معتبرترین فلزیاب ها

Trusted Gold Detectors

معتبرترین فلزیاب ها

هرچند که هیچ فلزیابی وجود ندارد که به تنهایی بهتر از دیگری باشد، اما قطعا دستگاه خوب ویژگی های برجسته ای نسبت به دستگاه های دیگر دارد. این راهنما، معتبرترین فلزیاب ها و ویژگی های خاص یک فلزیاب خوب را مورد بررسی قرار می دهد.

یافتن بهترین و معتبر ترین فلزیاب یک موضوع اساسی است زیرا عملکرد آن می‌تواند تاثیر زیادی بر کیفیت و موفقیت جستجوهای فلزی داشته باشد. برای انتخاب گنجیاب مناسب، شناخت و درک صحیح از نیازها و اهداف خود بسیار حیاتی است. هر فرد ممکن است به دنبال جستجوی سکه، طلا، جواهرات یا اقلام تاریخی باشد و هر یک از این اهداف نیاز به ویژگی های خاصی از فلزیاب دارد.

برخی از معتبر ترین طلایاب ها

همانطور که می دانید فلزیابی شناخنه و معروف می شود که طرفداران زیادی جذب کرده باشد و نتیجه های خوبی از آن جاصل شده باشد در این بخش چند نمونه از معتبر ترین فلزیاب ها را معرفی می کنیم:

فلزیاب Minelab CTX-3030

دستگاه فلزیاب بوقی CTX-3030 قدرتمندترین فلزیاب چند منظوره شرکت ماینلب است. این دستگاه با فرکانس ۱.۵ کیلوهرتز – ۱۰۰ کیلوهرتز توانایی پیدا کردن اشیاء در هر نوع خاک را دارد، از جمله خاک های معدنی که در آنها طلا یافت می شود.
این دستگاه تا عمق 10 فوت ضد آب است و برای کاربران حرفه‌ای، با پنج حالت جستجوی پیش‌تنظیم شده، قابلیت کاملاً سفارشی سازی را دارد. آشکارساز CTX-3030 در هر نوع زمین، از جمله اقیانوس و شن‌های ساحلی تر و تازه، کار می کند.
کارشناسان حرفه‌ای معدنی اظهار می‌کنند که فلزیاب سی تی ایکس 3030 سنگین ( وزن ۵.۲۰ پوند )  است اما به خوبی متعادل است. در صورت نیاز به استفاده طولانی مدت، می‌توانید از بنده سینه موجود در پک دستگاه  استفاده کنید تا فشار را تسکین دهد.

فلزیاب Garrett AT MAX

فلزیاب Garrett AT MAX محصول کشور آمریکا می باشد و از مدل های قبلی خود یعنی AT Gold و AT Pro پیشرفته تر است. این فلزیاب مانند CTX 3030  به طور کامل می‌تواند تا ۱۰ فوت زیر آب غوطه ور شود و با فرکانس 15 کیلو هرتز، دارای ۴۰ تنظیم مختلف برای تمایز بین انواع مختلفی از فلزات آهنی می‌باشد.

مشتریان اظهار کرده‌اند که این یکی از آشکارسازهای بسیار چند منظوره برای شناسایی فلزات است. در گذشته، استفاده از هدفون‌های مجزا توصیه می‌شد، اما با استفاده از هدفون‌های به‌روز MS-2، شما همه چیزی که برای شروع کار با آشکارساز نیاز دارید را دارا هستید!

تنظیم حالت صوتی حرفه ای به کاربران این امکان را می‌دهد تا ویژگی‌های هدفی که شناسایی کرده‌اند را بشنوند. صدایی متفاوت بستگی به عمقی که یک شی در زمین فرو رفته است، ایجاد می‌شود. شناسه هدف دیجیتالی روی صفحه نمایش همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت شناسایی کنند که دستگاه چه چیزی را شناسایی کرده است.

هدف‌های آهنی بیشترین برچسب را بین ۱ تا ۴۰ دارند، در حالی که هدف‌های بیشترین رسانایی مانند نقره‌ی ضخیم نزدیک به ۹۹ ثبت می‌شوند.

گاهی اوقات، هنگام شناسایی، ممکن است یک هدف آهنی بزرگ به عنوان غیر آهنی (و در نتیجه ارزشمند) تلقی شود. گرت ای تی مکس دارای ویژگی به نام Iron Audio است که با فشار دکمه، می‌تواند هدف را به درستی شناسایی کند.

Nokta Makro Simplex

نقطه زن وی ال اف Nokta Makro Simplex یک دستگاه ساده و کاربردی و محصول نوکتا ماکرو ترکیه است که به آسانی قابل استفاده است. Nokta Makro Simplex دارای تعادل خودکار با زمین و چهار حالت جستجوی پیش‌تنظیم شده است، از جمله حالت ساحلی که برای جستجوی در نزدیکی سواحل مناسب است.

نوکتا ماکرو سیمپلکس فرکانس ۱۲ کیلوهرتز دارد و  دارای یک آنتن جستجوی ۱۱ اینچی می‌باشد. قابلیت غوطه‌وری تا عمق ۱۰ فوت زیر آب را به طور کامل دارد و نور بسیار مناسبی برایشب و زیر آب فراهم می‌کند. این دستگاه توانایی تفکیک خوبی بین فلزات را دارد.

اهورا فلزیاب

شرکت اهورا فلزیاب با بیش از دو دهه تجربه فعالیت در زمینه فلزیاب‌ها، به تمامی مشتریان خدمات گسترده و جامعی ارائه می‌دهد. اپراتورهای ما در این شرکت در هر لحظه آماده ارائه پاسخ به تمامی سوالات مشتریان هستند. در صورت هرگونه سوال و راهنمایی می‌توانید با شماره مهندس پاکزاد 09124140052 تماس حاصل فرمایید.

ارسال دیدگاه