محصولات فلزیاب شرکت Teknetics تکنتیکس

محصولات فلزیاب شرکت Teknetics تکنتیکس

به طور کلی شرکت های زیادی وجود دارند که به طراحی و تولید فلزیاب پرداخته اند . در مقاله های پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره فلزیاب شرکت تکنتیکس Teknetics صحبت کنیم . این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت Teknetics تکنتیکس

دستگاه های شرکت تکنتیکس Teknetics به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های تکنتیکس Teknetics در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند . برخی از دستگاه های تکنتیکس دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت Teknetics تکنتیکس

فلزیاب های شرکت تکنتیکس نمونه های متفاتی دارند . در این مقاله قصد داریم به بهترین های آنها از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و هر کدام را به خوبی تعریف کنیم . هر دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

فلزیاب Teknetics G2 تکنتیکس

فلزیاب Teknetics G2 تکنتیکس آمریکا یکی از پیشرفته ترین سیستم های تفکیک طلا و جواهرات این کشور می باشد . این دستگاه طلایاب قابلیت شناسایی فلزات گرانبها را دارد . طراحی ظریف و ارگونومیک این دستگاه باعث جلب توجه بیشتر اپراتورها می شود . فلزیاب تکنتیکس جی 2 یکی از ایده آل ترین دستگاه ها می باشد . این دستگاه در تشخیص مواد معدنی زمین به شما کمک میکند راحت تر به اهداف موردنظر خود برسید .

فلزیاب Teknetics G2 دارای تکنولوژی منحصر به فرد می باشد از سیستم کاری VLF برخوردار بوده و برای جستجو و کاوش در محیط هایی که ناخالصی زمین از جمله ذرات آهن وجود دارد مناسب است زیرا قابلیت این را دارد که هدف خالص و ناخالص را با استفاده از بالانس اتوماتیک و هوشمند تشخیص می دهد که به همین دلیل این دستگاه تکنیتکس جی 2 به متخصص تشخیص فلزات گرانبها ، سنگ معدن طلا معروف است .

این دستگاه طلایاب دومین مدل سری تکنتیس می باشد و دارای یک صفحه نمایش LCD دیجیتال با قابلیت آسان است که اطلاعات را با جزئیات دقیق نشان می دهد . این دستگاه طلایاب به دلیل وزن سبک آن میتوانید ساعت ها بدون خستگی و به راحتی در ساحل، اماکن قدیمی، جنگل و غیره به جستجوی گنج بپردازید .

فلزیاب تکنتیکس Teknetics Omega 8500

فلزیاب Teknetics Omega 8500 ساخت آمریکا نسل جدید گنج یاب Teknetics Omega 8000  و یک گنج یاب تراز اول و سطح بالا می باشد .

استفاده از گنج یاب Teknetics Omega 8500 کاملاً ساده و قابل فهم است و  کافی است کلید منو را انتخاب کرده و با ضربه زدن به پدهای لمسی مثبت و منفی به راحتی دستگاه را کنترل کنید. صفحه نمایش بزرگ با نور پس زمینه LCD اطلاعات کامل هدف مورد نظر را نشان می دهد .

دارای یک رابط کنترل منحصر به فرد است که شامل کنترل های آنالوگ و پد لمسی می باشد . تنظیمات آسان است و با یک دست انجام می شود . دستگاه امگا ۸۵۰۰ دارای سه گرافیک است که اطلاعات مربوط به شرایط خاك را نمایش می دهد .

فلزیاب Teknetics Minuteman تکنتیکس

فلزیاب Teknetics Minuteman تکنتیکس از دسته فلزیاب هایی است که به یکی از پرفروش ترین های بازار تبدیل شده است ، عملکرد VLF با فرکانس کاری ۷٫۸۱ کیلوهرتز است که برای کشف و شناسایی سکه ، جواهرات و عتیقه می باشد . این فلزیاب نتیجه سالها تحقیق و توسعه شرکت Teknetics است تا بتواند یک فلزیاب را بطور خاص برای شرایط کشف گنج در اروپا طراحی کند .

بعد از آن که این فلزیاب روانه بازار جهانی شد مورد استقبال  کاوشگران زیادی در سراسر جهان قرار گرفت قدرت تفکیک خوب با قابلیت تنظیم، وضوح نشانگر عمق هدف، سرعت بازیابی سریع و نمایش شناسه هدف به صورت عددی ۱ تا ۹۹ روی صفحه نمایش بزرگ یکی دیگر از قابلیت های فلزیاب Teknetics Minuteman می باشد. این فلزیاب دارای می باشد . این فلزیاب با یک باطری ۹ ولتی کار میکند که شارژدهی بیش از ۲۵ ساعت به صورت کار مداوم را تامین میکند . عملکرد این فلزیاب در زمین های آلوده بسیار خوب بوده، و همانند یک فلزیاب حرفه ای عمل میکند و دارای درصد خطای بسیار پایین تری است . پنل کنترل این فلزیاب بسیار ساده طراحی شده است ، و خبری از دگمه ها و سوئیچ های زیاد و گمراه کننده نیست .

گنج یاب Teknetics T2 تکنتیکس آمریکا

گنج یاب Teknetics T2 تکنتیکس آمریکا ، نسخه ویژه ی آن دارای حالت تقویت شده عمق زنی جدید، حالت شناسایی فلزات جدید، فناوری محافظ دیجیتال (DST)” و موارد دیگری است که سبب افزایش قدرت این دستگاه می شوند. استفاده از فناوری جدید Digital Shielding Technolgy، امکان استفاده از حداکثر تنظیمات حساسیت با حداقل نویز پس زمینه را فراهم می کند. این کاهش سر و صدا خستگی کاربر را کاهش می دهد و قدرت تشخیص را افزایش می دهد .

به دلیل قابلیت جداسازی هدف و عملکرد بهتر در مکان های پر ذرات، می تواند مورد توجه کاوشگران قرار بگیرد. ترکیب سرعت و وزن کم با عمق زنی فوق العاده بالا ، T2 را به بهترین فلزیاب در تاریخ خود تبدیل می کند .

این کاوشگر با وزن سبک به اپراتور برای کشف طلا و سکه و فلزات دیگر به کار می رود و به دلیل سرعت تنظیم و تراز بالانس، آن را به انتخابی عالی برای جستجوگران فلزات و دفینه ها تبدیل کرده است این دستگاه دارای مونیتور بزرگ برای دسترسی بهتر برای تنظیمات دستگاه است و به دلیل نوع طراحی دارای کاربری آسان است

نتیجه گیری محصولات شرکت Teknetics تکنتیکس

در حالت کلی ، شرکت تکنتیکس همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در کشور آمریکا نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در کشور آمریکا کدام است . زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا تکنتیکس نیز مانند گرت جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های دستی و پین پوینتر ها محصولات شرکت تکنتیکس بی نظیر می باشد . توی نقطه زنی نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

.

ارسال دیدگاه