شرکت های فلزیاب آمریکا

شرکت های فلزیاب آمریکا

شرکت های زیادی در حوزه تولید دستگاه های فلزیاب فعالیت می کنند . خرید محصول هر یک از شرکت ها به فاکتور های خاصی بستگی دارد که اپراتور ها احتیاج دارند در زمان خرید حتما آن ها را در نظر بگیرند . از مهم ترین و برجسته ترین شرکت هایی که در زمین تولید دستگاه های فلزیاب فعالیت می کند ، کشور ایالات متحده آمریکا می باشد . شرکت های فلزیاب آمریکا ، مجهز ترین دستگاه ها را رونمایی کرده و هر سال به بازار عرصه می کند . امروز در این مقاله قصد داریم به بررسی تمام شرکت های برجسته فلزیاب در کشور آمریکا بپردازیم .

بررسی شرکت های فلزیاب آمریکا

همانطور که ذکر شد ، شرکت هایی زیادی در این حوزه فعالیت می کنند ولی از مهم ترین ها و معروف ترین های آنها می توان به موارد در پاراگراف بعدی اشاره نمود . این اطلاعات صرفا جهت یک خرید امن تر و آگاهی بیشتر خریدار است و به منظور هیچ گونه تبلیغی برای هیچ برندی نمی باشد .

شرکت گرت ( Garrett )

این شرکت در حیطه تولید طلایاب و فلزیاب های دستی و راکتی مانند پین پوینتر پیشرو بوده است و در این زمینه سر و صدای زیادی به پا کرده است . این در حالی است که حتی بسیاری از سازمان های امنیتی و ارگان های دولتی از محصولات این فلزیاب در بازرسی های بدنی استفاده می کنند . زیرا تاثیر گذاری این دستگاه مطمئن می باشد .

شرکت فیشر ( Fisher Labs )

این شرکت در عملیات های نظامی به خوبی عمل کرده است و مشاهده شده است که دولت از این دستگاه بسیار استفاده کرده است . در بیشتر مصارف نظامی از جمله پیدا کردن مین و همچنین گنج یابی به کار می رود . این شرکت از سال 1950 شروع به کار کرد و الان جزو بهترین شرکت های تولید و توزیع دستگاه های گنج یاب در کشور آمریکا می باشد .

شرکت آژاکس ( Ajax )

شرکت آژاکس از قدیمی های دنیای فلزیابی است و حالا یک شرکت معتبر در این زمینه به حساب می آید . محصولات این ششرکت در سرتاسر جهان زبان زد است و می توان از نقطه قوت های تولیدی این شرکت ، به دستگاه های نقطه زن آن اشاره نمود . این شرکت در حوزه تولید دستگاه های نقطه زن بسیار قدرتمند عمل کرده است . در نتیجه یکی دیگر از گزینه های مطبوع جهت استفاده اپراتور های حرفه ای می باشد .

شرکت آلفا ( Alpha )

این شرکت زیر مجموعه برند آژاکس به شمار می رود . محصولات تولیدی این شرکت ،بروز ترین دستگاه ها را با نوین ترین تکنولوژی ها تولید می کند . در واقع تفاوت این شرکت با برند آژاکس ، تمرکز حرفه ای آن در توسعه دستگاه های جدیدتر با سیستم عامل های نوین و بروز می باشد . شرکت آلفا در سالیان اخیر ، به یکی از غول های فلزیابی در قاره آمریکا تبدیل شده است . از دستگاه های این شرکت بیشتر در جنگل های آمریکای جنوبی استفاده شده است که همواره نتیجه قابل قبولی نیز از خود ارائه داده است .

نتیجه گیری شرکت های آمریکا

در حالت کلی ، کشور آمریکا همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه فلزیابی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در خود کشور آمریکا نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در کشور آمریکا کدام است . زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های دستی و پین پوینتر ها شرکت گرت پرچمدار می باشد . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره:

مهندس پاکزاد 09124140052

 

ارسال دیدگاه