فلزیاب های روسیه

فلزیاب های روسیه

شرکت های زیادی در حوزه تولید دستگاه های فلزیاب فعالیت می کنند . خرید محصول هر یک از شرکت ها به فاکتور های خاصی بستگی دارد که اپراتور ها احتیاج دارند در زمان خرید حتما آن ها را در نظر بگیرند . از مهم ترین و برجسته ترین شرکت هایی که در زمین تولید دستگاه های فلزیاب فعالیت می کند ، کشور روسیه می باشد . شرکت های فلزیاب روسیه ، مجهز ترین دستگاه ها را رونمایی کرده و هر ساله به بازار عرصه می کند . امروز در این مقاله قصد داریم به بررسی تمام فلزیاب های برجسته و موثر در کشور روسیه بپردازیم .

معرفی فلزیاب های روسیه

فلزیاب های روسیه ای تنوع متعددی دارند و این کشور در تولید دستگاه های مناسب گنج یابی و طلایابی بسیار خوب عمل کرده است . در لیست زیر قصد داریم به معرفی تعدادی از دستگاه های پیشرفته روس بپردازیم که امتحان خود را پس داده اند و کیفیت و کارایی بی نظیرشان زبانزد خریداران می باشد . با ما همراه باشید .

اسکنر Nemfis SibER-48 سایبر نمفیس

اسکنر سایبر نمفیس Nemfis SibER-48 ساخت روسیه است و از آن می توان در زمینه های مختلف و گوناگونی استفاده نمود . این دستگاه و دستگاه های که مقاومت سنج نامیده می شوند از علمی ترین ابزارآلات بررسی خاک و محتویات خاک بشمار می روند ، این دستگاه از دقیق ترین و کم خطا ترین سیستم های موجود در بازار به حساب می آیند .

فرایند عملکرد دستگاه تصویری سایبر ۴۸ بر اساس ارسال میزان مشخص و معینی از الکتریسیته توسط پراب ها به داخل خاک است . Siber-48 یکی از بی نقص ترین دستگاه های مناسب برای بررسی تپه ها و تومولوس هاست .

فلزیاب AKA Signum MFD آکا سیگنوم ام اف دی

فلزیاب AKA Signum MFD آکا سیگنوم ام اف دی دستگاهی است که در اواخر سال 2015 عرضه شد . این دستگاه اکنون دارای یک سیستم عامل بهینه می باشد که به دستگاه اجازه می دهد تا در هنگام عمق زیاد ، صحیح تر عمل کند ، و برای جستجوی قطعات کوچک از روی سطح اجسام عمل می نماید.

این دستگاه برای کسانی که در جستجوی گنج و طلا هستند ، مفید خواهد بود . هنگام کار با دستگاه ، باید از کویل جستجوی بزرگتر از قطر دستگاه استفاده کرده و در حالی که آن را 0.5 متر از زمین دورترنگه دارید جستجو کنید . سیستم عامل دستگاه در حالت جستجوی HD یا HD-V عمق جستجو را کمی افزایش می دهد و هدف اصلی آن حذف بقایای کوچک از سطح دید دستگاه است .

فلزیاب جبرا jabra ساخت روسیه

فلزیاب جبرا jabrًa ساخت روسیه ، دارای عملکرد نقطه زنی استاندارد در پکیجMP317 . دارای کارایی بالا در نقطه زنی جهت جستجو انواع فلزات در مناطق مختلف جغرافیایی . با بهره گیری از پروتکل MCPP برای کاوش این امکان محیا می شود تا بتوانید سیستم خود را برای هر نقطه ای از شرایط جوی و جغرافیای تنظیم کنید و بدون برخورد با مشکلات مبنی بر خاک و ذرات معدنی ، از آن نهایت استفاده را بکنید .

MCPP این امکان را به شما می دهد تا در ابعاد مختلف ، تنظیمات را تحت کنترل داشته باشید . نقطه زنی در MP317 به دو صورت دستی و تمام اتوماتیک قابل دسترسی است که در حالت اتوماتیک نیاز به هیچ گونه تنظیمات اولیه نیست . دارای عملکردی منحصر به فرد برای جدا سازی (تفکیک) فلزات با ارزش میباشد که عناصر فلزی را به طور دقیق از جمله طلا را از یک دیگر جدا کرده و نتیجه خوبی را به شما ارائه می دهد. برخورداری از کاوش در اعماق زیاد ، حداکثر تا 5 متر از خصوصیات بارز MP317 است.

فلزیابی در کشور روسیه

روسیه از لحاظ مساحت جغرافی ، وسیع ترین کشور دنیا می باشد . این در حالی است که از دیدگاه جمعیت ، رتبه نهم را دارد . کشور روسیه کم تراکم به شمار می رود و مناطق وحشی و آباد نشده زیادی دارد . در نتیجه فلزیابی در این کشور یک امر محبوب و صد البته نتیجه دهنده است . این کشور از این لحاظ کشوری با ثمر به شمار می رود زیرا انبوهی از دفینه های کشف نشده را از زمان شوروی در خود جای داده است . در کنار این قضیه ، این کشور جنگ زده است ، در نتیجه وقتی دستگاه فلزی را در زیر خاک تشخیص دهد می تواند اشیای ارزشمندی از جمله اسلحه در آنجا وجود داشته باشد . زیرا اسلحه در روسیه به خوبی فروش می رود .

بنابراین کشور روسیه جهت فلزیابی و گنج یابی یک مکان عالی به شمار می رود . در نتیجه شرکت های کشور روسیه ، با توجه به محبوبیت بالای فلزیابی در این کشور ، محصولات قدرتمندی تولید می کنند که ملت این کشور صرفا از محصولات داخلی استفاده کنند . با توجه به این نکات ، می توان از این استدلال ، این نتیجه را گرفت که دستگاه های فلزیاب در این کشور بسیار قدرتمند می باشند .

نتیجه گیری شرکت های فلزیاب روسیه

در حالت کلی ، کشور روسیه همانند زمینه های نظامی ، در حوزه فلزیابی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در خود کشور روسیه نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در کشور روسیه کدام است . زیرا هم نمفیس و هم آکا پرچمداران دستگاه هستند . هر شرکت در زمینه خاص مورد نظر خود عملکرد بهتری دارد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های اسکنر و لایو سنسور ها شرکت نمفیس در روسیه پرچمدار می باشد . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی نیاز دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

دیدگاه کاربران
21 دیدگاه
ارسال دیدگاه