دستگاه فلزیاب چندکاره

دستگاه فلزیاب چندکاره

دستگاه فلزیاب چندکاره

 

دستگاه فلزیاب چندکاره قابلیت های منحصر به فردی دارد، این دستگاه های طلایاب ترکیبی از چند نوع سیستم کاوش هستند دارای قابلیت و عملکرد های متنوعی می باشند.

به دلیل ویژگی های کاربردی که این فلزیاب دارد، موجب محبوبیت زیادی در بین خریداران شده است.

دستگاه های چندکاره به دلیل امکانات و قابلیت های ویژه ای که بر روی آن ها طراحی شده است، به صورت طبیعی دارای قیمت بالایی نسبت به سایر انواع ساده و تک منظوره خود هستند.

برخی از این دستگاه ها با توجه به عمق جستجو و شعاع نفوذ خود می توانند حتی در تحقیقات جغرافیایی و ژئوفیزیکی نیز مورد استفاده قرار گیرند.

برخی از انواع حرفه ای این دستگاه علاوه بر دارا بودن قابلیت های متعدد، با دقت بسیار بالا و حذف ذرات قابل توجه و همچنین اسکن های دقیق، دارای طرفداران بسیاری برای خرید هستند.

 

بهترین و کار آمدترین دستگاه های مکمل که می توانند در دفینه یابی کمک کنند فلزیاب آنتن راداری ، اسکنرها و یون یاب ها هستند.

البته کاوشگری، به محل کاوش و نوع هدف هم بستگی دارد.

گاهی اوقات با یک دستگاه هم به نتیجه می رسیم اما برخی مواقع نیاز پیدا می کنیم تا از دستگاه دیگری مانند اسکنر، نقطه زن یا شعاع زن استفاده کنیم.

فلزیاب آنتن راداری

ردیاب ها یا دستگاه های آنتن راداری دو دسته آنتن هستند که می توانند محیطی در حدود دو هزار متر مربع را کاوش کنند. این دستگاه ها می توانند کاوشگران را تا نزدیکی هدف راهنمایی کنند و سرعت کاوش را به مراتب بالاتر ببرند. این سیستم کمکی به دو صورت فرکانسی و خوراک خور کار می کند. و نمونه هایی هم وجود دارد که (مانند زیکو X2 محصول کمپانی آی کا پی وی) می توانند به هر دو صورت عملکرد مناسبی داشته باشند.

یون یاب

دسته های یون یاب می توانند به راحتی گازهای طلا را دریافت کنند و کاوشگران را به سمت هدف راهنمایی کنند. این دسته ها می توانند کارایی مناسبی در محیط های بسته مانند غار ها و زمین های یونیزه شده و آلوده دارند.

اسکنر

اسکنرها می توانند تصاویر لایه های زمین را به صورت دو بعدی و سه بعدی به کاوشگران نشان دهند. این سیستم به فلزیاب های تصویری هم شهرت دارد که می تواند تصاویر را به دو صورت لایو ویدیو و عکسبرداری چند بعدی به دست کاوشگران برساند.

 

دستگاه های فلزیاب به صورت کلی دو سیستم اصلی دارند.

این دو سیستم عملکرد و کارایی های متفاوتی دارند.

سیستم وی ال اف می تواند فلزات را در عمق کمتر از دو متر کاوش کند.

و دستگاه های پالسی می توانند به راحتی عمق بالاتر از چهار متر را کاوش کنند کاربرد بسیار زیادی در ایران دارند.

مهم ترین موارد و نکات در خصوص دستگاه های چندکاره عبارت است از:

  1. انواع دستگاه های فلزیاب همه کاره با اسکن بسیار قدرتمند و پوشش هایی بی نظیر مانند عمق بیش از 10 متر، اسکن سه بعدی با کیفیت و وضوح بسیار بالا و همچنین قدرت تفکیک بسیار بالا دارای قیمت های بالای 100 میلیون تومان هستند.
  2. در بعضی از انواع دستگاه فلزیاب چندکاره، شعاع های بیش از 300 متر پوشش داده می شود. نوع اسکن این دستگاه ها فرکانسی و یونیک است. این دستگاه ها قابلیت شعاع زنی، ردیابی و… را دارا هستند.
  3. برخی از انواع قدرتمند دستگاه های فلزیاب چندکاره قادر هستند تا تفکیک را برای فلزات ارزشمند و غیر ارزشمند به صورت کاملا دقیق انجام دهند. با این دستگاه ها شما در واقع فلزیاب و طلایاب را به صورت همزمان در اختیار خود دارید.
  4. انواع ارزان تر دستگاه فلزیاب چندکاره نیز با پوشش عمق های پایین تر و محدوده شعاعی کمتر و همچنین اسکن های ضعیف تر، در محدوده قیمت های نزدیک به 30 میلیون تومان به فراوانی یافت می شود.

معرفی دستگاه فلزیاب چند کاره:

از جمله فلزیاب های چندکاره کارامد و با قابلیت های بالا که قیمت بسیار مناسبی هم برخودار است میتوان به فلزیاب های چند کاره:

 KLCC کا ال سی سی،

IMAGER 20000 ایمیجر۲۰۰۰۰

KLCC سه کاره فول آپشن

MORGAN 12000 مورگان ۱۲۰۰

aragon آراگون

 

خرید دستگاه فلزیاب چند کاره

شما در صورتی که متقاضی خرید دستگاه چندکاره هستید، باید بدانید که انواع حرفه ای و پیشرفته این دستگاه ها به دلیل دارا بودن ویژگی های علمی و دقیق، دارای دقت بالا و به طبع آن قیمت بالایی نیز هستند.

اما شرکت اهورا فلزیاب این اطمینان را به شما میدهد که در صورت خرید محصولی با کیفیت و کارایی بالا و قیمت مناسب به مشتریان عرضه نمایید و رضایت شما مشتریان گرمی از اولویت های شرکت اهورا فلزیاب می باشد.

ارسال دیدگاه