محصولات فلزیاب شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک

محصولات فلزیاب شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک

در حالت کلی شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب می پردازند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره محصولات فلزیاب شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک صحبت کنیم .

این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک

محصولات فلزیاب شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های محصولات فلزیاب شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک در اکثر مواقع می توانند  به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی هستند .

برخی از محصولات فلزیاب شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک

فلزیاب های شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین دستگاه این شرکت از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و آن را را به خوبی تعریف کنیم .

دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

فلزیاب چهار کاره IMAJEK PRO

فلزیاب چهار کاره IMAJEK PRO دارای اسکنر سه بعدی با تکنولوژی آمریکایی و ردیاب های فلزی و شعاع زن دستی و فرکانسی قادر خواهد بود تا شعاع ۲۰۰۰ متر و عمق ۱۲ متری را تشخیص دهد . این دستگاه از به صرفه ترین محصولات فلزیاب شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک است .

همچنین با سوپر سنسور به کار رفته در آن که عمق اسکن آن 20متر بصورت سه بعدی می باشد ، قادر خواهید بود فلز های مدفون ، حفره ها ، اتاقک ها ، ناهنجاری مانند غار و گسل های موجود را دریافت کنید و آنها را به سهولت مشخص نمایید .

با عملکرد های به کار رفته در گنج یاب حرفه ای ایمیجک پرو شما می توانید با خیال آسوده به کاووش بپردازید . روش کار این دستگاه بر اساس بررسی تغیرات و میدان های الکترومغناطیسی است که در زمین منتشر می شود ، این دستگاه قادر است فیلتر را به صورت اتومات در ۷ مرحله انجام بدهد .

فلزیاب سه کاره PX 7000

فلزیاب سه کاره PX 7000 جزو برترین نقطه زن پالسی با تکنولوژی پالس E و سیستم تصویری ( Scan ) در جهان می باشد .

تمام لوپ های فلزیاب پی ایکس px7000 ضد آب و قابلیت تفکیک دارند . فلزیاب سه کاره از دیگر محصولات فلزیاب شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک است .

پی ایکس برای تمامی شرایط های خاک و زمین است و دارای ثبات و پایداری بسیار بالا در شرایط مختلف آب و هوای می باشد .

با خرید فلزیاب سه کاره پی ایکس 7000 شما می توانید با تیر چند نشان بزنید یعنی اینکه هم یک ردیاب با کیفیت و هم نقطه زن با کیفیت و هم یک اسکنر خوب داشته باشید .

ردیاب aks cave finder ای کی اس فایندر

ردیاب aks cave finder ای کی اس فایندر با قابلیت انتقال و دریافت امواج ویژه در فرکانس های بسیار خاص برای شناسایی و موقعیت یابی سنگهای خام از جمله الماس، یاقوت کبود و زمرد است .

با فناوری DDT و قابلیت جستجو در فناوری LR-TR همراه با برنامه های کاری هدفمند مانند ALL ، EPP ، PP ، TRACKING ، LIGHT MODE و موارد دیگر نیز می باشد .

فلزیاب VIA GOLD ویا گلد

فلزیاب VIA GOLD ویا گلد ساخت کمپانی asyadedektor کشور ترکیه می باشد . این فلزیاب با استفاده آسان و قیمت ارزان، میتواند به لطف ویژگی POINT در جستجوی سریع ، به صورت متمرکز کاوش کند . ویا گلد از محبوب ترین محصولات فلزیاب شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک است .

این سیستم با دارا بودن ویژگی گرافیکی زنده دو بعدی و نرم افزار و طراحی ویژه بر روی صفحه نمایش مقادیر عددی ، قادر است بین اشیاء و گنجینه های طلا با شفافیت ۷۰ درصد تضمین ، تمایز قائل شود .

فلزیاب Via Gold گزینه های جستجو برای انواع خاک معدنی با سیستم اتوماتیک ارائه می دهد . این سیستم امکان کار با عملکرد بالا را به خصوص در جستجوی تک سکه ای ارائه می دهد . در حالت جستجوی سریع نیز ، جستجوها در ویژگی جستجوی عمیق نیز انجام می شود .

فلزیاب Via Gold گزینه ای را ارائه می دهد که تنظیمات صدا ، نور را مطابق با شرایط میدانی که می خواهید در صفحه رنگی خود تنظیم کنید .

ردیاب aks real black ای کی اس رئال بلک

ردیاب aks real black ای کی اس رئال بلک توانایی کاوش فلزات طلا . نقره . مس و الماس و حفره را دارا می باشد . این ردیاب جز ردیاب های فرکانسی دسته بندی می گردد .

محصولی پیشرو برای انواع جستجوهای میدانی از جمله جستجوی اهدافی مانند Silver ،Gold و RM ایجاد کرده ایم . ما اطمینان داریم که قیمت بسیار بالای این دستگاه بهترین اولویت برای مشتریانی است، که نمی خواهند فقط روی طلا تمرکز کنند .

اما این یک وسیله بسیار ضروری برای طلای مدفون است . این ردیاب انتخاب اصلی ما برای ردیاب های مسافت طولانی است .

ویژگی های برتر این دستگاه ، دستگاه را در موقعیت بالایی در جهان قرار می دهد . ما اطمینان داریم که شما از AKS MULTI با قابلیت های پیشرو در بازار لذت خواهید برد .

ردیاب گنج AKS ای کی اس

ردیاب گنج AKS ای کی اس می تواند فلزاتی مانند طلا ,نقره , مس,سنگهای با ارزش و … را کاملا ردیابی نمایید . این سیستم  ردیابی چهارحالته است که با توجه به قیمتش ، یکی از بهترین ردیاب های موجود در بازار محسوب می شود . عمق کاوش این ردیاب تا ۸ متر می باشد و شعاعی که مورد کاوش قرار میدهد ۸۰۰ متر می باشد .

نکاتی که در زمان استفاده از ردیاب طلای ای کی اس باید در نظر بگیرید شامل موارد زیر می شود :

  • مسیر کاوش تان از شمال به سمت جنوب باشد.
  • در دمای صفر تا ۴۰ درجه سانتیگراد از دستگاه استفاده کنید.
  • در زمان استفاده از ردیاب طلای ای کی اس نباید از موبایل یا سایر وسایل الکترونیکی استفاده نمایید.
  • بیشتر از ۲۴ ساعت دستگاه را شارژ ننمایید.
  • دستگاه را در مکانهای خشک و دور از گردوغبار نگهداری نمایید.
  • ردیاب طلای ای کی اس در مقابل ضربات شدید مقاوم نیست.

فلزیاب Diana 3 imaging دیانا ۳ تصویری

دستگاه فلزیاب Diana 3 imaging دیانا ۳ تصویری یک فلزیاب ارزان با کیفیت که دارای یک نقطه زن عالی و ردیاب حرفه ای می باشد ،
از برترین فلزیاب های تصویری و آنتنی می باشد که قابلیت دریافت تصاویر سه بعدی از زمین را دارد و یک پیشنهاد عالی برای انتخاب شماست .

گنج یاب و فلزیاب aragon آراگون

گنج یاب aragon آراگون یکی از حرفه ای ترین و حساسترین و بهترین فلزیاب ها در نوع خود می باشد که جدیدترین پیشرفتها را در زمینۀ فلزیابهای GBS پالسی یا ضربه ای را دارا می باشند .

این دستگاه حاصل چندین سال تحقیق و پژوهش و توسعه می باشد . برای اولین بار در جهان خصوصیت جاست گلد با عمق بالا را دارا می باشد .

این محصول جدید بطور خاص و ویژه در دسته بندی های جدید دستگاه های تشخیص فلزات و تعدیل زمین است . تنها ۴ دکمه برای عمل کردن این دستگاه کافی است .

اسکنر jet scan z4 v200 جت اسکن

اسکنر jet scan z4 v200 جت اسکن یک گنجیاب ژئوفیزیکی می باشد که از حالت های مختلف عملکردی استفاده می کنند و کاوشگران می توانند برای تحقیقات خاصی در زیر زمین مورد استفاده قرار دهند . این جت اسکن از اسکنر های خوب در محصولات فلزیاب شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک می باشد .

با توجه به نیازهای کاووشگران یکی از حالت های عملیاتی اسکنر jet scan z4 v200 جت اسکن زیر وارد عمل می شود :

  • مغناطیس سنج (ردیابی فلزات فرومغناطیسی)،
  • اسکن زمینی (ایجاد نمایندگی های رنگی از زیرزمین به صورت سه بعدی)،
  • تبعیض (تبعیض فلزی: فلزات گرانبها / فلزات اساسی)،
  • فلزیاب (تبعیض فلزی: طلا ، نقره ، آهن و آلومینیوم)،
  • اسکن زنده (نمایش زنده زیر زمین)،
  • ترموگراف (اندازه گیری اختلاف دما)،
  • لوازم جانبی اختیاری برای تخصص با استفاده از آنتن های مختلف،
  • ردیاب فلزی eXp 5000 می تواند در اهداف ویژه بهینه شود.
  • آنتن گرد برای اسکن های زمینی ۳D، سنسور۴ تایی ۸۰ سانتی متر برای اسکن زیر زمین تا عمق ۱۲ به صورت سه بعدی
  • سنسور تونل (آنتن برای تشخیص تونل و حفره)
  • سیستم DDV (آنتن برای تبعیض فلز)

گنج یاب Magnus Powerfull مگنوس پاور فول

گنج یاب Magnus Powerfull مگنوس پاور فول یک گنجیاب فوق حرفه ای اسکنر زمینی Magnus Powerfull t 8 و ردیاب فرکانسی بی نظیر در تمام دنیا برای آن دسته از افرادی که در جستجوی گنج می باشند یک گزینه ی بسیار عالی و با امکانات فوق العاده می باشد . رادیو اسکنر زمین ، تمام اجزای این ابزار اندازه گیری ژئو فیزیکی بی سیم است .

این کاوشگر اندازه گیری تخصصی زمین یکی از بهترین لوازم جانبی اسکنر زمین در بازار است . با استفاده از این آنتن ، تبعیض و پین اشاره به اشیاء مدفون با سهولت امکان پذیر است . محصولات فلزیاب شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک همه دارای گارنتی می باشند .

گنج یاب Deep Cruise pro دیپ کروز

گنج یاب حرفه ایی و قدرتمند دیپ کروز قادر به تفکیک بسیار دقیق انواع فلزات از یکدیگر می باشد . شما می توانید در حین کار با گنج یاب Deep Cruise pro دیپ کروز از سیستم بسیار دقیق just gold استفاده کنید .

عمق کاوش این فلزیاب ۳۰ متر می باشد و تا 2500 کیلومتر نیز شعاع زنی انجام می دهد . یکی از مزیت های دیپ کروز، فیلتر اتوماتیک انواع ذرات می باشد .

این گنج یاب در همه شرایط آب و هوایی نیز قادر به اکتشاف می باشد . قابلیت کار در انواع شرایط محیطی مانند : کوهستان، جنگل، شوره زار ، مواد معدنی و غیره دارد .

ردیاب TOM X 80 تام ایکس ۸۰

ردیاب TOM X 80 تام ایکس ۸۰ یک ردیاب ۵ آنتنه تک دسته بسیار قوی می باشد ، و قدرت تنظیم و کارکرد بهتری نسبت به سایر ردیاب ها را دارا می باشد .

این مدل ردیاب گنج ، دارای چند آنتن برای ارسال و دریافت فرکانس می باشد ، که توسط تنها یک اپراتور کار می کند و یک نفر به راحتی می تواند اپراتوری را انجام دهد .

این دستگاه دقت بسیار بالاتری نسبت به ردیاب های یک یا دو آنته دارد . طلایاب و شعاع زن تام ایکس۸۰ دارای بالانس اتومات می باشد .

فلزیاب KLCC سه کاره فول آپشن

فلزیاب KLCC سه کاره فول آپشن جزو برترین نقطه زن پالسی با تکنولوژی پالس E دارای نقطه زنی فوق العاده بالا،علاوه بر این که می تواند نقطه زنی کند ،

این دستگاه دارای سه تا لوپ ۶۵,۲۵ و یک در یک دو سنور یکی ۹۰سانت دارای یک سوپرسنسور و لایو سنسور که می تواند زمین را اسکن کند .

و هم یه جفت آنتن خوراک خور و فرکانسی که یک ردیاب قوی می باشد . عمق کاوش این سیستم  ۴ متر واقعی با سیستم متال دتکتور و عمق اسکن ۱۷ متر بصورت Live 3D Scan  می باشد . امکان شناسایی دقیق عمق هدف بصورت عددی و شکل هدف به صورت ۳بعدی را به شما می دهد .

تمام لوپ های فلزیاب KLCC ضد آب و قابلیت تفکیک را دارند . KLCC برای تمامی شرایط های خاک و زمین می باشد .

قدرت آنالیز و پردا تمام فلزات (و غیر فلزات) و منوی اختصاصی برای تفکیک طلا . فلزیاب KLCC (کی ال سی سی) دارای ثبات و پایدار ی بسیار بالا در شرایط مختلف آب و هوایی دارای خاصیت جاست گلد  می باشد.

۱۲ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش (شرکت DMDC) . آموزش رایگان و کامل به صورتی که شما را از یک اپراتور تازه کار به اپراتور حرفه ای تبدیل کند .

ویژگی های دستگاه فلزیاب MORGAN 12000 مورگان ۱۲۰۰۰

دستگاه گنجیاب و فلزیاب MORGAN 12000 مورگان ۱۲۰۰۰ یک محصول منحصر بفرد دارای ویژگی هایی از جمله طراحی بهتر با مقیاس و حجم کمتر و قدرت نفوذ در اعماق بیشتر می باشد .

که وجود سیستم مکمل کارکرد سه گانه باعث می شود تمامی نیازهای اپراتورهای گنج برطرف شود . محصولات فلزیاب شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک تماما در این مقاله هستند .

از ویژگی های این محصول منحصر بفرد، قابلیت طراحی بهتر با مقیاس و حجم کمتر و قدرت نفوذ در اعماق بیشتر می باشد .

دارای فناوری ارتقا یافته برای کشف طلا و فلزات ارزشمند و معادن ، مجهز به تکنولوژی جدیدتر برای حذف نویزهای مغناطیسی برای کاهش خطا .

مجهز به کنترولر دقیقتر برای نفوذ در اعماق . دارای انواع حالات تنظیم برای حذف فلزات آهنی برای کاوش دقیق .

Anodizing مجهز به بدنه فلزی با پوشش اکسیدی به کمک فناوری . قابلیت اتصال به کویل های جدید با طراحی ساختار بهتر ۵۵ و یک در یک ، و دو در دو ، قابل خرید قابلیت جستجوی بهتر در مناطق سخت و دشوار کوهستانی و زمین های سخت و دشوار می باشد .

دستگاه Morgan 5000 مورگان ۵۰۰۰

دستگاه Morgan 5000 مورگان ۵۰۰۰ فلزیابی از نوع نقطه زن پالسی می باشد که قابلیت اسکن و ردیابی هم دارد . این فلزیاب امکان شناسایی اهداف را به صورت سه بعدی و همچنین به صورت عددی دارد .

جزو برترین فلزیاب های نقطه زن در سیستم تکنولوژی پالس E در جهان می باشد . و در تمامی شرایط زمین مانند کوهستان، جنگل، شوره زار و غیره به کاوش بپردازید .

از مهمترین مزیت های فلزیاب مورگان MS5000 می توان به قدرت تفکیک بالا اشاره کرد . این فلزیاب قادر است تا فلزات با ارزش را از فلزات بی ارزش تفکیک کند . مورگان MS5000 ذرات اضافه و آلودگی محیطی را حذف می کند .

اسکنر super sensor سوپر سنسور

اسکنر super sensor سوپرسنسور دستگاهی مغناطیس سنج است که با برنامه ریزی اختصاصی شرکت آی کا پی وی جهت تشخیص فضاهای خالی زیر زمین(نظیر تونل، راهرو، قبر، اتاقک و …) و همچنین فلزات مدفون مورد استفاده قرار می گیرد .

اطلاعات دریافتی از سیستم super sensor از دو طریق قابل تشخیص می باشد ، یکی شنیدن صدای بوق که حفره ها را از فلزات تفکیک می کند ، و دیگری تهیه اسکن 3D بر روی نرم افزار ویژوآلایزر که تصویری سه بعدی از محل اسکن در اختیار اپراتور قرار می دهد .

این سیستم به گونه ای از اسکنر ها معطوف می شود که با استفاده از دو سنسور مگنومتر پیشرفته در یک باکس لوله ای، مناسب جهت تشخیص اهداف تعبیه شده است . و قادر است تا اهداف را بصورت بوق و تصویر تشخیص دهد .

این سیستم دارای قابلیت فیلم برداری زنده نیست اما با دقت بیشتری برای تصویر برداری از سطح مورد استفاده قرار می گیرد . وجود دو سنسور بصورت عمود بر روی هم دقت کار را افزایش میدهد و متقاضیان می توانند جهت تشخیص دقیق تر و رابط کاربری آسان از این مدل سیستم استفاده کنند .

SENSOR سنسور های اسکنر

SENSOR سنسور های اسکنر قادر به تصویر برداری از اعماق زمین هستند . سوپر سنسور با قدرت بیشتری از سنسور ها در سیستم های پیشرفته تر و قدرتمند تر استفاده می شود .
سنسور ها با میزان قدرت دریافتی خود در اعماق زمین نفوذ دارند . و همینطور رزولوشن تصویر برداری و کیفیت آنها با یکدیگر تفاوت دارند .
و داری تکنیک های مختلفی برای تصاویر برداری هستند .
همینطور مولتی سنسور نیز از آنها قویتر می باشد و می تواند در اعماق بیشتری نفوذ کند و تصاویری با کیفیت بیشتری ارائه دهد .
سنسور ها و یا سوپر سنسور ها و یا مولتی سنسور ها، قابل نصب بر روی کلیه فلزياب ها و سیستم های دفینه یابی می باشد .

فلزیاب IMAGER 16000 ایمیجر ۱۶۰۰۰

فلزیاب IMAGER 16000 ایمیجر ۱۶۰۰۰ یک ابر فلزیاب قدرتمند که دارای امکانات فول آپشن، سوپر سنسور، مولتی رادار و ویدیو سنسور می باشد .

تنظیم این دستگاه بصورت اتومات بوده و برای تشخیص انواع فلز در اعماق مختلف ، به راحتی می توان از قدرت این سیستم استفاده نمود .

شعاع کاوش : ۱۳۰۰ متر با سیستم آنتنی فلزیاب ایمیجر ۱۶۰۰ فول آپشن

حد کاوش : ۱۵ متر با سیستم ردیاب الکتریکال جیوه ای

مقدار عمق اسکن : ۱۵ متر با سیستم سنسور

اعماق کاوش با سیستم متال دتکتور : ۷ متر با استفاده از گراند بالانس، دیجیتال کارکرد و مزیت این سیستم ، نسبت به دستگاههای دیگر ثبات و پایداری در هنگام کاوش می باشد .

انرژی مورد نیاز دستگاه از باطریهای قابل شارژ تامین می گردد و به تعویض باطری نیازی نیست . خروجی صوتی و دیجیتال عددی – دارای مد at Metat برای تشخیص تمام فلزات ، دارای مد تفکیک برای تفکیک طلا (۲۰%) و فلزات غیر آهنی .

دارای سیستم تعیین درصد کشف در اسکن، دارای دیسک ۴۵ دارای کابل ۱۱ یونیورسال ، مجهز به سنسور (سوپر سنسور قابل خرید بصورت جداگانه) .

فلزیاب IMAGER 20000 ایمیجر ۲۰۰۰۰

طلایاب و گنج یاب IMAGER 20000 ایمیجر۲۰۰۰۰ یک دستگاه چند منظوره تولید توسط تکنولوژی آلمان با مولتی سنسور پیشرفته قدرتمند با ۱۶ سنسور آشکار سازاست ، تا بیشترین دقت و وضوح تصویر را در اختیار شما قرار دهد که اساسا هر کاربری را قادر می سازد ؛
که بهترین نتیجه را در ردیابی و نقطه زنی دفینه بگیرد، و به راحتی و به سرعت به کشف و شناسایی اهداف در عمیق ترین نقطه ها در زمین بپردازد . که این ردیاب قادر به تفکیک انواع فلزات از جمله طلا و نقره و مس و آهن و غیره می باشد . این فلزیاب تا عمق ۳۰ متر و شعاع ۲۰۰۰ متر کاوش مفید دارد .

یکی از پیشرفته ترین دستگاه های فلزیاب و گنج یاب تصویری موجود در بازار imager 25000 ایمیجر۲۵۰۰۰ می باشد . در این دستگاه از بهترین سنسورها با قدرت تفکیک بسیار بالا با توانایی اسکن ۳ بعدی به صورت زنده با تکنولوژی روز دنیا وجود دارد . در کنار برترین نقطه زن پالسی و تصویری و ردیاب فرکانسی ب که وجود دارند .

مشخصات فلزیاب بی اچ پی سوپر ( BHP Super )

فلزیاب BHP Super بی اچ پی سوپر دارای تفکیک انواع فلزات و در بعضی از شرایط تفکیک انواع سنگ های قیمتی . عمق کاوش با سیستم ردیاب آنتنی ۸ متر، شعاع کاوش ۵۰۰ متر . عمق اسکن ۸ متر به صورت سه بعدی همراه با نرم افزار .

نقطه یابی با متال دتکتور ۴ الی ۵ متر . این دستگاه به صورت تصویری نیست . قابلیت کشف اهداف به صورت صوتی و دیجیتالی . سیستم کشف و ردیابی محفظه و حفره و اتاقک . گارانتی ۱۲ ماه و ۵ سال خدمات پس از فروش رایگان .

کار مداوم با یک بار شارژ کردن به مدت ۶ ساعت . دارای دیسک ۴۵ و لوپ یک در یک اورجینال . قابلیت بالانس شدن در انواع زمین های آلوده و بحرانی مانند جنگل و زمین های خیس کوهستان و شوره زار و آهکی و نمناک . کتابچه و دفترچه ترجمه شده فارسی .

فلزیاب BHP Force بی اچ پی فورس

فلزیاب بی اچ پی فورس به علت استفاده همزمان از سیستم پاور پلاس دیجیتال دستگاهی با کیفیت بالا و کمترین خطا و بسیار قدرتمند می باشد.

این دستگاه قابلیت ارتقا به حالت تصویری را دارد .

این ویژگی به دلیل قدرتمند بودن مداری است که در این فلزیاب به کار رفته است . فلزیاب BHP Force بی اچ پی فورس قدرت تشخیص عمق به صورت اپراتوری و دارای قدرت تفکیک دقیق طلا از غیر طلا می باشد .

سیستم کار آن شامل کمترین خطا می باشد زیرا به طور همزمان از سیستم پاور پالس دیجیتال با کیفیت بالا  استفاده می کند . تایید در دقت پیدا کردن نقطه دقیق به دلیل قوی بودن مدار می توان به نرم افزار اسکنر سه بعدی ارتقا داد سیستم کار آن شامل کمترین خطا می باشد .

فلزیاب BHP Super Imaging بی اچ پی سوپر

فلزیاب BHP Super Imaging بی اچ پی سوپر یک دستگاه با تکنولوژی پیشرفته هر سه دستگاه نقطه زن بوقی ، ردیاب آنتنی  و اسکنر را دارا می باشد که نسبت به قابلیت های بی نظیر خود با قیمت بسیار مناسب در بازار عرضه می گردد .

عمق کاوش سیستم ردیاب آنتنی به کار رفته در این دستگاه به 8 متر و دارای شعاع کاوش 500 متر می باشد . نقطه زن به کار رفته در گنجیاب چندکاره ی BHP Super Imagin با عمق نفوذ 4 الی 5 متر می باشد .

فلزیاب BHP Super Imaging بی اچ پی سوپر ایمیجینگ قابلیت تنظیم و استفاده فلزیاب به صورت صوتی و دیجیتالی را نیز امکان پذیر کرده است . این فلزیاب چندکاره علاوه بر تفکیک انواع فلزات و در بعضی از شرایط تفکیک انواع سنگ های قیمتی و با ارزش می تواند محفظه و حفره و اتاقک ها را نیز مشخص نماید . سیستم اسکنر به کار رفته در این فلزیاب قابلیت تصاویر سه بعدی در عمق 8 متر زمین همراه با نرم افزار را فراهم کرده است .

فلزیاب jet scan zw200 جت اسکن

فلزیاب jet scan zw200 جت اسکن زد دبلیو 200 تولید شرکت جت اسکن با سابقه ترین تولید کننده سنسور های ابزار دقیق جهت اندازه گیری در اعماق و محیط های باستانی و کشف اهداف پنهان به شمار می رود .
استفاده از تکنولوژی به روز و با سرعت بالا در این سنسور باعث تمایز آنها نسبت به دیگر تولیدات و محصولات شرکت های دیگر شده است .

قابلیت اندازه گیری هوشمند با بالاترین دقت وحداقل خطا . بالاترین رزولوشن خروجی پردازش سینگال . توانایی حذف خطاهای انسانی به علت تکان دادن دست و راه رفتن .توانایی حذف سروصدا و مواد معدنی خاک در حالت هوشمند وفوری . تشخیص اشیا تا عمق ۶متر ، در مدل ۹۰ سانتی ۸متر ومدل های دیگر با عمق بالاتر و تعداد گراند توازن کاملا هوشمندانه لازمه کار دقیق هست که ذر این سیستم از بهترین مدل توازنگر استفاده شده است . ساعت کار مستمر از پاور بانک یا لبتاب برای استفاده راحت واسان .

اسکنر jet scan z8 v200 جت اسکن زد8وی200

دستگاه گنج یاب اسکنر jet scan z8 v200 جت اسکن زد 8 وی 200 یکی از پیشرفته ترین سیستم های بازار می باشد . که دارای یک سوپر سنسور ایستاده به صورت اسکن خطی و یک ویدیو سنسور ۸ سنسور به صورت اسکن ویدیو در حالت زنده کار می کند .

ویدیو سنسور  ۸ سنسوره سیستمی  ویژه ای است، که ویژگی های حرفه ای تشخیص فلز را ارائه می دهد . تا عمق ۱۸ متر نفوذ در زمین، سازگار با انواع نرم افزار ها و انواع ویندوز  NJN 8  Super Sensor آنتن ویژه ای است که می توان اهداف کوچک فلزی مانند نگت های طلا، سکه ها، انگشترها، جواهرات و سایر اشیاء با ارزش فلزی که در زیر زمین پنهان شده اند، را کاوش کرد .

اتاقک ها را می توان با این آنتن به راحتی پیدا کرد . همچنین برای کشف اشیاء بزرگتر مانند جعبه، بانکرها، لوله ها ، سینه ها ، میله های طلا یا نقره و سایر جرم های فلزی که در اعماق سطح دفن شده اند یا یافتن آنتن های استاندارد FGM کارهای دشوار  بسیار مناسب و راحت است . اسکنر  Jet Scan Z100 جت اسکن زد 100

یکی از بهترین دستگاه ها در عرصه فلزیابی گنج یاب اسکنر  Jet Scan Z100 جت اسکن زد 100 می باشد . اگر شما کاوشگر عزیز به دنبال بهترین گنج یاب هستید قطعا پیشنهاد ما به شما گنج یاب جت اسکن می باشد . جت اسکن نیز از اسکنر های سریع محصولات فلزیاب شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک است .

این دستگاه در تمام شرایط آب و هوایی قابل استفاده می باشد . همچنین کارکردن با این دستگاه فلزیاب بسیار آسان و راحت می باشد .

Jet Scan Z100 گرادیومتر و مگنتومتر با سنسور بسیار قوی ۲۰۲۰ می باشد . کار به صورت اسکن اتوماتیک و دستی اسکن لایو و اسکن خط گراف امکان پدیر است .

جهت کاهش خطای های اپراتوری و حذف نویزهای محیطی عمق کاوش بستگی به منطقه دارد . سخت ترین شرایط ۳ متر مناطق با خاک نرم ۴/۵متر می باشد .

فلزیاب فرکانسی M2R II

دستگاه فلزیاب فرکانسی ام 2 آر با عملکرد فرکانسی در بین ردیاب های فرکانسی، از سری ردیاب های ارزان قیمت با کیفیت می باشد .

از کاربرد این دستگاه می توان در تفکیک فلزاتی از قبیل طلا و نقره و مس و مفرغ و برنج و برنز و هفت جوش و آهن و غیر فلزات سفال و الماس کربن و حفره را ردیابی کنید . شعاع کاوش این دستگاه  تا حدود ۷۰۰ الی 1200 متر و عمق کاوش این سیتسم تا ۶ متر واقعی می باشد .

عملکرد این سیستم به گونه ای هست که می تواند در همه ی زمین ها بخصوص زمین های کوهستانی با سرعت بالا عمل می کند . فرکانس های ارسالی این سیستم از دقیقترین فرکانسها با اعداد اعشاری بالا درست شده و همین باعث بالا رفتن دقت کار دستگاه شده است . بالانس و حذف ذرات در این سیستم به طور اتومات انجام می شود .

فلزیاب cassel radion کسل رادیون

دستگاه فلزیاب تصویری و شعاع زن آنتنی cassel radion کسل رادیون کم حجم ترین و پیشرفته ترین سیستم سال ۲۰۱۷ بهترین گنج یاب لایو سنسور، که دارای پیشرفته ترین سنسور های گنج یاب تصویری روز دنیا و با بالاترین دقت و قدرت ساخته شده است.

یکی از مهم ترین ویژگی های فلزیاب ها وزن و ابعاد آنها می باشد . زیرا اگر وزن و ابعاد فلزیابها مناسب باشد ، حمل و نقل آن نیز آسان تر شده ، و محبوبیت بیشتری در میان خریداران پیدا می کند .

ردیاب فرکانسی radion 2020 رادیون 2020  با حجم کم و حمل و نقل آسان و سیستم پیشرفته  به کاررفته در آن محبوبیت بیشتری در میان خریداران پیدا کرده است . تکنولوژی جدید و دیده نشده در  شارک ۳۳۰۰۰  استفاده شده که در جهت بالا بردن دقت و قدرت بهینه سازی شده است .

قدرت کاوش در عمق ۲۰ متری با اسکنر سوپر سنسور های چند جهته که انحصارا برای شرکت شارک می باشد . توانایی کاوش فلزیاب و غیر فلزیاب که دارای حوزه های مغناظیسی و واکنش های یونی شده اند  در شعاع ۲۰۰۰ متری را دارد . ردیابی فرکانسی از نوع دیجیتال بوده و تمامی فلزات بصورت اتوماتیک یافت می شود .

ردیاب فرکانسی gold hunter گلد هانتر

دستگاه فلزیاب گلد هانتر یک شعاع زن پنج آنتنه با قدرت بالا می باشد که جهت استخراج و ردیابی گنج ها ی زیر خاکی، فلزاتی مانند: طلا و نقره وهمچنین الماس مورد استفاده قرار گیرد . این ردیاب از بهترین ردیاب های محصولات فلزیاب شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک می باشد .

دستگاه ردیاب gold hunter دارای حساسیت خیلی زیاد به طلا و نقره می باشد . علاوه بر ردیابی فلزات با ارزش قادر به ردیابی تشخیص فضاهای خالی نیز می باشد .

برد یا شعاع ردیاب فرکانسی gold hunter گلد هانتر از ۵۰۰ تا۲۰۰۰ متر قابل تغییر است . و می توان با تنظیم وسعت توسط کلید کنترل دور برد مورد نیاز را انتخاب نمایید .

گنج یاب gold hunter گلدهانتر، نوعی که شما آن را از لیست انتخاب خواهید کرد، تا ۳۵ متر زیر زمین جستجو می کند . پس از اتمام تنظیمات و شروع فرآیند تشخیص دستگاه شروع به ارسال و دریافت فرکانس های ویژه تشخیص می کند . هنگامی که دستگاه سیگنال را دریافت می کند ، سیگنال را بطور خودکار به سمت هدف هدایت می کند . مادامی که به سمت هدف توسط فرستنده و آنتن گیرنده سیگنال تبدیل می شود .

سپس وقتی که بالاتر از مرکز هدف هستید ، دستگاه با یک حرکت دایره ای پیچیده می شود به این معنی که شما بالاتر از هدف هستید . گنج یاب گلد هانتر توسط اپراتوران و جوینگان حرفه ای طلا مورد آزمایش قرار گرفته است تا کیفیت صنعت خود را قبل از عرضه آن اثبات کند .

فلزیاب HOKER F5 PRO هوکر اف 5 پرو

فلزیاب هوکر اف 5 پرو یک دستگاه گنج یاب با عملکرد فوق العاده و امکانات بی نظیر و سیستم یکپارچه، قابلیت تفکیک فلزات و غیر فلزات با تکنولوژی 2019 آلمان، که اپراتور به راحتی در تمامی مناطق بتواند بهترین استفاده را از دستگاه ببرد .

از ویژگی های فلزیاب هوکر اف 5 & pro می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • شعاع کاوش 800 متر
  • عمق اسکن 16 متر در عالی ترین شرایط
  • قابلیت شعاع زنی و ردیابی دقیق هدف در اعماق وشعاع ههای مختلف
  • قابلیت تفکیک فلزات و غیر فلزات
  • نشانگر  درصد برای کشف فلزات قدیمی
  • اسکن و ویراش تصاویر به صورت 3 بعدی در لب تاب و ذخیره آن
  • قدرت بالانس کردن و حذف ذرات در مناطق آلوده
  • (شوره زار, مرطوب, نمکی ، آهکی و…)
  • هماهنگی و بالانس شدن با زمین های مختلف
  • (کوهستانی, جنگلی , ساحلی, کشاورزی )
  • کاوش دقیق در زمینهای سخت (ساروج )
  • قابلیت شارژ باطری 8 ساعت کار مداوم
  • نشانگر تغیرات سیگنالی به صورت صوتی و عددی و دیتا
  • قابلیت نسب و ارتقا به سیستم سنسور اسکنر
  • سیستم شعاع زن و آنتنی  که از قدرت بالانس بالای محیط برخوردار هستند
  • و با محیط سریع سازگار و جیوه آن به سرعت اکتیو می شوند.
  • لوپ های جدید 2017 دابل با پردازش منظم و دقیق جهت دریافت اطلاعات و پردازش بون خطا
  • لوازم حمل و نقل وبرای راحتی اپراتور
  • اگر به هر دلیلی تماس با ولتاژ یا اتصالات قطع شود دارای سیستم فرود خودکار است که به دستگاه ضربه ای وارد نشود .
  • مزیت دیگر این دستگاه این است که بدون صدا نیز کار می کند .

فلزیاب morgan 18000 مورگان 18000

در بین فلزیاب های حساس به طلا یکی از برترین دستگاه های گنج یاب مورگان 18000 ، از سری فلزیاب های مورگان میباشد که با سیستم مکمل کارکرد سه گانه باعث شده تمامی نیاز های اپراتور های گنج برطرف شود.

کنار هم گذاشتن تمامی تکنولوژی های طلایاب ف آن هم در یک دستگاه کار آسانی نیست اما گنج یاب مورگان 18000 ، با خلق مدرن ترین تکنولوژی ها در کنار یکدیگر باعث شد این امر محیا شود .

تصور کنید بهترین نوع فلزیاب پالسی را در کنار برترین شعاع زن و ردیاب فرکانسی استفاده کنید !

هنوز تمام نشده و گنجیاب 3 بعدی از نوع ویدیو اسکن مگنومتر با 4 سنسور مغناطیسی قدرتمند قادر است به شما تصاویر زنده از زیر زمین بدهد.

نکته ی جالبتر این است که فلزیاب مورگان 18000 از یک سوپر سنسور اختصاصی بهره میبرد. که در مواقع خاص برای استفاده ی سریع تا عمق بالا بسیار کاربردی هست .

گنجیاب Hoker F5 هوکر اف ۵

اگر بخواهیم در زمینه ی گنج یابی ، کاوشگری و باستان شناسی یک آچار فرانسه معرفی کنیم . قطعا دستگاه گنجیاب هوکر اف 5 یکی از برترین های آن می باشد .

تا بحال با خود فکر کردید چقدر خوب میشد دستگاهی داشته باشید که بتوانید در همه جا از آن استفاده کنید , به جرعت میتوانیم بگوییم یکی از بهترین های آن هوکر اف 5 هست .

بصورت کلی یک اپراتور به چندین مدل دستگاه از جمله ردیاب ، نقطه زن بوقی و اسکنر نیاز دارد .

که بتواند با آن تمامی شرایط را پشت سر بگذارد گنجیاب هوکر با تکنولوژی بسیار قدرتمند باعث شده هر سه دستگاه شعاع زن آنتنی ، نقطه زن بوقی ، اسکنر پالسی و اسکنر مگنومتر را در در کنار یکدیگر به ارمغان آورد .

فلزیاب قدرتمند Diana دیانا

یکی از بهترین دستگاه های طلایاب در میان فلزیاب های ارزان قیمت فلزیاب قدرتمند دیانا می باشد . دارای مود های مختلف جهت پیدا کردن فلزات گوناگون و تفکیک فلزات با ارزش همچون طلا از فلزات بی ارزش نظیر آهن می باشد .

طلایاب دیانا در میان گنجیاب های ارزان قیمت عمق نفوذ بالا و حذف ذرات کاملا دقیقی دارد . مود جاست گلد آن می باشد که باعث می شود شما بتوانید همزمان فلزات ارزشمند و دیگر فلزات را همزمان تشخیص دهید . این دستگاه از ارزان ترین محصولات فلزیاب شرکت Asia می باشد

امکان اتصال کویل های متعدد از جمله 25 ، 50 و کابل یونیورسال یک در یک متر باعث می شود که در شرایط جغرافیایی و آب و هوایی گوناگون قابل استفاده باشد .

همانطور که شما اپراتور های عزیز میدانید در فضاهای گوناگون باید کویل و وسیله های مختلف استفاده کرد . برای مثال هنگامی که اپراتور در تونل ، غار و یا فضای این چنینی قرار میگیرد ، نمیتواند از کویل های بزرگ استفاده کند و بهتر است از کویل 25 استفاده شود . طی تحقیقات و بررسی هایی که توسط تیم فنی اهورا فلزیاب انجام شده ، نشان داده است ، که بعضی دستگاه ها در محیط های مرطوب و بارانی بهتر عمل می کنند .

شعاع زن فرکانسی TOM X60 تام ایکس 60

شعاع زن فرکانسی TOM X60 تام ایکس 60 از سری ردیاب های فوق العاده ی تام ایکس می باشد که جزو محصولات فلزیاب شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک می باشد . این ردیاب به وسیله سیستم فیلترینگ فرکانسی و کالیبراسیون قوی ، خاک ذرات و مواد آلوده ی صنعتی را تماما حذف می کند و تنها فلزات ارزشمند را آشکار می نماید .

یکی از مهم ترین وسیله ها در زمینه ی طلایابی و کاوشگری دستگاه های شعاع زن و ردیاب های فرکانسی می باشند . شعاع زن های فرکانسی بوسیله ی دنبال فرکانس فلز های با ارزش ، از جمله طلا ، نقره و مفرغ اقدام به جهت یابی و کشف آنها می کند .

نتیجه گیری محصولات فلزیاب شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک

در حالت کلی ، شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در کشور آمریکا نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا شرکت Asia Teknetics آسیا تکنتیک نیز مانند گرت جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های مگنومتر ، محصولات شرکت ترو ویدو بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه