فلزیاب 1ST SWING سوئینگ نوکتا

فلزیاب 1ST SWING سوئینگ نوکتا

در دنیای فلزیابی تنوع دستگاه ها زیاد می باشد و هر فرد با توجه به معیار های خود می تواند تصمیم بگیرد که چه دستگاهی به کارش می آید تا دستگاه را تهیه کند و از خدماتش بهره ببرد . کلا شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب پرداخته اند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم . همچنین فلزیاب های انواع کشور ها را  مانند فلزیاب های آمریکایی را می توانید در مقالات شناسایی کنید و درباره آن ها جهت یک خرید بهتر اطلاعات کسب کنید . امروز قصد داریم درباره دستگاه فلزیاب 1ST SWING سوئینگ نوکتا صحبت کنیم .

دستگاه فلزیاب 1ST SWING سوئینگ نوکتا

فلزیاب 1ST SWING نوکتا ترکیه مقرون به صرفه ترین گنج یاب ضد آب جهان .

1st Swing تا عمق 1 متری ضد آب است و برای فلزیابی ساحلی ، فلزیابی در زیر آب و شکار آثار در خشکی ایده آل است و می تواند در همه شرایط آب و هوایی استفاده شود .

سرگرمی که می توانید به دور از شلوغی از آن لذت ببرید و تنها سرگرمی که نتیجه می دهد .

ارزان ترین فلزیاب ضد آب موجود در بازار است . دارای صدای تشخیص واضح ، عملکرد دقیق ، می تواند بین آهنی و غیر آهنی تمایز قائل شود و تنها 880 گرم وزن دارد .

توضیحات فلزیاب 1ST SWING سوئینگ نوکتا

Nokta 1st Swing تنها چیزی است که برای جستجوی گنج نیاز دارید . چه در کمپینگ ، چه در ساحل ، چه در آب ، چه در زمین بازی و چه در زمین، می توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید .

شما می توانید از آن برای پیدا کردن همه چیز استفاده کنید، مانند سکه ، جواهرات، طلا، نقره، آهن، مس و غیره . 1st Swing تا عمق 1 متری زیر آب ضد آب است .

این به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت ساحل و خط ساحلی را اسکن کنید ، و اگر آشکارساز به طور تصادفی در آب بیفتد مشکلی وجود ندارد . البته می توان ردیاب را پس از یک روز پرماجرا جستجو، زیر شیر آب نیز کاملاً شستشو داد .

طراحی فلزیاب 1ST SWING سوئینگ نوکتا

فلزیاب 1ST SWING سوئینگ نوکتا دارای یک تکیه گاه برای راحتی بیشتر هنگام چرخاندن آشکارساز به جلو و عقب و پایه ای است ، که در هنگام پارک روی آن ثابت می ایستد . علاوه بر این، Swing 1 دارای یک اتصال تلسکوپی است . که می تواند به طول 82 تا 109 سانتی متر تنظیم شود و یک سیم پیچ جستجوی 18 سانتی متر / 7 اینچی شامل محافظ سیم پیچ است .

با فرکانس جستجوی 15 کیلوهرتز، برای جستجو ایده آل است . برای سکه ها و سایر اشیاء کوچک درست مثل یک آشکارساز حرفه ای پیدا می کند ، متمایز می کند و مکان یابی می کند .

استفاده از 1st Swing تنها با 3 دکمه بسیار آسان است. دکمه سمت راست برای روشن و خاموش کردن آشکارساز و روشن و خاموش کردن تشخیص آهن استفاده می شود . دکمه وسط دکمه هدف است که به شما امکان می دهد دقیقاً محل قرارگیری شی را تعیین کنید .

صفحه نمایش واضح با نمادها نشان می دهد که چه نوع شی می تواند زیر زمین باشد . همچنین می توانید عمق جسم را در 3 قسمت بخوانید و با نشانگر باتری می توانید ببینید . 2 باتری AA هنوز پر هستند یا نیمه پر هستند و آیا نیاز به تعویض دارند. با 1st Swing صدا را می توان در 2 مرحله و حساسیت / عمق جستجو را در 3 سطح تنظیم کرد .

مشخصات فنی فلزیاب 1ST SWING سوئینگ نوکتا

  • باتری 2 x AA
  • محدوده تحویل
  • گارانتی 2 سال
  • تبعیض 2 سطح
  • مشخص کنید بله
  • کنترل صدا 2 سطح
  • آهنگ های صوتی 3
  • نمایش LCD سفارشی
  • وزن 880 گرم (1.9 پوند)
  • فلزیاب نوکتا 1st Swing
  • تنظیم حساسیت 3 سطح
  • دستورالعمل های اجرایی
  • فرکانس کاری 15 کیلوهرتز
  • خاموش شدن خودکار و زنگ هشدار بله
  • سیم پیچ جستجو 18 سانتی متر (7 اینچ)
  • کویل جستجوی 18 سانتی متری ضد آب با محافظ کویل
  • طول 83 سانتی‌متر – 109 سانتی‌متر (32.5 اینچ – 43 اینچ)
  • نشانگر LED با دقت و تشخیص ، نشانگر عمق 3 سطح ، نشانگر باتری

بعد از اطمینان از تضمین اصالت و سالم بودن فلزیاب تصویری حتما به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از آن خریداری می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش های مرتبط داشتید بتوانید به راحتی با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

بعد از انتخاب فلزیاب مورد نظرتان ، ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند . تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه