بهترین برند های فلزیاب

بهترین فلزیاب ها

بهترین برند های فلزیاب

عمل فلزیابی نیز مانند هر سرگرمی دیگری تحولات زیادی را تجربه کرده و دیگر محدود به تعداد کمی از افراد نیست. با داشتن کمی دانش تاریخی، کمی صبر و یک فلزیاب مناسب، می‌توانید به جستجوی هر چیزی از سکه‌ های قدیمی گرفته تا جواهرات باستانی بپردازید! اگرچه مکان جستجو بسیار مهم است، اما برند و نوع فلزیاب نیز اهمیت فراوانی دارد.

بهترین برند های فلزیاب جهان مجموعه‌ ای گسترده از دستگاه‌ ها را برای بودجه‌ های مختلف تولید می کنند. این تنوع گزینه‌ ها باعث شده تا افراد در هر سطح و مرحله‌ ای بتوانند دستگاه مناسب خود را انتخاب کنند. به طور کلی، هرچه دستگاه گران‌ تر باشد، توانایی بیشتری در تشخیص بین گنجینه و زباله دارد.

تا به امروز، انواع دستگاه‌ ها، لوازم جانبی و افزودنی‌ های متعددی تولید شده اند. تعداد شرکت‌های تولیدکننده این تجهیزات به طور قابل توجهی افزایش یافته است. با این حال، برند ها و نام‌ های معروفی وجود دارند که تجربه‌ ای با کیفیت، اقتصادی و کار آمد ارائه می‌ دهند. در ادامه به بررسی برخی از این برند ها خواهیم پرداخت.

بهترین برند های حال حاضر

در ادامه این مقاله به بررسی بهترین برند های فلزیاب و گنجیاب می پردازیم:

برند Minelab

کمپانی ماینلب، برندی استرالیایی است که به عنوان یکی از برترین برند های فلزیاب در جهان با ۳۵ سال سابقه فعالیت شناخته می‌ شود.

فلزیاب‌ های ماینلب برای کشف طراحی و مهندسی شده‌ اند، بسیار بادوام و مقاوم هستند و برای استفاده در انواع محیط‌ ها ساخته شده‌ اند.

تمامی محصولات ماینلب دارای گواهینامه ISO 9001 و مطابق با استانداردهای نظامی تولید می‌ شوند. به همین دلیل، افراد از سراسر جهان از فلزیاب‌ های ماینلب استفاده می‌کنند.

برخی از دستگاه های معروف این شرکت عبارتند از: فلزیاب Go Find 20 گو فایند، فلزیاب X-TERRA PRO اکسترا پرو، فلزیاب Vanquish 540 Pro است و فلزیاب Manticore مانتیکور ماینلب است.

این محصولات از برترین و پرفروش ترین فلزیاب های این برند هستند که علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است.

XP

به فناوری فرانسوی اعتماد کنید که نو آوری، فناوری و وزن سبک را در یک محصول ترکیب می‌کند. این برند فرانسوی فلزیاب با بیش از ۲۰ سال تجربه فعالیت می‌ کند. مجموعه فلزیاب‌ های XP به قدری محبوب هستند که برای برآورده کردن انتظارات واقعی شما طراحی شده‌ اند. فلزیاب‌های نسل جدید XP نه تنها کاربری آسانی دارند، بلکه سبک و کاملاً بی‌ سیم نیز هستند، مانند فلزیاب XP ORX!

فلزیاب ORX یکی از بهترین دستگاه‌ها برای یافتن سکه و طلا است و همچنین یک ابزار عالی برای مبتدیان محسوب می‌ شود.

این شرکت دستگاه های معروفی از جمله، فلزیاب XP Deus دئوس، فلزیاب نقطه زن 2 XP Deus دئوس۲ تولید کرده است.

Technetics

برای دست‌ یابی به عمیق‌ ترین فلزیاب‌ های جهان برند Technetics آمریکایی را امتحان کنید که استانداردهای صنعت فلزیاب‌های جدید را بازتعریف کرده است.

این فلزیاب ویژگی‌ های قابل‌ توجهی دارد، از جمله عمر باتری تا ۲۵ ساعت با یک باتری ۹ ولتی. همچنین دارای سه حالت مختلف است: تشخیص صدای سه‌ تنی، حالت تمام فلزی و حالت تقویت. نشانگر عمق این فلزیاب، عمق هدف ها را از ۰ تا ۸ اینچ تعیین می کند. این فلزیاب با کاربری آسان، مناسب برای جستجوی طلا و جمع‌آوری سکه‌ها است.

در نهایت، انتخاب فلزیاب به ترجیحات شخصی شما در مورد وزن، مکان و ویژگی‌ ها بستگی دارد. به عنوان مثال، باید تصمیم بگیرید که آیا به مکان‌ های ایده‌ آل برای ساعت‌ ها جستجو می روید یا گاهی اوقات از آن در پارک محلی استفاده می کنید. همچنین، باید انتخاب کنید که آیا فلزیاب ساده، سبک و راحت را می‌خواهید یا فلزیاب قدرتمند با تمامی ویژگی‌ های پیشرفته را ترجیح می دهید.

Nokta Makro

برند نوکتا ماکرو، یکی از بهترین برند های فلزیاب در دنیا است. این برند در سال ۲۰۰۳ در استانبول تأسیس شده و به دلیل کیفیت و تنوع محصولاتش، که در اشکال و اندازه‌ های مختلف عرضه می شوند، به سرعت به یکی از معتبرترین برند ها در صنعت تبدیل شده است. یکی از محصولات محبوب این برند، نوکتا ماکرو آنفیبیو مولتی است که قابل اعتماد، بادوام و قوی می باشد. این دستگاه تا عمق ۱۶ فوت مقاوم در برابر آب بوده و طراحی ساده و آسانی برای استفاده دارد. علاوه بر این، در شن‌ های مرطوب و خشک بسیار پایدار است و اطمینان می‌ دهد که هیچ “زباله‌ای” جمع‌ آوری نمی‌ شود این شرکت با تولید محصولاتی چون: فلزیاب Nokta Score نوکتا اسکور، Nokta Score2 نوکتا دابل اسکور، نوکتا پالس دایو Nokta PulseDive، فلزیاب Impact ایمپکت خود را به یکی از برترین ها تبدیل کرد.

Garrett

برند برجسته گرت توسط چارلز گارت تأسیس شده است. این مهندس برق در دهه ۱۹۶۰ به عنوان یک علاقه‌مند به فلزیابی شروع به کار کرد و در نهایت برند خود را ایجاد کرد.

از جمله محصولات محبوب گرت، AT Pro است. این فلزیاب با قیمت ۵۵۰ دلار، تا عمق ۱۰ فوت کاملاً غوطه‌ ور می‌ شود و دارای ۴۰ حالت تنطیم است. با کلیک بر Garrett AT Pro میتوانید به صورت دقیق با این محصول آشنا شوید.

AT Pro یکی از فلزیاب‌های مدرن و چند منظوره است، همچنین دارای حالت صوتی است که به شما امکان می‌ دهد ویژگی‌های هدف را با صدا تشخیص دهید. همچنین، دارای شناسایی دیجیتال هدف است و همچنین دارای قابلیت صدای آهن است که می‌تواند هدف را به درستی شناسایی کند.

برند معروف گرت محصولات با کیفیت دیگری مانند: فلزیاب گرت Garrett Atx، نقطه زن گرت اپکس Garrett Apex تولید کرده است.

Fisher

برند آمریکایی فیشر یکی از برند های معتبر فلزیاب‌ ها است که از سال ۱۹۳۱ فعالیت خود را آغاز کرده و به عنوان یک پیشرو در زمینه فناوری فلزیاب‌های با کارایی بالا شناخته می شود. محصولات این برند از فلزیاب‌ های دیجیتال تا آنالوگ و از چند فرکانسه تا فرکانس تک متنوع است. فیشر F75 با صفحه نمایش LCD بزرگ و قابلیت شناسایی اهداف از ۰ تا ۹۹، بهترین تجربه را در هر نوع محیطی فراهم می کند. همچنین، با آنتن جستجوی ضدآب ۲D و حالت‌ های تفکیک دو گانه فیلترینگ، می‌توان در مناطقی که پر از زباله هستند و یا مناطق سخت‌ تر جستجو کرد.

اهورا فلزیاب

اهورا فلزیاب به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان برتر خدمات، خدمات زیر را ارائه می‌ دهد:

تضمین سلامت محصولات با پشتیبانی فنی دقیق و ارائه بهترین محصولات به مشتریان

ارائه خدمات پس از فروش عالی و مشاوره‌ های رایگان

ارسال سریع دستگاه‌ های فلزیاب به تمام نقاط ایران

به‌ روزرسانی دستگاه‌ های فلزیاب به منظور افزایش بهره وری مشتریان

اهورا فلزیاب با ارائه محصولاتی با کد اصالت کالا، خریدی معتبر و لذت بخش را برای شما عزیزان فراهم می کند.

برای اطلاعات بیشتر، لیست قیمت ها و مشاوره رایگان، با شماره ۰۹۱۲۴۱۴۰۰۵۲ تماس بگیرید.

کلیدواژه : Fisherآموزش برنامه فلزیابیآموزش بهترین فلزیاب بوقیآموزش بهترین فلزیاب پالسیآموزش دستگاه فلزیابآموزش دستگاه فلزیابیآموزش طلایابآموزش فلزیابآموزش فلزیاب اصلآموزش فلزیاب حرفه ایآموزش فلزیاب دستیآموزش گنج یابآموزش گنج یابیانواع گنج یاببهترین برند ها در فلزیابیبهترین برند های فلزیاببهترین دستگاه طلایاببهترین دستگاه گنج یاببهترین دستگاه گنج یابیبهترین طلایاببهترین طلایاب اهورا فلزیاببهترین طلایاب حرفه ایبهترین طلایاب خارجیبهترین فلزیاب هابهترین فلزیاب و طلایاببهترین گنج یاببهترین گنج یاب خارجیبهترین گنجیابچگونه طلایابی کنیم ؟خرید بهترین طلایابدستگاه گنجیابطلایابفلزیابفلزیاب های ساخت آمریکافلزیاب های ساخت استرالیافلزیاب های ساخت ترکیهفلزیاب های ساخت فرانسهفلزیاب های شرکت Techneticsکمپانی Garrettکمپانی ماینلبگنج یابگنجیابگنجیاب اورجینالگنجیاب چیستگنجیاب حرفه ایگنجیاب دقیقگنجیاب ساخت ترکیهگنجیاب معتبر
ارسال دیدگاه