محصولات فلزیاب شرکت Electroscop الکتروسکوپ

محصولات فلزیاب شرکت Electroscop الکتروسکوپ

در حالت کلی شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب پرداخته اند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره محصولات فلزیاب شرکت Electroscop الکتروسکوپ صحبت کنیم .

این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت Electroscop الکتروسکوپ

دستگاه های فلزیاب شرکت Electroscop الکتروسکوپ به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های محصولات فلزیاب شرکت electroscop در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های الکتروسکوپ دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت Electroscop الکتروسکوپ

فلزیاب های شرکت Electroscop الکتروسکوپ نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین دستگاه این شرکت از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و آن را را به خوبی تعریف کنیم .

دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

ردیاب 301 electroscop الکتروسکوپر ۳۰۱

فلزیاب و ردیاب الکتروسکوپ 301 علاوه بر طلا ، دیگر فلزات گرانبها را نیز می‌توان بواسطه آن استخراج کنید .

این گنج یاب مجهز به دقیق‌ترین سنسور‌ های تشخیص موقعیت طلا است . برخی از کاوشگران طلا زمانی که به یک منبع طلا در یک زمین ناهموار می‌ رسند ، برای پیدا کردن مکان دقیق حفاری خود از ردیاب الکترو اسکوپ 301 استفاده می‌کنند .

این دستگاه طلایاب بسیار حرفه‌ای و دقیق است ، چرا که این محصول متعلق به یک شرکت آمریکایی خوشنام در این حوزه می ‎باشد . با به کارگیری ردیاب الکتروسکوپ 301 اگر در شعاع یک کیلومتری شما طلا وجود داشته باشد ، به راحتی با این دستگاه نمایان خواهد شد .

عمق زنی این دستگاه به ظاهر کوچک تا 6 متر است . این موضوع می‌تواند روی کاوش طلای شما تاثیر جدی داشته باشد . شناسایی طلا برای این دستگاه مثل آب خوردن است ، شما با خرید ردیاب الکترو اسکوپ 301 ساخته شده شرکت الکترواسکوب آمریکا به راحتی به آرزوهای خود دست پیدا خواهید کرد .

شما با این دستگاه توانایی کاوش سریع را نیز خواهید داشت . که این موضوع می‌تواند روی مدت زمان کاوش شما برای طلا ، نقره و دیگر فلزات ارزشمند بسیار موثر باشد .

 

ویژگی‌های فنی و مزایای ردیاب Electroscop الکترو اسکوپ 301

از زمان‌های بسیار دور میزان کاوش طلا در آمریکا بسیار زیاد و قابل توجه بوده است . این موضوع به دو دلیل مطرح است .

دلیل اول آن این است که طلا و فلزات گرانبها در آمریکا بسیار زیاد می‌باشد . اما دلیل دوم این است که شرکت‌هایی که اقدام به تولید گنج یاب و فلزیاب برای کاوش طلا می‌کند. این کار را به صورت تخصصی انجام می‌دهند .

این موضوع می‌تواند روی کیفیت و قدرت کار شما بسیار تاثیر داشته باشد . از طرفی به این نکته توجه داشته باشید که امروزه برای پیدا کردن طلای خالص و دیگر فلزات گرانبهای قدیمی شما باید از دستگاهی با تکنولوژی روز استفاده کنید .

در غیر این صورت طلایی که در یک محیط ساده مدفون باشد ، چندین بار توسط کاوشگران طلا با دستگاه‌های سنتی پیدا می شود .

دارای مدل‌های جستجو متفاوت

به این نکته توجه داشته باشید که تنها فلز با ارزش در جهان طلا نیست. ممکن است که شما نیاز به یک دستگاه کوچک و خوش دست برای پیدا کردن نقره و دیگر فلزات گرانبها داشته باشید. در این صورت این دستگاه می‌تواند به صورت قابل توجه‌ای نیاز شما را برطرف سازد. این دستگاه مجهز به سیستم تفکیک است که می‌تواند بر اساس نیاز شما شخصی سازی شود.

حداکثر برد و حداکثر عمق برای کاوش طلای بیشتر از مهمترین مزایای ردیاب الکترو اسکوپ 301 می‌توان به این موضوع اشاره کرد که شعاع کاوش 1000 متری آن بسیار جذاب  و مناسب است .

بررسی عمق 6 متر برای دستگاهی با این قیمت یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می‌ شود .

شما با خرید ردیاب الکترو اسکوپ 301 دیگر نیاز به اجاره گنج یاب با قیمت‌های بسیار بالا نخواهید داشت . هر آنچه که برای کاوش طلا ، نقره ، فلزات گرانبها بخواهید به صورت یک جا درون این دستگاه موجود می‌باشد .

مشخصات دستگاه Electroscop الکتروسکوپ

از مشخصات فلزیاب و ردیاب الکتروسکوپ 301 می توان به پردازشگر قدرتمند با تنظیم حساسیت اشاره نمود .

به این نکته توجه کنید که پردازشگر قدرتمند به شما این امکان را می‌ دهد که برای مدت زمان طولانی اقدام به کاوش طلا کنید. به نحوی که ردیاب الکترو اسکوپ 301 در مدت زمان استفاده طولانی هیچ گونه سیگنال اشتباهی را به شما نخواهد داد .

مانیتورینگ با وضوح بسیار بالا نیز شامل ویژگی های حرفه ای این دستگاه می باشد . شما برای کاوش طلا، انواع دفینه، گنج و دیگر فلزات گرانبها به چشم سالم و شاداب نیاز خواهید داشت. زمانی که شما از تجهیزات و دستگاه‌های با صفحه نمایش بی کیفیت استفاده می‌کنید .

این موضوع به صورت مستقیم روی نتایج کاوش شما تاثیر منفی خواهد گذاشت . با توجه به این موضوع ردیاب الکترو اسکوپ 301 به شما این امکان را می‌ دهد بدون خستگی چشم برای مدت زمان طولانی اقدام به کاوش طلا کنید .

برای دریافت بهترین مشاوره با دوستان ما در بخش پشتیبانی تماس بگیرید .

نتیجه گیری محصولات فلزیاب شرکت Electroscop الکتروسکوپ

در حالت کلی ، شرکت الکتروسکوپ همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در کشور آمریکا نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا شرکت Electroscop الکتروسکوپ نیز مانند اکس پی جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های مگنومتر ، محصولات شرکت ترو ویدو بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه