فلزیاب های آمریکایی

فلزیاب های آمریکایی

کمپانی و شرکت های زیادی در حوزه تولید دستگاه های فلزیاب فعالیت می کنند . خرید محصول هر یک از تولیدی ها به فاکتور های خاصی بستگی دارد که اپراتور ها احتیاج دارند در زمان خرید حتما آن ها را در نظر بگیرند . از مهم ترین و برجسته ترین شرکت هایی که در زمین تولید دستگاه های فلزیاب فعالیت می کند ، کشور ایالات متحده آمریکا می باشد . شرکت های فلزیاب آمریکا ، مجهز ترین دستگاه ها را رونمایی کرده و هر سال به بازار عرصه می کند . امروز در این مقاله قصد داریم به بررسی تمام شرکت های برجسته فلزیاب در کشور آمریکا بپردازیم .

معرفی فلزیاب های آمریکایی

فلزیاب های آمریکایی انواع متعددی دارند و این کشور در تولید دستگاه های مناسب گنج یابی و طلایابی بسیار خوب عمل کرده است . در لیست زیر قصد داریم به معرفی تعدادی از دستگاه های پیشرفته آمریکایی بپردازیم . دستگاه های در ادامه ، امتحان خود را پس داده اند و کیفیت و کارایی بی نظیرشان زبانزد خریداران می باشد . با ما همراه باشید .

ردیاب آمریکایی گلد استپ GOLD STEP

ردیاب آمریکایی GOLD STEP گلد استپ محصول شرکت BR SYSTEMS ، حرفه ای ترین ردیاب آمریکا ، یک دستگاه پیچیده دارای سیستم دوگانه است که با فناوری EMR برای شناسایی طلا ، نقره و غارها تا عمق 30 متری و شعاع 1000 متری به عنوان یک سیستم با برد طولانی با دقت بالا و فیلتر شده عمل می کند .

فناوری اسکن سریع و راحت این دستگاه را به اولین دستگاه در سطح جهان تبدیل کرده است . این دستگاه مجهز به فیلترهای طلایی است تا سیگنال ها را از هرگونه ناخالصی پاک کرده و 100% آن را فیلتر نماید . این دستگاه مجهز به تکنیک های بسیار مدرن برای تشخیص طلا و مواد معدنی زیربنایی با سیستم های یکپارچه است .

این فلزیاب همچنین با فناوری جدید است که اتاق فرکانس این یک فناوری بسیار مدرن است و با هیچ دستگاه دیگری در بازارهای سنتی موجود نیست . آنها فرکانس خصوصی را برای هر فلز به طور اتاق جداگانه ارائه می دهند و به همین دلیل به راحتی در انبار هدف پیدا می شود .

فلزیاب GOLD STINGER X5

فلزیاب GOLD STINGER X5 آمریکایی ساخت کمپانی Stinger Detectors دارای تکنولوژی و فناوری های ویژه ای که بهترین کارایی را در پیدا کردن اشیاء زیرزمینی در اعماق نسبتاً بیشتر نسبت به دستگاه های رقیب ارائه دهد .

دستگاه Gold Stinger X5 دارای قابلیت های عالی، مناسب برای همه کاوشگران از مبتدی و تازه کار گرفته تا کاووشگران حرفه ای می باشد . کاوشگران می توانند از دستگاه برای اهداف متعدد از جمله شکار سکه، جستجوی طلای طبیعی و ردیابی طلای ساخته شده مانند جواهرات طلا مانند دستبند ، حلقه و هر هدف فلزی در اندازه کوچک یا بزرگ استفاده نمایند .

Gold Stinger X5 بر اساس آزمایش های عملی در مزارع و در  انواع مختلف خاک و زمین های مختلف و پیشرفته است . آزمایش عملکرد دستگاه در شناسایی انواع مختلف اهداف فلزی با اندازه های مختلف نشان دهنده این است که این دستگاه خواسته‌ها و نیازهای جستجوگران در سراسر جهان را برآورده می‌ کند .

طلایاب Garrett Ace 300 گرت

طلایاب Garrett Ace 300 گرت آمریکا ترکیبی از یک فلزیاب با کیفیت بالا و قیمت مناسب , بهترین انتخاب برای شروع کاوش می باشد . Ace ۳۰۰ یک فلزیاب عالی برای مبتدیان و همچنین کاربران پیشرفته‌ است . این دستگاه دارای عمق شناسایی خوب و جنس محکم و مقاوم است که تضمین می‌کند که دستگاه شما حتی بعد از یک خراش عمل می‌کند .

فلزیاب گرت دارای استفاده آسان است به طوری که تازه‌ وارد ها قادر به کاوش با آن می باشند . نقطه زنی الکترونیکی این دستگاه زمان حفاری را کاهش می دهد و میزان موفقیت را افزایش می‌دهد . سپس به شما این امکان را می‌ دهد که در تعیین موقعیت هدف خود بسیار دقیق باشید .

فلزیاب Teknetics G2 تکنتیکس

فلزیاب Teknetics G2 تکنتیکس آمریکا یکی از پیشرفته ترین سیستم های تفکیک طلا و جواهرات این کشور می باشد . این دستگاه طلایاب قابلیت شناسایی فلزات گرانبها را دارد طراحی ظریف و ارگونومیک این دستگاه باعث جلب توجه بیشتر اپراتورها شده است فلزیاب تکنتیکس جی 2 یکی از ایده آل ترین دستگاه ها میباشد که در تشخیص مواد معدنی زمین به شما کمک میکند راحت تر به اهداف موردنظر خود برسید .

فلزیاب Teknetics G2 دارای تکنولوژی منحصر به فرد می باشد از سیستم کاری VLF برخوردار بوده و برای جستجو و کاوش در محیط هایی که ناخالصی زمین از جمله ذرات آهن وجود دارد مناسب است زیرا قابلیت این را دارد که هدف خالص و ناخالص را با استفاده از بالانس اتوماتیک و هوشمند تشخیص می دهد که به همین دلیل این دستگاه تکنیتکس جی 2 به متخصص تشخیص فلزات گرانبها ، سنگ معدن طلا معروف است .

این دستگاه طلایاب دومین مدل سری تکنتیس می باشد و دارای یک صفحه نمایش LCD دیجیتال با قابلیت آسان است که اطلاعات را با جزئیات دقیق نشان می دهد . این دستگاه طلایاب به دلیل وزن سبک آن میتوانید ساعت ها بدون خستگی و به راحتی در ساحل، اماکن قدیمی، جنگل و غیره به جستجوی گنج بپردازید .

فلزیاب Spectra V3i اسپکترا وایتس

فلزیاب Spectra V3i اسپکترا وایتس آمریکا یکی از بهترین سیستم های شرکت وایتس می باشد که پیشرفته ترین و به روز ترین امکانات شرکت وایتس در این دستگاه گنجانده شده است، و با گارانتی دو ساله کارکرد محصول خود را ضمانت می کند .

گنج یاب Spectra V3i دارای صفحه نمایش زیبا و پر رنگ HD با وضوح بالا نوع فلزات اشیاء کشف شده  را نمایش می دهد .

که علاوه بر داشتن امکانات و قابلیت های حرفه ای از طراحی ارگونومیک و زیبایی نیز بهره می برد و Whites تمام ویژگی های برتر گنج یابی خود را در این فلزیاب گنجانده است .

فلزیاب Pinpointer پین پوینتر

دستگاه فلزیاب Pin pointer پین پوینتر محصول آمریکا ، نسخه professional این دستگاه مجهز به لب تاب و نرم ازار تحلیل سه بعدی اسکن ها می باشد .

دستگاه Pin pointer Pro مدل به روز شده Pin pointer Plus است که دارای کارایی بیشتری از دستگاه فلزیاب و لوله یاب Pin pointer Pro است که میتوان در پیدا کردن گنجهای مدفون در خاک و یا لوله ها ی پلاستیکی و فلزی در خشکی و آب استفاده کرد .

نرم افزار پیشرفته این محصول به اپراتور امکان می دهد تا تصویری واقعی از زیر ساخت های مدفون در زیر خاک به دست بدهد .

گنج یاب Whites GMT

گنج یاب Whites GMT ساخت آمریکا محصول شرکت Whites از محصولات حرفه ای و بسیار قدرتمند این شرکت می باشد . این گنج یاب به تمامی نیاز های یک کاوشگر حرفه ای پاسخ می دهد . این دستگاه شما را از خرید دستگاه های مکمل بی نیاز می کند .

این دستگاه به نقل شرکت تولیدی ارباب دستگاه های طلایاب است . عملکرد عالی فلزیاب Whites GMT در پیدا کردن تکه های طلا ، فروش بسیار بالای آن را در بازار جهانی به ارمغان می آورد .

فرکانس کاری ۴۸ کیلوهرتزی این دستگاه طلایاب سبب میر شود که کشف سکه و قطعات کوچک طلا با آن با بیشترین دقت انجام شود .

فلزیاب تکنتیکس Teknetics Omega 8500

فلزیاب Teknetics Omega 8500 ساخت آمریکا نسل جدید گنج یاب Teknetics Omega 8000  و یک گنج یاب تراز اول و سطح بالا می باشد .

استفاده از گنج یاب Teknetics Omega 8500 کاملاً ساده و قابل فهم است .  کافیست کلید منو را انتخاب نمایید و با ضربه به پدهای لمسی مثبت و منفی به راحتی دستگاه را کنترل کنید . صفحه نمایش بزرگ با نور پس زمینه LCD اطلاعات کامل هدف مورد نظر را نشان می دهد .

دارای یک رابط کنترل منحصر به فرد است که شامل کنترل های آنالوگ و پد لمسی می باشد . تنظیمات آسان است و با یک دست انجام می شود . دستگاه امگا ۸۵۰۰ دارای سه گرافیک است که اطلاعات مربوط به شرایط خاك را نمایش می دهد .

فلزیاب SHARP SHOOTER شارپ شوتر

فلزیاب SHARP SHOOTER شارپ شوتر آمریکا ساخت شرکت Bounty Hunter کشور آمریکا می باشد . کاوشگران گرامی میتوانید پکیج کامل این محصول را تهیه نموده و به جستجو گنج بروید . این فلزیاب با طراحی ساده ای که دارد همه کاربران چه مبتدی و چه حرفه ای میتوانند از این دتسگاه طلایاب استفاده کنند و با 4 حالت آن کار کنند.

گنج یاب شارپ شوتر با مشخصات دقیق است تا نیازهای کاربران مشتاق جستجو را برآورده کند . صفحه نمایش LCD هر هدف احتمالی در حال شناسایی را نشان می دهد . فلزیاب sharp shooter با سرعت بازیابی عالی، عملکرد آسان و سبک وزن، واقعاً رویای کاوشگران گنج است . این فلزیاب سهولت استفاده را با یک مرجع بصری ترکیب می کند . که به کاربر اجازه می دهد تعیین کند چه نوع فلزی شناسایی می شود .

 فلزیاب BLANKET بلنکت

فلزیاب BLANKET بلنکت آمریکا توسط آنتن وسیع و پتو مانند جديدش وارد کننده ضربه و نوسان منطقه را به طور سريعتر و عميق تر و راحت تر پوشش می دهد . دستگاه فلزیاب BLANKET بلنکت آمریکا منطقه را با آنتن وسیع پتویی شکل پوشش می دهد تا طلا را سريعتر از ردياب های فلزات دستی پيدا کند .

آنتن انتخابی 6 فوت شامل ميله کشش قلاب يدک کش می باشد . اين آنتن مي تواند به عمق 15 فوت برسد . کويل ها و سيم پيچهای وارد کننده ضربه با مغناطيس سنج . کويل و سيم پيچ پتو شکل مقاوم در برابر ساييدگی .

اتصال دهنده روی سريع 17.8 اینچی نصب ميله PVC به قلاب يدک کش اتصالات حمل و نقل Velcro نصب ميله حمل دستی برای 3 فوت . اين آنتن مي تواند بکسل شود يا کشيده شود . و از پشت کشيدن آن آسان تر از ميله و دسته معمول گرد آن می باشد .

اسکن اين آنتن نيز می تواند به بخش تصوير برداری 3 بعدی افزوده شود تا قدرت شناسایی و تشخيص 3 برابر گردد . طرح پتو شکل تا کنون سابقه بسيار کمی داشته است . با تکنولوژی آنتن مربع شکل برای افزايش حساسيت حتي در مناطق بسيار خشن و زبر به کار مي رود .

نتیجه گیری شرکت های آمریکا

در حالت کلی ، کشور آمریکا همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه فلزیابی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در خود کشور آمریکا نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در کشور آمریکا کدام است . زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های دستی و پین پوینتر ها شرکت گرت پرچمدار می باشد . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره:

مهندس پاکزاد 09124140052

دیدگاه کاربران
38 دیدگاه
ارسال دیدگاه