فلزیاب آب شیرین چیست؟

فلزیاب آب شیرین

فلزیاب آب شیرین

بسیاری از سواحل به طور روزانه توسط فلزیاب آب شیرین جستجو می‌شوند، اما این شرایط برای خط ساحلی مناطق آب شیرین متفاوت است. به همین دلیل، شما ممکن است در دریاچه ها، رودخانه‌ها یا سایر آب‌های شیرین، بیشترین شانس را برای کشف گنجینه های پنهان داشته باشید. در این مناطق، به راحتی می توانید جواهرات و سکه‌های ارزشمندی را پیدا کنید.

با توجه به اینکه آب شیرین فاقد نمک است، گزینه های بیشتری برای انتخاب دستگاه آب شیرین وجود دارد. با این حال، مطمئن شوید که دستگاه محکم و ضد آب باشد. همچنین، در نظر گرفتن پوشش سیم پیچی مهم است زیرا ممکن است در طول غواصی دستگاه شما در معابر سنگی یا زمین‌ های ناهموار آسیب ببیند.

این دستگاه ها با استفاده از الکترومغناطیس به شما کمک می کنند تا اجسام فلزی زیر سطح را در زمین و آب به سرعت شناسایی کنید. چه از فلزیاب پالسی یا فرکانس بسیار پایین فلزیاب وی ال اف استفاده کنید، تجربه‌ای بی نظیر و به یاد ماندنی خواهید داشید.

انواع فلزیاب های آب شیرین

فلزیاب های مورد استفاده در آب های شیرین انواع مختلفی دارند:

 فلزیاب‌های پالسی (Pulse Induction)

فلزیاب‌های پالسی (Pulse Induction) پالس‌های الکترونیکی سریعی را به زمین ارسال می‌کنند که تحت تأثیر شن و ماسه نمکی و مواد معدنی قرار نمی‌گیرند، اما به فلزات گران‌ بها بسیار حساس هستند.

فلزیاب های Pl برای سواحل آب شور و غواصی بسیار مناسب هستند. مدار پالسی قابلیت جستجوی عمیقی دارد و برای شرایط سخت معدنی زمین ایده‌ آل است. با این حال، مدار PI توانایی تفکیک محدودی دارد، بنابراین برای پیدا کردن اشیاء گران بها باید اشیاء بی‌ارزش بیشتری را حفر کنید.

فلزیاب های وی ال اف

فلزیاب‌های فرکانس بسیار پایین (VLF) که در بازه فرکانسی ۳ تا ۳۰ کیلوهرتز کار می کنند، به شناسایی سکه ها، آثار باستانی و جواهرات بسیار حساس هستند. این فلزیاب‌ ها قابلیت تفکیک بین اهداف بی ارزش و اشیاء ارزشمند را دارند. برخلاف مدارهای PI، فلزیاب‌های VLF تحت تأثیر مواد معدنی زمین قرار می‌گیرند. بیشتر این دستگاه‌ ها دارای تنظیمات حساسیت و کنترل تعادل زمین هستند که با استفاده از آن ها می توان سیگنال‌ های ناشی از مواد معدنی زمین را به حداقل رساند.

اگرچه بیشتر فلزیاب‌های آب شیرین عملکرد مشابهی دارند، اما در موارد زیر با یکدیگر تفاوت دارند:

اندازه کویل جستجو: اندازه کویل جستجو مستقیماً بر شانس یافتن گنج مورد نظر تأثیر می‌گذارد.

نوع تشخیص: تشخیص القای پالسی (PI) در مقابل تشخیص فرکانس بسیار پایین (VLF).

عمق زیر آب: عمقی که دستگاه می‌تواند بدون توقف در زیر آب به‌ صورت ایمن کار کند.

پشتیبانی صوتی زیر آب: در دسترس بودن پشتیبانی صوتی هنگام کار در زیر آب

بهترین فلزیاب های آبی

برای راهنمایی شما در جهت درست، ما لیستی از بهترین فلزیاب‌های زیر آب را جمع آوری کرده‌ ایم:

Minelab Equinox 800

فلزیاب بوقی Minelab Equinox 800، محصول کمپانی ماینلب استرالیا، قابل استفاده بر روی هر نوع زمینی است و برای یافتن سکه‌ها، آثار باستانی و طلا بسیار مناسب است. حالت طلای آن برای یافتن تکه‌های طلا عالی است. این دستگاه دارای هشت پروفایل جستجوی سفارشی است و تا عمق 10 فوت زیر آب کاملاً مقاوم است.

فلزیاب اکوناکس 800 فلزیابی سبک وزن است و در هر محیطی، از جمله آب شور، به خوبی عمل می‌کند. صفحه LCD آن دارای اعداد هدف است که به شما اجازه می‌دهد تا به سرعت ID هدف خود را بشناسید.

فلزیاب Minelab Vanquish

آیا می‌خواهید فعالیت فلزیابی و غواصی را انجام دهید؟ فلزیاب Minelab Vanquish ساخت کشور استرالیا، مناسب شماست. فلزیاب ماینلب ونکویش قادر به کارکردن در عمق تا ۲۰۰ فوت زیر آب است و همچنین بر روی زمین نیز موثر است. این فلزیاب دارای ۱۷ فرکانس مختلف است که به شما در پیدا کردن سکه ها، انگشترها و آثار باستانی که در عمق دفن شده اند، کمک می کند.

یکی از ویژگی‌های جالب فلزیاب Vanquish ونکویش ماینلب این است که برای هر فرکانس، یک صدای متفاوت تولید می‌شود. به عنوان مثال، صدای طلا با صدای نقره متفاوت است.

Nokta Makro Anfibio Multi

فلزیاب وی ال اف Nokta Makro Anfibio Multi محصول شرکت نوکتا ماکرو ترکیه دستگاهی ضدآب تا عمق ۱۶ فوت است. فلزیاب نوکتا ماکرو آنفیبیو دارای سخت پوش، مقاوم و قابل اعتماد است و منوی آن طراحی ساده‌ای دارد که برای استفاده بسیار آسان است.

این دستگاه با چندین نوع صدا جستجو، برای پیدا کردن انواع مختلف اشیاء بسیار مناسب است. همچنین در ماسه خشک یا مرطوب بسیار پایدار عمل می کند و زباله ها را هدف گیری نمی کند.

 نقطه زن Anfibio دارای حالت ارتعاشی برای افراد دارای مشکلات شنوایی است. این دستگاه نه حالت جستجو دارد، از جمله حالت عمیق و حالت کشف گنج. همچنین دارای دستگیره قابل تنظیم است که بیشتر دستگاه‌های دیگر این ویژگی را ندارند.

خدمات اهورا فلزیاب

شرکت اهورا فلزیاب خدمات جامع و کاملی را ارائه می‌دهد:

اهورا فلزیاب با دارا بودن بیش از دو دهه تجربه خدمات و پشتیبانی کاملی برای مشتریان ارائه می دهد.

تیم حرفه ای اهورا فلزیاب هر لحظه آماده پاسخ گویی و راهنمایی شما عزیزان است

تمامی محصولات این شرکت با ضمانت اصالت کالا ارائه شده و پشتیبانی فنی جامع برای مشتریان فراهم می کند.

برای هرگونه سوال و راهنمایی می‌توانید با شماره تماس 09124140052 تماس حاصل فرمایید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

ارسال دیدگاه