محصولات فلزیاب شرکت MineLab ماینلب

محصولات فلزیاب شرکت MineLab ماینلب

در حالت کلی شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب پرداخته اند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره محصولات فلزیاب شرکت MineLab ماینلب صحبت کنیم .

این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت MineLab ماینلب

lحصولات فلزیاب شرکت MineLab ماینلب به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های شرکت MineLab ماینلب پی در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های ماینلب دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت MineLab ماینلب

فلزیاب های شرکت اکس پی نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین های آنها از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و هر کدام را به خوبی تعریف کنیم .

هر دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

دستگاه فلزیاب Eureka Gold استرالیا

دستگاه فلزیاب Eureka Gold استرالیا محصول برتر دیگری از شرکت MINELAB استرالیا می باشد این محصول داری برد متوسط بوده و با بهره مندی از سیستم فرکانسی سه گانه از توانایی و کارکرد مناسبی جهت کاوش های سطحی برخوردار است منطقی است که این ویژگی حفظ شده است اگرچه تا حدودی بهبود یافته است .

فلزیاب X-TERRA PRO اکسترا پرو

فلزیاب X-TERRA PRO اکسترا پرو ماینلب یکی دیگر از جدیدترین محصولات این شرکت در سال 2023 است . این طلایاب از فناوری های جدید و پیشرفته استفاده شده است که کار را برای کاوشگران راحت می کند .

فلزیاب قدرتمند اکسترا پرو ماینلب استرالیا از گنج یاب های قدرتمند این شرکت است که از جدیدترین محصولات ماینلب است که به تازگی تولید شده است . این سیستم دارای حالت کاربری ساده برای تمامی مبتدیان است و با استفاده از تنظیمات ساده ای که دارد می توانید حالت های آن را تنظیم کرد .

فناوری به کار شده در فلزیاب اکسترا X-TERRA PRO ماینلب توسط موتور قدرت مند PRO-SWITCH™ هدایت و کنترل می شود ، و باعث شده که تمامی اشیاء با ارزش درون زمین از جمله انواع طلا و جواهرات و سکه و رگه های طبیعی طلا و آثار باستانی و سایر اشیاء را به راحتی کاوش می کند .

فلزیاب مانتیکور Manticore ماینلب

فلزیاب مانتیکور Manticore ماینلب جدیدترین فلزیاب چند فرکانس همزمان شرکت Minelab استرالیا است . با یک سیستم نقشه شناسایی دو بعدی انقلابی و جدید، می‌توانید اشیای مورد نظر خود را هدف قرار دهید و زباله‌ها و آهن‌هایی را که نمی‌خواهید در کاوش مشکل ایجاد کند، رد کنید .

با اطلاعات عمق، نوع هدف و اندازه هدف که از طریق نمایشگر گرافیکی انقلابی این فلزیاب دریافت می کنید، شما دقیقا از اشیا زیر پای خود با خبر خواهید بود قبل از اینکه به حفاری بپردازید . طلایاب Manticore Minelab همچنین دارای تنظیمات صوتی جدیدی است تا بتوانید هر طور که دوست دارید از آن استفاده کنید .

برخی از کاوشگران صدای زنگ‌ استاندارد را ترجیح می‌دهند مانندصداهایی که هنگام یافتن اهداف با دستگاه Equinox 800 تولید می‌شوند . پاسخ این فلزیاب نسبت به کشف احجام کوچک فلزی بسیار سریع است .

تا با عملکردی استثنایی، در تفکیک و جداسازی فلزات بتوانید اهداف مورد نظرتان را حتی در میان زباله های آهنی بیابید .

فلزیاب Gold Monster 1000 گولد مانستر

فلزیاب گولد مانستر Gold Monster 1000 از جدیدترین تولیدات سال ۲۰۱۷ شرکت ماینلب استرالیا است.این دستگاه توان تشخیص اهداف کوچک مانند سکه و تکه های ریز طلا را دارا می باشد .

دستگاه فلزیاب گولد مانستر ۱۰۰۰ بهترین فلزیاب برای سکه یابی است . از این فلزیاب می توان به عنوان وسیله ای کمکی که دارای تفکیک بسیار خوبی است استفاده کنند .

فلزیاب GO FIND گو فایند شرکت ماینلب

فلزیاب گو فایند go-find ماینلب یکی از بهترین فلزیابهای موجود در بازار برای سطوح با عمق بالا می باشد . این فلزیاب با داشتن تکنولوژی پیشرفته و کارکرد بهینه با ورود به بازار طولی نکشید که به یکی بهترین دستگاه های فلزیاب موجود در بازار تبدیل شد . فلزیاب گو فایند از محصولات شرکت ماینلب استرالیا ست و امروزه بدلیل داشتن ویژگی های منحصر بفرد توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد .

فلزیاب گو فایند با عنوان بهترین فلزیاب عمق متوسط به بازار ارائه شده است و عمق کاوش دقیق برای این فلزیاب تعریف نشده است . و در دفترچه ی ارائه شده توسط شرکت سازنده نیز عمق مشخصی برای گو فایند مشخص نشده است . زیرا شرایط جغرافیایی و اپراتوری دستگاه تاثیر بسزایی در کارکرد این دستگاه دارد .

فلزیاب ctx 3030 سی تی ایکس

فلزیاب سی تی ایکس ctx 3030 ماینلب دستگاهی برای جستجوی گنج ها و فلزات ارزشمند با کارایی بالا که گنجینه های تاریخی بیشتری را با دقیق ترین سیستم جستجو با این فلزیاب می تواید کشف کنید.

ویژگی های فلزیاب سی تی ایکس ctx 3030 شامل نصب قطعات در ctx 3030 ، مجهز به جدید ترین تکنولوژی FBS 2 ، SMARTFIND 2 ، GPSI ، و فناوری WI-STREAM می شوند .

فلزیاب سافاری Safari ماینلب

فلزیاب سافاری Safari ماینلب دستگاهی متوسط برای یافتن سکه و گنج های مدفون شده است.دستگاهی چند فرکانس با تفکیک عالی.با دستگاه فلزیاب سافاری تمام گنج های مدفون اکنون قابل دسترسی است.یکی از مناسب ترین دستگاهها برای گنج یابی است.

دستگاه فلزیاب سافاری شامل موارد در ادامه می شود . پشتیبانی توسط با تکنولوژی انحصاری FBS شرکت ماینلب استرالیا است . دستگاه فلزیاب سافاری ترکیبی از دقت و حساسیت و عمق بالا است . این دستگاه قادر است به صورت اتوماتیک تمام نویزها و سیگنال های اضافی زمین را حذف و فیلتر نماید . استفاده از هدفون RPG . می توان میزان صدای سمت چپ و راست را دستی تنظیم کرد .

دارای کویل ضد آب و سبک ۱۱ اینچ دابل دی که مناسب عمق کاوش زیادو نقطه یابی دقیق هدف است . امکان انتخاب بهترین حد آستانه صدا برای اهداف نیز است . این دستگاه قابلیت انتخاب بهترین کانال برای کاوشی بی صدا و ساکت را دارا است . به دلیل سبکی میتوان مدت زمان زیادی از این دستگاه استفاده نمود . دارای باطری NiMh است که دارای عمر زیاد و برق دهی برای مدت طولانی است . دستگاهی چند فرکانس است از ۱٫۵ KHZ تا ۱۰۰ KHZ می باشد . امکان نمایش عمق تقریبی هدف . صدای خروجی برای اهداف آهنی و غیر آهنی متفاوت است . امکان نقطه یابی دقیق هدف به صورت سمعی و بصری . صدای پس زمینه را میتوان از صفر تا ۴۰ تنظیم کرد . این دستگاه دارای وزن ۱٫۵۶کیلو گرم و دارای چهار برنامه کاری است .

فلزیاب اکوناکس Equinox 700 ماینلب استرالیا

فلزیاب اکوناکس Equinox 700 ماینلب طراحی و تولید برای سال 2023 میلادی از محصولات با کیفیت این شرکت است .

یک بار دیگر شرکت استرالیایی ماینلب با یک محصول عالی علاقمندان به کاوش و اپراتورهای جستجوگر را سورپرایز می کند . به این معنی که جدیدترین تکنولوژی خود را در این سری به کار می برد . در ادامه به عملکرد این فلزیاب قدرتمند میپردازیم.این فلزیاب نسبت به مدل 900 دارای تفاوتهایی جزیی است و از ارزش خرید خوبی برخوردار است .

Equinox 700 در این سری دستگاههای گنج یاب از پرفروشترین محصولات شرکت ماینلب است . این دستگاه با کمک فناوری مولتی آی کیو ماینلب کنترل می شود و با سخت افراز به روز قادر به شناسایی اهداف با دقت بالا در 119 segment بوده تا با ارایه تفکیک عالی قادر به تشخیص فلزات در اعماق باشد .

این دستگاه تا عمق 5 متر ضد آب است و از استاندارد ip68 برخوردار است . به روز رسانی های این دستگاه از نرم افزار هوشمندتر تا بدنه فیبرکربنی 3 تکه و تاشو و همچنین کنترل های صوتی پیشرفته و چراغ قوه control pod و کنترل لرزش این دستگاه را به انتخاب خوبی برای علاقمندان مبدل کرده است .

طلایاب GPX 5000 جی پی ایکس۵۰۰۰ ماینلب استرالیا

طلایاب GPX 5000 جی پی ایکس محصول شرکت مینلب minelab استرالیا می باشد .

این محصول بخاطر محبوبیت بسیار، فروش خیلی زیادی که در بازار دارد ، تا جایی که که می توان گفت اگر بخواهید خرید موفقی داشته باشید می تواند از این محصول بهره ببرید .

این فلزیاب با توجه به تکنولوژی های خود کار اپراتور را ساده می کند . کاوشگر می تواند با اندکی تجربه از آن بهرمندی کافی را برد . از این رو نزد کاووشگران محبوبیت فراوانی دارد . قابلیت کاوش این سیستم با لوپ بزرگ تا عمق 2/70 را داراست .

فلزیاب Vanquish ونکویش ماینلب

طلایاب ونکویش Vanquish ماینلب دستگاهی با چند فرکانس تازه ترین تولید شرکت ماینلب در سال ۲۰۱۹ است گویا نوآوری و ساخت فلزیاب های به روز در شرکت Minelab پایانی ندارد و مهندسین زبده ابرشرکت سازنده فلزیاب یعنی ماینلب در فکر پایان دادن به اختراعاتشان در زمینه فلزیاب ندارند .

طلایاب چند فرکانس ماینلب مدل ونکویش در چند مدل و سری تولید شده و به زودی وارد بازار می شود این سری از فلزیاب های Vanquish از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای که انحصارا در اختیار ماینلب است ، برخوردار هستند که عبارت است از تکنولوژی Multi-IQ که برای بار اول در سال ۲۰۱۷ و با تولید فلزیابهای سری اکوناکس ۸۰۰ و اکوناکس ۶۰۰ با بازار معرفی شدند .

نتیجه گیری محصولات فلزیاب شرکت MineLab ماینلب

در حالت کلی ، شرکت ماینلب همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در دنیای فلزیاببی نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا MineLab ماینلب نیز مانند گرت و فیشر جزو بهترین ها و معروف ترین می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های ردیاب ، محصولات شرکت Fisher فیشر  بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

 

ارسال دیدگاه