خرید گنج یاب نقطه زن

خرید گنج یاب نقطه زن

دستگاه های گنج یاب تنوع زیادی دارند . از جمله انواع مدل این دستگاه ها می توان به پین پوینتر ، ردیاب آنتنی ، ردیاب جیوه ای و نقطه زن اشاره کرد . معرفی تمامی این دستگاه ها به صورت کامل و جامع در قالب مقالات در وبسایت شرکت اهورا فلزیاب وجود دارد . امروز در این مقاله قصد داریم به همه چیز درباره خرید گنج یاب نقطه زن بپردازیم . دستگاه یابنده نقطه زن یا گنج یاب نقطه زن از حیاتی ترین دستگاه ها در دنیای گنج یابی و طلایابی می باشد .

گنج یاب نقطه زن چیست ؟

اگر بگوییم هنگام گنج یابی از این دستگاه کاربردی تر وجود ندارد ، مبالغه نکرده ایم . یابنده نقطه زن قدرت تشخیص اجسام فلزی در محدوده 1 در 1 متر یا کمتر را دارد . عمق شناسایی گنج یاب های نقطه زن با توجه به مدل آنها می تواند متفاوت باشد .

نقطه زن ها انواع مختلفی دارند که فلزیاب های وی ال اف و پالسی مشهور ترین آنها می باشند . دستگاه نقطه زن ، گنج یابی است که دفینه ها را به صورت موضعی شناسایی می کند . درواقع پین پوینتر ها هم یک نوع گنج یاب نقطه زن به شمار می روند . برای گنج یابی حرفه ای این دستگاه بسیار به کار می آید . پس از استفاده از شعاع زن ، دستگاه ضروری جهت شناسایی مکان دقیق دفینه مورد نظر یک نقطه زن است .

گنج یاب نقطه زن یا شعاع زن ؟

در مواقعی پیش آمده است که متقاضیان از مشاوران و کارشناسان می پرسند برای رسیدن به بهترین نتیجه ، چه نوع دستگاهی خریداری کنیم . نقطه زن بهتر است یا شعاع زن ؟ پاسخ این پرسش نمی تواند یک بله یا خیر مطلق باشد .

زیرا این تماما به هدف شما بستگی دارد . ارگانی که می خواهد دستگاه گنج یاب را برای بازرسی بدنی افراد استفاده کند ، شعاع زن به کارش نمی آید . بهترین دستگاه برای چنین اشخاصی ، پین پوینتر است که علاوه بر سبک و دستی بودن ، به شکل موضعی فلز را شناسایی می کند .

در حالی که اگر به قصد دفینه یابی برای اولین بار در یک دشت پا می گذارید ، به یک شعاع زن احتیاج پیدا می کنید تا محدوده تقریبی وجود فلز را تعیین کنید . زیرا اگر بخواهید در یک زمین بزرگ تنها با یک نقطه زن پیش بروید ، به هیچ چیزی دست پیدا نمی کنید . همچنین این کار می تواند بسیار بیهوده و غیر عقلانی تلقی شود . برای اطلاعات بیشتر درباره تفاوت نقطه زن و شعاع زن بر روی آن کلیک کنید .

خرید گنج یاب نقطه زن چه کاربردی دارد ؟

این دستگاه در مواقع مخصوص خود می تواند بسیار به کار بیاید . به طور مثال زمانی که شما از وجود دفینه در یک منطقه اطمینان دارید و حالا قصد دارید جای دقیق آن را بدانید . در چنین موقعیتی ، یک گنج یاب نقطه زن به دست می گیرید و هر نقطه را به آسانی شناسایی می کنید .

خوبی این دستگاه این است که در اعماق بالا قدرت تشخیص زیادی دارد . این دستگاه مختص شناسایی دفینه های با ارزش دارای استاندارد طلا مانند سکه های طلا می باشد . در زمانی که به یک معدن یا تونل قدم گذاشته اید و در آنجا به دنبال یک دفینه با ارزش می باشید ، یک فلزیاب نقطه زن بسیار به کارتان می آید .

برای استفاده موثر از یک گنج یاب نقطه زن ، می توانید ابتدا از یک گنج یاب شعاع زن بهره بگیرید . با بررسی محیط مورد نظر و آگاهی از مکان حدودی و تقریبی دفینه ، به یک گسترده حدودی در ذهن خود می رسید . سپس آن را با متر اندازه گیری کرده و وقتی چهار گوشه مکان مورد نظر را مشخص نمودید ، از یک نقطه زن کمک می گیرید . با استفاده از یک نقطه زن در چنین موقعی ، به راحتی دفینه را پیدا می کنید . بنابراین بهترین گزینه این است که از تمام دستگاه های مورد نیاز بهره بگیرید تا در هیچ مرحله ای ، مانعی بر سر راهتان برای رسیدن به گنج وجود نداشته باشد .

باشد .

ویژگی های گنج یاب نقطه زن حرفه ای

یک گنج یاب حرفه ای ، ویژگی هایی دارد که بهتر است در زمان خرید به آن ها توجه کنید . دستگاه باید ویژگی های زیر را دارا باشد تا یک فلزیاب حرفه ای نامیده شود .

  1. توانایی کارکرد در شرایط محیطی متفاوت .
  2. قابلیت تشخیص بدون خطا یا دارای حداقل درصد خطا .
  3. قابلیت ثبات داشتن ، پایدار ماندن و عدم خروج از حالت بالانس .
  4. دارای کاتالوگ و کارکرد ساده و قابل فهم برای همه در هنگام به کار گیری .
  5. دارای توانایی انجام فعالیت در زمین های دارای املاح و حذف ذرات اضافی و مانع .

فاکتور های خرید یک دستگاه گنج یاب نقطه زن

ما به این نکات زیر در مقاله های دیگر گنج یاب نیز اشاره کرده ایم . زیرا گاهی افراد همه مقالات را پیش از خرید مطالعه نمی کنند . حتما پیش از خرید یک دستگاه طلایاب پیشرفته به نکات زیر توجه کنید :

  1. دستگاه را در زمان خرید می بایست در سنگ ، خاک طبیعی ، و در سنگ و در زمین خاکی دارای لایه تست کرده و سپس خریداری کنید . در بعضی مواقع یک فلزیاب در سنگ ها و صخره ها کارایی دارد . اما همین دستگاه در خاک های چند لایه ، تا 80% کاهش نفوذ دارد . در نتیجه کاربر رضایت پیدا نمی کند .
  2. پیشنهاد می شود در هنگام خرید ترجیحا در مکان معامله حضور داشته باشید و این نکته را در نظر بگیرید که همان دستگاهی که برای آزمایش و تست استفاده می شود را خریداری کرده و تحویل بگیرید و از پرداخت هزینه و دریافت کردن دستگاهی که تست نشده به شدت خودداری فرمایید . دلیل این موضوع را هم می توان متفاوت بودن مدار داخلی دو دستگاه متمایز از یکدیگر در زمان تست و تحویل در نظر گرفت .
  3. حتما در انتخاب نوع دستگاه دقت کنید ، به طور مثال اگر جزو افراد مبتدی هستید در ابتدا با تهیه و استفاده از یک دستگاه نقطه زن شروع کنید . با تمرین و استفاده از دستگاه می توانید پس از یادگیری و حرفه ای شدن شعاع زن و اسکنر نیز تهیه فرمایید . اگر حرفه ای هستید دارای تجربه می باشید ، می توانید کار خود را از همان ابتدا با هر سه دستگاه مکمل یکدیگر آغاز کنید .

نکات خرید یک دستگاه فلزیاب حرفه ای

بنابراین با توجه به نکات مذکور قبلی قادر هستیم به خریدی امن تر و محصولی با کیفیت نزدیک تر شویم .

همچنین نکته دیگری که بهتر است در زمان خرید در نظر خود قرار دهیم ؛ این است که اگر در کاوش خود هدف جدی ای داریم حتما به دنبال خرید دستگاهی با مدل پیشرفته برویم .

دستگاهی که بتواند نسبتا گرانتر از مدل های پایین تر باشد . زیرا هرگز نمی توان انتظار دریافت بهترین نتیجه را داشت وقتی بهترین دستگاه تهیه نشده است . با آگاهی و دانشی که با مطالعه این مقاله در حوزه دستگاه های طلایاب کسب کرده اید ، اکنون می توان گفت آماده یک خرید مناسب هستید .

بهترین پیشنهادی که ما می توانیم به شما بدهیم این است که برای خرید دستگاه ، به یک شرکت معتبر مراجعه فرمایید ؛ شرکت اهورا فلزیاب می تواند این مورد را برای شما تضمین کند .

سخن پایانی

برای آگاهی کامل از قیمت صحیح و نرخ درست هر دستگاه ، می توانید در بازار گنج یابی تحقیق نموده و با گشت و گذار در وبسایت های شرکت های معتبر ، از این اطلاعات بهره مند شوید . هرچند از آن جا که این کار نیز آسان نبوده و احتیاج به زمان زیادی دارد ، می توانید از گزینه ای راحت تر بهره ببرید .

مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب آماده خدمت رسانی همه جانبه با پاسخ گویی به هر پرسش شما به صورت حضوری ، تلفنی یا مجازی در زمینه قیمت های اصلی هر دستگاه گنج یاب و بقیه موارد به صورت رایگان می باشند .

شرکت ما مناسب ترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های فلزیاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را تست نماید و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا گردد .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه