بررسی فلزیاب اکوناکس Equinox 900

بررسی اکوناکس Equinox 900

فلزیاب اکوناکس Equinox 900

فلزیاب اکوناکس 900 (Equinox 900) در سال 2023 توسط کمپانی ماینلب استرالیا طراحی و تولید شده است و محصولی بینظیر محسوب می شود. شرکت استرالیایی ماینلب از جدید ترین فناوری های موجود در دنیا برای طراحی این سری استفاده کرده است.

طلایاب Equinox 900 یکی از پر فروش ترین محصولات ساخت کشور استرالیا است. این دستگاه مجهز به فناوری مولتی آی کیو ماینلب است که برای تشخیص هم زمان چند فلز کاربرد دارد. این دستگاه طلایاب با سخت افزار به روز خود، قادر به شناسایی اهداف با دقت بسیار زیاد است.

بررسی ویژگی اکوناکس 900

فلزیاب اکوناکس 900 دارای طراحی ضد آب می باشد که به شما اجازه می دهد از این فلزیاب تا حداکثر تا عمق 5 متر زیر آب بهره بگیرید. از این رو می توان از فلزیاب اکوناکس 900 برای کاوش در مناطق مرطوب، سواحل و حاشیه رودخانه ها استفاده کرد. این دستگاه را می توان هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک بالانس کرد. در ادامه به برخی از تجهیزات بسته بندی این فلزیاب بوقی خواهیم پرداخت:

  • دو نوع کابل
  • کابل های شارژ و سیم
  • هدفون ضد آب
  • شارژر USB
  • دفترچه راهنما
  • ضمانت نامه
  • عمق زنی فلزیاب اکوناکس 900 چیزی در حدود 1.8 متر با=رای فلزات بزرگ می باشد.

فلزیاب اکوناکس 900 با سیستم وی ال اف در محدوده فرکانس های 20، 15،10،5،4 و 40 کیلوهرتز را دارا می باشد و محدوده فرکانس 5 امکان جستجو در عمق بیشتر را به اکوناکس 900 داده است.

دوام استفاده از باتری این دستگاه چیزی حدود 12 ساعت است که مناسب کاوش های طوانی مدت می باشد.

مقایسه فلزیاب اکوناکس 900 و اکوناکس 800

هر دو سیستم اکوناکس 900 و اکوناکس 800 دارای ظاهری شیک و سبک و جمع و جور است و به دلیل وزن کم آن کاوشگران می توانند به تمامی نقاطی که دوست دارند با خود ببرند.

اکوناکس 900 تاشو است و شناسه هدف و فرکانس 900 بیشتر از 800 است و همچنین فلزیاب اکوناکس 900 دارای نور پس زمینه است. هر دو سیستم دارای حالت های کاربردی مشابه هستن که در ادامه به برخی از آن ها خواهیم پرداخت:

  1. Rark
  2. Feild
  3. Beach
  4. Gold

این دو سیستم از لحاظ شکل و ظاهری خیلی نزدیک به هم هستند و همچنین از لحاظ فناوری به کار برده شد توسط تکنولوژی Multi-IQ کنترل می شوند و فقط در حساسیت و شناسه هدف با هم اختلاف اندکی دارند.

ویژگی فلزیاب اکوناکس 900

فلزیاب اکوناکس 900، یکی از جدیدترین محصولات شرکت ماینلب، با قابلیت نقطه‌زنی بوقی و عمق کاوش 1.70 متر، به عنوان یک ابزار قدرتمند برای کشف مواد فلزی و گنجینه‌های باستانی معرفی شده است. این دستگاه با دارا بودن مزایا و معایب خاص خود، می‌تواند نیازهای مختلف کاربران را برآورده کند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های برجسته این محصول پرداخته و نقاط قوت و ضعف آن را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم تا شما بتوانید با دیدی باز و اطلاعات کامل، انتخابی هوشمندانه و متناسب با نیازهای خود داشته باشید.

قدرت تفکیک فلزیاب اکوناکس 900 

وجود فناوری پیشرفته در این دستگاه باعث می شود که سیستم در هنگام کاوش هر جسمی که در داخل زمین زمین است را به راحتی تشخیص دهد و زمانی که هدفی در زمین وجود داشته باشد به صورت دقیق شناسای کند . حتی در زمین هایی که آشغال و زباله های زیادی وجود دارد این دستگاه بهترین عملکرد را دارد و به راحتی می تواند اشیاء داخل زمین را تفکیک کند.

چند فرکانسی بودن دستگاه اکوناکس باعث می شود که سیگنال های زیادی را وارد زمین کند و به راحتی و به سرعت قدرت تفکیک فلزات را می تواند انجام دهد. جدا کردن آهن های بی ارزش از طلا از دیگر ویژگی های این سیستم قدرتمند است.

عمق زنی طلایاب اکوناکس 900

دستگاه اکوناکس 900 از دستگاه های متوسط به بالای شرکت ماینلب می باشد. توانایی این دستگاه در عمق زنی، به موارد مختلف محیطی مانند رطوبت و خشک بودن و … بستگی دارد. عمق زنی دستگاه های باکیفیت متوسط به بالای شرکت ماینلب بین 1.5 تا 2.2 متر می باشند. استفاده از لوپ های بزرگتر می تواند میزان عمق زنی را بالاتر نیز برد.

خرید فلزیاب از اهورا فلزیاب

شرکت حرفه‌ای اهورا فلزیاب با ارائه محصولاتی با کیفیت و اصلی، خریدی امن و قابل اعتماد را برای مشتریان خود فراهم کرده است. تمام دستگاه‌های ارائه‌شده توسط اهورا فلزیاب اورجینال بوده و برای اطمینان از این امر، می‌توانید کد اصالت محصولات را بررسی کنید.

برای هرگونه پرسش و راهنمایی، می‌توانید با شماره 09124140052 تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه