فلزیاب دست دوم

فلزیاب دست دوم

فلزیاب دست دوم

 

امروز قصد داریم درباره فلزیاب دست دوم صحبت کنیم .

با رشد قیمت ها اکثریت مردم به دنبال خرید فلزیاب های ارزان تر هستند که هم بتوانند به خوبی از آنها استفاده کنند و هم هزینه کمتری را بپردازند .

یکی از گزینه های شخص برای دستیابی به فلزیاب با هزینه کم ، خرید فلزیاب های ارزانتر و مدل پایینتر مانند پین پوینتر است . برخی به دنبال اجاره دستگاه فلزیاب می روند .

بعضی ها نیز به دنبال خرید فلزیاب کارکرده می روند . خرید چنین موردی مزایا و معایب خود را دارد . در این مقاله به بررسی این موارد پرداخته و میفهمیم آیا خرید یک دستگاه فلزیاب کارکرده اقدامی معقولانه است یا خیر .

 

مزایای فلزیاب دست دوم

 

فلزیاب های دست دوم می توانند ویژگی های مثبتی داشته باشند که حتی در مواردی از دستگاه های نو بهتر ظاهر شوند .

به طور مثال دستگاه هایی که قبلا استفاده شدند در حالت عادی قیمت پایین تری دارند . در نتیجه فرد برای پرداخت هزینه کمتر اقدام به خرید چنین چیزی می کند .

در حالت کلی نسبت به تاریخی که از دستگاه گذشته است ، هزینه آن متغیر است . زیرا در اکثر موارد می توان به پرداخت 70 الی 80 درصد هزینه دستگاه نو ، یک کارکرده آن را تهیه کرد .

درحالی که اگر بخواهیم با همان مبلغ یک دستگاه نو بخریم ، محکوم به انتخاب مدلی پایین تر که ارزان تر باشد هستیم . خرید یک طلایاب دست دوم در حالتی می تواند خوب باشد که مدت زمان کمی از آن استفاده شده باشد .

در مواقعی اگر یک مشتری بعد از یک الی سه ماه فلزیابی دستگاه را پس دهد و به هر دلیلی نخواهد دیگر از آن استفاده کند ، بهترین موقعیت برای فرد خریدار است که آن را خریداری کند و پرداخت هزینه کمتر ، همان سود دستگاه نو را ببرد . این گونه همه طوره به نفع او می باشد .

 

معایب فلزیاب دست دوم

 

دستگاه های دست دوم معایبی هم دارند . به طور مثال شما اطلاع ندارید که آیا دستگاه هنوز دارای گارانتی می باشد یا خیر . اگر دارد ، چندوقت از آن باقی مانده است .

همچنین اطلاعی از درست کار کردن آن یا درصد خطای آن ندارید . ممکن است دستگاه دیگر به خوبی گذشته کار نکند . در نتیجه اگر خوش شانس نباشید یا با یک کلاهبردار معامله کنید ، ممکن است به این قضیه بر بخورید .

برخی از فروشندگان طلایاب ها می گویند محصولاتی که خریداری کرده اند مجددا تنظیم کرده اند و به حالت کارخانه بازنشانی کرده اند . در حقیقت هیچگونه زیرساختی مبنی بر انجام چنین بازنشانی وجود ندارد .

مخصوصا برای دستگاه های خارجی می بایست آن را به کشور تولید کننده انتقال داده شود و در آنجا امکان عمل بازنشانی تنطیمات را اعمال کرد ؛ که هرگز برای بازنشانی دستگاه گنج یاب کارکرده وارد چنین هزینه ای نمی شوند .

این مسائل رو مد نظر داشته باشید که خوب نگه داشتن دستگاه توسط مالک پیشین اهمیت زیادی دارد . البته شاید خیلی از آن استفاده کرده باشد و چون این دستگاه برای شرایط آن کار خوب نبوده به همین دلیل قصد فروشش را داشته باشد ، این گونه دستگاه ها ارزش خریدن را دارند .

 

نحوه استفاده فلزیاب دست دوم

 

اغلب فلزیاب ها برای استفاده ای مخصوص طراحی شده اند . به عنوان مثال می توان گفت فلزیابی که فقط می تواند در آب و محیط های مرطوب اسکن کند با فلزیابی که در زمین های کویری و جنگلی مورد استفاده قرار می گیرد ، کاملا متفاوت است .

زیرا زمانی پول کمی برای صاحب اول دستگاه مانده و قصد دارد در کمترین زمان ممکن آن را بفروشد . در چنین موقعیتی خریدار ممکن است آن فلزیاب را با هر عنوانی به فروش بگذارد و به دنبال کلاهبرداری باشد . مادامی که قیمت دستگاه بسیار پایین تر از حالت عادی آن است ، به هیچ عنوان اقدام به خرید نکنید .

درنتیجه به شدت در چنین مواردی احتیاط کنید . همچنین صاحب فروشگاه چنانچه این دستگاه گنج یاب را بازاریابی کند باید به دنبال آن بتواند خدمات ، تعمیرات و در نهایت رضایت مشتری را جلب کند که این کار بسیار دشوار است .

برای جبران این عمل نیز صاحب فروشگاه مجبور است دستگاه را به قیمت بالاتری به فروش برساند . پس آخرین نفر خریدار خواهد بود که با تمام خطرات احتمالی هزینه ای را برای خرید فلزیاب دست دوم اقدام به خرید آن می کند .

 

نکات خرید فلزیاب دست دوم

در حالت کلی ، در زمان خرید یک فلزیاب کارکرده ، نکاتی وجود دارد که ضروری است به آنها توجه کنیم :

 

  1. دارای گارانتی تعویض باشد .
  2. لیبل و مارک آن مشخص باشد .
  3. تکنولوژی دستگاه پیشرفته باشد .
  4. درصد خطای پایینی داشته باشد .
  5. فروشنده آن یک شرکت معتبر باشد .
  6. ترجیحا کم کارکرد و در حد صفر باشد .
  7. در زمان تحویل دارای فاکتور خرید باشد .

 

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما به شما عزیزان این است که قبل از اقدام به تهیه و خرید یک فلزیاب نو یا کارکرده و پرداخت هر گونه هزینه ای ، به خصوص در مواردی که قصد دارید یک دستگاه با مبلغ بالا خریداری کنید ، میزان تحقیقات مورد احتیاج را انجام داده و اطلاعات مورد نیاز را به کسب کنید و سپس اقدام به خرید آن کنید .
مشاوران ارشد در این زمینه شرکت فلزیاب آماده هرگونه مشاوره رایگان جهت تهیه انواع فلزیاب به صورت حضوری و تلفنی به شما عزیزان می باشد .

شرکت ما بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها ، مارک ها و تکنولوژی های مختلف فلزیاب موجود در بازار به خریدار برای رسیدن به مقصود اصلی خویش معرفی کرده و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا وی به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن کاملا آشنا گردد .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره جهت تماس و مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه