکیه است می باشد . این فلزیاب نقطه زن در مکانهای مختلف از ساحل و پارک و مناطق قدیمی و باستانی کاربرد دارد .

و مورد علاقه کاوشگران سکه و فلزات گرانبها و جواهرات است . این دستگاه از نظر سرعت و میزان عمق نفوذ در زمین بسیار قدرتمند و هوشمند است .

کمپانی نوکتا ترکیه در ابتدای سال ۲۰۰۱ میلادی در استانبول کار خود را آغاز کرد و در تولیدات خود با کمک فناوری به روز می تواند رضایت مشتریان را کسب کرده و به عنوان یک مارک خوب و قابل اعتماد برای جستجوگران مبتدی و حرفه ای در دنیا شناخته شود .

این شرکت در ادامه مسیر در 10 سال گذشته بر روی تکنولوژی های جدید در زمینه تشخیص و جستجو فعالیت خوبی دارد . به عنوان یک برند معتبر مطرح است . در ادامه این شرکت موفق به کسب انواع گواهینامه های بین المللی می شود و مجوزهای لازم را از مراکز معتبر دارد .

فلزیاب Impact ایمپکت

دستگاه فلزیاب Impact ایمپکت از سری محصولات شرکت نوکتا-ماکرو ترکیه می باشد . که با توجه به عملکرد مناسب و قیمت فوق العاده خود در مدت کوتاهی رقبای خود را در بازار برکنار کرده است .

عملکرد بسیار قوی دستگاه ایمپکت بر محبوبیت آن در بازار افزوده است . فلزیاب IMPACT PRO PACK توانایی تفکیک کامل و بی نقص فلزات را هنگام کاوش دارد .

این تفکیک هم به صورت شنیداری و صوتی و هم به صورت تصویری در نمایشگر قابل مشاهده است . شرکت نوکتا در زمینه ساخت فلزیاب های مدرن فعالیت می‌ کند . کارخانه نوکتا در کشور ترکیه است که محصولاتش را به ایران هم صادر می کند .

فلزیاب Makro Simplex ماکرو سیمپلکس

فلزیاب Makro Simplex ماکرو سیمپلکس از دستگاه های جستجوی فلزات با کارایی بالا و عمق مناسب و دارای سیستم وی ال اف می باشد .

این دستگاه ضد آب می باشد . ساخت شرکت معتبر نوکتا ماکرو است و با کاربری آسان و قیمتی مناسب به انتخابی خوب برای کاربران مبتدی می باشد .

کمپانی نوکتا ترکیه در ابتدای سال 2001 میلادی در استانبول کاره خود را آغاز کرد . در تولیدات خود با کمک فناوری به روز توانست رضایت مشتریان را کسب کرد . به عنوان یک مارک خوب و قابل اعتماد برای جستجوگران مبتدی و حرفه ای در دنیا شناخته شود .

این شرکت در ادامه مسیر در 10 سال گذشته بر روی تکنولوژی های جدید در زمینه تشخیص و جستجو فعالیت خوبی دارد . به عنوان یک برند معتبر مطرح است . در ادامه این شرکت موفق به کسب انواع گواهینامه های بین المللی شد و مجوزهای لازم را از مراکز معتبر کسب کرد .

این نقطه زن وی ال اف برای سکه یابی و کار های سطحی استفاده میشه ، بهتره برای اعماق بالاتر از فلزیاب ها پالسی نظیر طلایاب دیانا ، گنج یاب هوکر و یا KLCC استفاده نمایید تا نتایج بهتری در عمق بالاتر بدست آورید .

نتیجه گیری محصولات فلزیاب شرکت NoktaMakro نوکتا ماکرو

در حالت کلی ، شرکت نوکتا ماکرو همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در قاره اروپا نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا محصولات فلزیاب شرکت NoktaMakro نیز مانند فیشر جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های دستی و پین پوینتر ها ، محصولات شرکت نوکتا بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
ارسال دیدگاه