بررسی فلزیاب Royal Analyzer رویال آنالایزر

رویال انالایزر

فلزیاب Royal Analyzer رویال آنالایزر

رویال انالایزر پرو یکی ار بهترین فلزیاب های تصویری موجود در مجموعه اهورا فلزیاب است که کاوشگران عزیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. این فلزیاب می تواند به صورت سه بعدی فلزات را ردیابی کرده و به آسانی گنجینه ها و حفره های خالی را شناسایی کند.

رویال انالایزر پرو بهترین فناوری سال2020

این دستگاه با داشتن قابلیت تصویربرداری مناسب برای کلیه افراد جستجوگر و جوینده طلا است. این اسکنر تصویری برای تمامی کاوشگران مناسب است و هر فرد می تواند به راحتی حتی با دانش اندک از آن استفاده کند. اسکنر تصویری یکی از بهترین فلزیاب هایی است که توانایی اسکن سه بعدی تمام فلزات و همچنین تفکیک و تشخیص طلا، نقره، مفرغ و مس و… را دارد.

رویال آنالیز جدید 2020

بااضافه کردن برنامه ها و ویژگی های جدید به دستگاهای تصویربرداری سه بعدی تلاش بر این است که دستگاه royal analyzer به عنوان اولین ها باشد.

درحال حاضرمیتوانید این دستگاه فلزیاب جدید از شرکت BRرا با کارکردی راحت تر و مهندسی قوی تر از مجموعه اهورا فلزیاب تهیه کنید.

عکاسی مدرن با  royal Analyser pro

شرکت BR سیستم باساخت فلزیاب های زیرزمینی و همچنین فعالیت های گوناگون در زمینه اکتشافات علمی یکی از پر فروش ترین شرکت های فعال در جهان است که با فناوری دقیق و تجربه بسیار در این زمینه باعث کسب موفقیت فراوان شده است.

کیفیت بالای محصولات شرکت بی آر سیستم یکی از مهمترین نیاز های کاوشگران در نتیجه جستجو فلزات و دفینه های زیرزمینی است.

بااطمینان کامل می توان گفت که دستگاه رویال آنالایزر یکی از قدرتمندترین دستگاه اسکنر سه بعدی از محصولات بی ار دتکتور است که برای ساخت این محصول از فناوری مدرن برای کشف فلزات استفاده شده است.

ویژگی دستگاه رویال آنالیز پرو

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی های منحصر به فرد این اسکنر سه بعدی خواهیم پرداخت:

  • این دستگاه در کنارمدرن بودن، دربررسی محل ومکان های دفن مناسب است.
  • دارای سیستم تفکیک برای کشف فلزات در زیرزمین.
  • طراحی مدرن ،ساده و روان برای کاوشگری به ساده ترین روش بدون نیازبه چندین نفر.
  • جداسازی فلزت کشف شده درزیرزمین.
  • استفاده 7 ساعت مداوم
  • هدفون بی سیم پیشرفته.
  • دستگاه با ظرفیت 5 ولت باتری کار می کند.
  • ساخته شده در آمریکا
  • دستگاه رویال آنالیزردر اتاق بسته،زیرزمین،حفره های غار و تونل تا عمق 35 متر مورد استفاده است.
  • همچنین فلزات و دفینه ها، صندوق سکه طلا،شیشه،شمشیر و مجسمه را تا عمق 32 متر شناسایی می کند و سکه ها، قطعات کوچک،قطعه های طلا و نقره،برنز و حلقه ها را تا عمق 18 متر نیز قابل شناسایی می باشند.

خرید فلزیاب از اهورا فلزیاب

اهورا فلزیاب یکی از بهترین شرکت های وارد کننده محصولات اورجینال است که می توان با کد اصالت کالا اصل بودن آن را شناسایی کرد. کد اصالت کالا به ین معناست که که محصول با استانداردهای کیفیتی و اصالت کامل مطابقت دارند. مشتریان میتوانند با استفاده ازکد اصالت، محصول خریداری شده رابررسی کرده و از تطبیق آن با استانداردهای مورد انتظار خود اطمینان کامل حاصل کنند.

ارسال دیدگاه