فلزیاب های آلمانی

فلزیاب های آلمانی

کشور های توسعه یافته در صنعت تولید فلزیاب و گنج یاب ، تعداد زیادی دارند . اما در این میان کشور هایی هستند که بسیار حرفه ای تر این موضوع را دنبال می کنند و دارای شرکت های تولیدی پیشرفته هستند . از این کشور ها می توان به استرالیا ، آمریکا ، آلمان و روسیه اشاره نمود . از آنجایی که کشور آلمان حرف اول را در صنعت می زند ، در دنیای گنج یابی نیز قدمی استوار برداشته است و بسیاری از اپراتور ها دستگاه های این کشور را بهترین می دانند . این مقاله درباره معرفی انواع فلزیاب های آلمانی است .

معرفی فلزیاب های آلمانی

فلزیاب های آلمانی تنوع متعددی دارند و این کشور در تولید دستگاه های مناسب گنج یابی و طلایابی بسیار خوب عمل کرده است . در لیست زیر قصد داریم به معرفی تعدادی از دستگاه های پیشرفته آلمانی بپردازیم که امتحان خود را پس داده اند و کیفیت و کارایی بی نظیرشان زبانزد خریداران می باشد . با ما همراه باشید .

اسکنر فونیکس Phoenix Scanner

فلزیاب فونیکس Phoenix Scanner یک اسکنر زمین شناسی سه بعدی با تکنولوژی نوین اسکن زمین است که نتایج تسریع شده را با دقت بالاتری در شناسایی و کشف گنجینه های باستانی مدفون در اعماق زمین ارائه می دهد .

فلزیاب PHOENIX با نمایش نتایج اسکن سه بعدی زمینی مستقیماً روی صفحه دستگاه یا تبلت اندروید از طریق برنامه تجزیه و تحلیل قدرتمند “Multi Visual Analyzer” ، تجربه کاربری فوق لذت بخشی را فراهم می کند که همه ابزارات را برای تجزیه و تحلیل بصری دیتا ها را فراهم می کند .

این سیستم نرم افزاری دارای تمامی ابزار های مورد نیاز کاوشگران حرفه ای است . این دستگاه می تواند با تجزیه و تحلیل داده ها و خطا گیری سریع شما را غافل گیر کند .

فلزیاب اینفینیتی مکس پرو Infinity Max Pro

فلزیاب اینفینیتی مکس پرو Infinity Max Pro آلمان  جزو جامع ترین و قدرتمند ترین دستگاه ها از دیدگاه فناوری های فلزیاب و تجهیزات تشخیص فلز بر روی دستگاه می باشد .

دستگاه Infinity Max Pro یک فلزیاب چند سیستمی کاربردی و چند منظوره و اسکنر زمینی سه بعدی با 12 سیستم جستجو که راه حل های یکپارچه و چندگانه را برای دسته های مختلف یابندگان گنج حرفه ای ، جویندگان گنج باستان شناسی و حتی اکتشاف مواد معدنی ارائه می کند .

Infinity Max Pro تمام فن آوری های تشخیص فلزی را در یک دستگاه واحد با یک برنامه نرم افزاری مدرن و پیشرفته چند زبانه ادغام می کند. تجربه ای آسان را هنگام انتخاب یک جستجوی متفاوت از طریق یک کاوشگر کامل و مجموعه سنسور و سیم پیچ حاوی فن آوری های جستجوی کاملاً جدید فراهم می کند .

اسکنر یو آی جی UIG Ground Scanner

اسکنر آلمانی UIG Ground Scanner با افزودن سیستم‌های بیشتر ، و توسعه ویژگی‌ها با روش‌های حرفه‌ای جدید در گرفتن اهداف با دقت بالا و تعیین عمق به روشی آسان‌تر و دقیق‌تر ، اخیرا به بازار وارد شده است .

دستگاه UIG GROUND SCANNER در نوع خود در جهان جزء اولین‌ها است ، چرا که برای تسهیل اسکن و تصویربرداری از اهداف ، با سه نوع روش اسکن و تصویربرداری حرفه‌ای با سنسور تصویر برداری چند کاره با روش‌های مدرن ، و بسیار موثر که توسط یک بازوی متحرک با وزن سبک کار می‌کند و عمل اسکن را به خوبی انجام می‌دهد .

با استفاده از دستگاه UIG GROUND SCANNER امکان جستجو برای فلزات ، گنجینه‌ها ، مقبره‌های باستانی ، راهروها ، تونل‌ها ، غارها و حفره‌های زیرزمینی به راحتی ممکن می‌باشد .

اسکنر او کا ام دلتا رنجر OKM Delta Ranger

اسکنر او کا ام دلتا رنجر OKM Delta Ranger از جدیدترین محصولات شرکت آلمانی او کا ام در سال جاری می باشد . این دستگاه قوی هم اسکنر زمین و هم اسکنر دما و همزمان یک ردیاب تصویری از راه دور است . فلزیاب سه کاره برای پیدا کردن مکان هایی از جمله گور ، دخمه و فضای خالی در دیواره ها کاربرد عملی دارد .

این فلزیاب از قابلیت یون یابی و فرکانسی بهره مند است تا از راه دور به صورت یک ردیاب تصویری اطلاعات مهم را به شما ارائه دهد . از قابلیتهای پرقدرت این دستگاه اسکن سه بعدی در اعماق با عمق نفوذ 18 متر و سنجش مغناطیس بصورت آنلاین می باشد .

فلزیاب پالس نوا او کا ام OKM Pulse Nova

فلزیاب پالس نوا OKM Pulse Nova پالس نوا دستگاهی از نوع پالسی ( Pl ) برای کشف طلای طبیعی و فلزات است . این محصول ساخت کمپانی معتبر او کی ام آلمان بوده و مناسب کشف فلزات کوچک تا عمق 3 متر می باشد .

این محصول دارای کاربری آسان برای افراد بدون تجربه قبلی بوده و از دو سیستم کنترل آسان از پیش تنظیم شده برای تنظیم میزان صدا و حساسیت نسبت به کشف فلزات برخوردار است . کاربرد این فلزیاب در کشف طلا و سکه و جواهرات بوده و قابلیت اتصال به کویل های متفاوت را داراست .

اسکنر اکس پرو او کا ام OKM exp 4500 pro

اسکنر فلزیاب OKM exp 4500 pro محصول شرکت معتبر OKM آلمان است . فلزیابی پیشرفته با کارایی زیاد ، تکنولوژی پیشرفته و امکان تهیه اسکن با وضوح و دقت تصویر بسیار بالا ، که آن را به ابزاری کم نظیر تبدیل نموده است .

فلزیاب exp 4500 pro پرو در قیاس با مدل های سری روور مانند روور سی تو و یا روور یو سی از میزان بالایی از کیفیت و توانایی برخوردار است . تفکیک در تولیدات شرکت او کی ام بر اساس فلزات آهنی و غیر آهنی است . فلزیاب تصویری ای ایکس پی 4500 پرو شرکت او کی ام آلمان یکی از بهترین محصولات شرکت آلمانی OKM است .

این فلزیاب سه بعدی و تصویری می تواند تا عمق 25 متری اهداف مختلف را شناسایی نماید . استفاده از آپشن های مختلف به این اسکنر تصویری قدرت مانور بیشتری را می دهد و اپراتور را قادر می سازد بدون دغدغه در هر زمینی با هر شرایطی کاوش موفقی داشته باشد .

فلزیاب تصویری ای ایکس پی 4500 پرو شرکت او کی ام آلمان قادر است انواع فلزات مختلف را بدون نظر گرفتن نوع آنها تا عمق 25 متری تشخیص بدهد و عمق و حجم و نوع آن را مشخص نماید . تفکیک در این اسکنر 3D بر اساس ماهیت ذاتی فلزات می باشد و آنها را به دو دسته فلزات آهنی و غیر آهنی تقسیم می نماید .

اسکنر فلزیاب فیوژن OKM Fusion Professional

اسکنر فلزیاب فیوژن OKM Fusion Professional نسخه به روز و جدید فلزیاب فیوچر محصول قبلی شرکت او کی ام آلمان،با تکنولوژی جدیدتر است . این اسکنر نسبت به فلزیاب فیوچر دارای عملکرد و گزینه های بهتری است که کار جستجو را برای کاوشگران علاقه مند آسان تر می نماید .

این دستگاه دارای عملکردهای مختلف است و کاوشگران با توجه به نیاز خود از کشف طلا و دفینه ها و گنج های پنهان تا توپوگرافی و زمین شناسی از آن استفاده می کنند . این اسکنر سه بعدی در چند ورژن فیوژن لایت ، پروفشنال ، پروفشنال پلاس ، است و تفاوت آنها در بعضی امکانات می باشد .

تفاوت اسکنر فیوژن پروفیشنال با نسخه پلاس در دسته مخصوص تلسکوپی نسخه پلاس و گزینه های بیشتر نسخه PLUS است . و این نسخه دارای تمامی امکانات و لوازم جانبی است .

اسکنر جی پارد OKM Gepard

اسکنر فلزیاب جی پارد OKM Gepard ساخت شرکت او کی ام آلمان است . اساس تکنولوژی جی پارد بر مبنای ارسال و دریافت پالس های قدرتمند به داخل خاک و دریافت آنها است . دریافت و آنالیز اسکن می تواند به اپراتور در تشخیص اهداف زیر سطحی کمک نماید.

جیپارد می تواند اهدافی فلزی و غیر فلزی و فضاهای خالی را تا عمق ۴۰ متری با توجه به نوع آنتن مورد استفاده تشخیص بدهد . در این دستگاه جی پی آر مانند سایر محصولات شرکت او کی ام آموزش اساس و رکن اصلی استفاده از این جی پی آر است . در واقع با جی پی آر جی پارد می توان زیر زمین را دید مخصوصا زمانی که از نرم افزار دو بعدی استفاده شود .

اسکنر فلزیاب روور OKM Rover c4

اسکنر فلزیاب روور Okm Rover c4 ( روور سی چهار ) جدیدترین محصول تولیدی شرکت او کی ام در سال 2021 است . دستگاه تصویری روور سی چهار مدل به روز دستگاه قبلی شرکت او کا ام ( روور سی تو ) است ، که یکی از بهترین دستگاههای شرکت او کی ام بشمار می رود .

از گنجیاب و فلز یاب روور سی چهار یا روور سی فور می توان در زمینه یافتن طلا و سایر فلزات با ارزش و دفینه ها و یا فضاهای خالی و تونل ها تا عمق ۲۵ متری استفاده نمود . آلمانی ها در زمینه تکنولوژی در دنیا سر آمد هستند و او کی ام یکی از بهترین شرکتهای تولید کننده اسکنرهای سه بعدی است . که هر سال بزرگتر و قدرتمند تر می شود .

مهم ترین نکته در محصولات شرکت او کی ام یادگیری و آموزش است . یکی از عمده ترین دلایل به نتیجه نرسیدن اغلب اپراتورها خرید از مکان های متفرقه و افراد آموزش ندیده است . در روور سی فور از سنسورهای جدید در شناسایی فلز و فضای خالی استفاده شده است که دارای حساسیت بالایی به فلزات با ارزش مانند طلا و نقره هستند .

افزایش حساسیت دستگاه به اپراتور امکان کاوش اشیا و اهداف کوچک تر در عمق زیاد را می دهد . بخش اساسی دستگاه روور سی فور سنسورهای آن است.که در قیاس با سایر محصولات سری رووری بسیار قوی تر و پیشرفته تر هستند . لازمه استفاده از این دستگاه آموزش درست و صحیح نرم افزاری و سخت افزاری است. روور سی چهار می توان وسیله ای مناسب برای گنجیابی باشد .

اسکنر اوولوشن OKM Evolution

اسکنر فلزیاب اوولوشن OKM Evolution گام نخست برای آشنای با اسکنر های تصویری و سه بعدی است . دستگاه فلزیاب تصویری الووشن قادر است تا تصویری سه بعدی یا ۳D از فلزات با ارزش نشان بدهد . مهم ترین فاکتور در استفاده درست و صحیح در محصولات شرکت او کی ام آموزش درست و اصولی است .

که دلیل عدم نتیجه گیری درصد بالایی از خریداران محصولات او کی ام عدم آموزش اصولی می باشد . بخشی از آن هم به دلیل خرید از افراد غیر حرفه ای در این زمینه است . شرکت فلزیاب با آموزش حرفه ای و دوره کامل آموزش نرم افزاری و پشتیبانی کامل محصولات شرکت اوکی ام را عرضه می نماید .

نتیجه گیری فلزیاب های آلمانی

در حالت کلی ، کشور آلمان همانند تمام زمینه های صنعتی مثل اتومبیل ، در حوزه فلزیابی نیز به نحوی بی نظیر عمل کرده است . در خود کشور آلمان نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در کشور آلمان کدام است . زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های اسکنر و لایو سنسور ، شرکت او کا ام پرچمدار می باشد . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از دستگاه مورد نظر خود بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره:

مهندس پاکزاد 09124140052

 

 

دیدگاه کاربران
12 دیدگاه
ارسال دیدگاه