فلزیاب DEEP HUNTER دیپ هانتر

فلزیاب DEEP HUNTER دیپ هانتر

در دنیای فلزیابی تنوع دستگاه ها زیاد می باشد . هر فرد با توجه به معیار های خود می تواند تصمیم بگیرد که چه دستگاهی به کارش می آید تا دستگاه را تهیه کند و از خدماتش بهره ببرد . در حالت کلی شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب پرداخته اند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم . همچنین فلزیاب های انواع کشور ها را می توانید در مقالات شناسایی کنید و درباره آن ها جهت یک خرید بهتر اطلاعات کسب کنید . امروز قصد داریم درباره دستگاه فلزیاب DEEP HUNTER دیپ هانتر صحبت کنیم .

دستگاه فلزیاب DEEP HUNTER دیپ هانتر

فلزیاب DEEP HUNTER دیپ هانتر اولین ردیاب در جهان است که توانایی پیدا کردن گنج های عمیق، حفره ها و سکه های فردی را در یک واحد ترکیب می کند .

اکنون می توانید یک ردیاب منفرد و قدرتمند را خریداری کنید که قادر به یافتن سکه های انفرادی و گنج های بزرگتر در عمق شدید باشد .

ردیاب فلزی DEEP HUNTER هم حالت غیر حرکتی و هم حالت حرکت دارد . مثل گرفتن دو ردیاب در یک است .
با لمس یک دکمه، سبک تشخیص خود را تغییر دهید. از میان دو حالت انتخاب کنید

۱٫ حالت جستجوی عمیق قدرتمند

۱٫A برای یافتن گنجینه های فلزات گرانبها، حفره ها در زمین با تجزیه و تحلیل تصویر کامل رنگ ۳D .

یا۲٫ حالت سریع برای قرار دادن اهداف فردی و طلا در عمق چشمگیر با تبعیض کامل و شناسایی صدای صوتی .

ردیاب گنج مخصوص طراحی شده برای محدوده جستجوی سطح ، میانه و عمیق .

دستگاه فلزیاب دیپ هانتر DEEP HUNTER دیپ هانتر

در فلزیاب دیپ هانتر یک حالت کشف گنج عمیق بدون حرکت قادر به کشف فلز گرانبها و همچنین تشخیص باطل است .
فقط سیم پیچ T44 استاندارد را بچسبانید و به سرعت شروع به کشف گنجینه های پنهان در مناطقی خواهید کرد که قبلاً با سایر ردیاب ها جستجو شده اند .

این کویل بدون حرکت ۳۶ ۴۴ ۴۴ سانتی متر اندازه دارد . برای کاربرانی که به عمق بیشتری نیاز دارند، کافیست کویل بزرگتر T100 را وصل کنید و قادر خواهید بود .
اهداف بزرگتری را که در عمق باورنکردنی مدفون است ، تشخیص دهید . اندازه این سیم پیچ ۶۰ ۱۰۰ ۱۰۰ سانتی متر است .
حالت ۱ با سهولت استفاده در ذهن است . رابط بصری برای همه کاربران ساده است. هم آماتور و هم حرفه ای . علاوه بر این ، نوع فلز ، عمق و اندازه هدف مورد نظر خود را قبل از حفر کردن آن مشاهده خواهید کرد .

شناسایی دقیق فلزیاب دیپ هانتر DEEP HUNTER دیپ هانتر

شما می توانید هم نمودار ۳D و هم شناسایی فلز را در صفحه گزارش مشاهده کنید که پس از تشخیص هدف به دست می آورید .
به دلیل شناسایی کامل فلزات ، ردیاب فلزی DEEP HUNTER نوع فلز مورد نظر در یکی از چهار گروه مختلف را نشان می دهد: ۱٫ طلا ۲٫ گرانبها ۳٫ غیر قیمتی ۴٫ فولاد است .

عملکرد دستگاه فلزیاب دیپ هانتر DEEP HUNTER دیپ هانتر

علاوه بر شناسایی و شناسایی دقیق فلز ، فلزیاب دیپ هانتر همچنین می تواند سازه های زیرزمینی مانند غارها ، حفره ها ، مخازن ، تونل ها ، پناهگاه ها و مقبره ها را پیدا کند . همه با تصاویر گرافیکی پیشرفته سه بعدی . فلزات را نیز می توان درون این سازه های زیرزمینی شناسایی کرد .
تشخیص عمق در دستگاه با دقت عمق فلز هدف را به صورت واحد سانتیمتر در صفحه نشان می دهد .
همچنین تفکیک آهنی ویژگی در Ferrous Rejection به فلزیاب دیپ هانتر امکان می دهد فلزات غیر قیمتی و ناخواسته را از بین ببرد و در عین حال تنها فلزات گرانبها را ردیابی کند . با استفاده از این دستگاه می توانید گنجینه هایی را کشف کنید که دیگران فقط آن را در خواب می بینند .

امکانات فلزیاب دیپ هانتر DEEP HUNTER دیپ هانتر

  • سیستم کارکرد پالس الکترومغناطیس ، آخرین دست آورد شرکت ماکرو گروپ
  • دارای ۳ لوپ کاوشگر قوی، ۲ حالت ال سی دی و ال ای دی ، مانیور شفاف و دید در شب
  • شناسایی عمق دقیق فلزات
  • تنظیم حسایت دستگاه
  • منوی فارسی و انگلیسی
  • ارائه گراف از فلز هدف
  • شناسایی سکه در عمق ۵۰ سانتی متر
  • حذف فلزات ریز و مزاحم
  • مد حالت تفکیک فلزات به ۲ صورت آهنی و غیرآهنی
  • عمق کاوش مفید ۴ متر
  • شناسایی حفره و فضاهای خالی
  • دارای ۲ سال ضمانت نامه و ۳ سال خدمات پشتیبانی
  • دارای دفترچه فارسی و انگلیسی

نتیجه گیری فلزیاب DEEP HUNTER دیپ هانتر

در حالت کلی ، شرکت نوکتا ماکرو همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در دنیای فلزیابی نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا محصولات فلزیاب شرکت NoktaMakro نیز مانند فیشر جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های دستی و پین پوینتر ها ، محصولات شرکت نوکتا بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه