محصولات فلزیاب شرکت Garrett گرت

محصولات فلزیاب شرکت Garrett گرت

به طور کلی شرکت های زیادی وجود دارند که به طراحی و تولید فلزیاب پرداخته اند . در مقاله های پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره محصولات فلزیاب شرکت Garrett گرت صحبت کنیم . این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد فلزیاب های شرکت گرت Garrett

دستگاه های شرکت گرت به این مسئله معروف هستند که شما می توانید با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری رسید . دستگاه های گرت در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند . برخی از دستگاه های گرت دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

انواع فلزیاب های شرکت Garrett گرت

فلزیاب های شرکت Garrett گرت نمونه های متفاتی دارند . در این مقاله قصد داریم به بهترین های آنها از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و هر کدام را به خوبی تعریف کنیم . هر دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

طلایاب Garrett Ace 300 گرت آمریکا

طلایاب Garrett Ace 300 گرت ساخت کشور آمریکا ترکیبی از یک فلزیاب با کیفیت بالا و قیمت مناسب ، بهترین انتخاب برای شروع کاوش می باشد . Ace ۳۰۰ یک فلزیاب عالی برای مبتدیان و همچنین کاربران پیشرفته‌ است . این دستگاه دارای عمق شناسایی خوب و جنس محکم و مقاوم است که تضمین می‌کند که دستگاه شما حتی بعد از یک خراش عمل می‌کند . دارای استفاده آسان به طوری که تازه‌ وارد ها قادر به کاوش با آن هستند .

فلزیاب Garrett Axiom گرت آکسیوم

فلزیاب Garrett Axiom گرت آکسیوم یکی از جدید ترین محصول سال 2022 شرکت گرت آمریکا می باشد . دستگاه فلزیاب Garrett Axiom بدون شک یکی از کارآمدترین و قوی‌ ترین فلزیابها برای جستجوی طلای خام در هر شرایط زمینی، حتی پیچیده‌ ترین و قوی‌ ترین شرایط است . به لطف فناوری انحصاری Ultra-Pulse، Axiom حساسیت فوق‌ العاده‌ ای در خاک‌ های معدنی و همچنین در آب‌ های شور دارد . این دستگاه را در چهار حالت مختلف استفاده می کنند که هر کدام برای کشف انواع طلا از تکه های بزرگ تا تکه های ریز طلا طراحی شده اند .

نقطه زن GTI 2500 گرت جی تی آی

نقطه زن گرت جی تی آی GTI 2500 دستگاه فلزیاب با تکنولوژی پیشرفته است،که برخلاف سایر فلزیاب ها که فقط عمق اهداف و یا نوع جنس فلز را نشان می دهد . این دستگاه قابلیت آن را دارد که اندازه و شکل دقیق هدف و عمق دقیق شی کشف شده را به طور دقیق در مانیتور خود نشان دهد . بدین ترتیب کاوشگران از اندازه دقیق هدف مورد جستجو مطلع و نسبت به چگونگی دسترسی بهتر به هدف اقدام می کنند .

نقطه زن گرت اپکس Garrett Apex

نقطه زن گرت اپکس Garrett Apex یکی از جدیدترین محصولات شرکت گرت از سری ACE می باشد . این نقطه زن قدرتمند با عملکرد خوب خود به انتخابی مناسب از مبتدی تا محققین حرفه ای تبدیل شده است و با ویژگی های منحصر به فرد خود گنجینه های مدفون در اعماق را آشکار می کند . با کمک فناوری Multiflex Garrett و استفاده از اندازه گیری ویژه این نقطه زن ، همه چیز در میدان دید شما برای یافتن فلزات گرانبها یافت می شود . فلز در یکپارچگی و بازخورد به خوبی کار می کند و به شما در محل دقیق فلز کمک می کند .

فلزیاب گرت پرو Garrett AT PRO

فلزیاب گرت پرو Garrett AT PRO محصول شرکت آمریکایی گرت مناسب برای جستجوهای سطحی و عمق کاوش کم می باشد و در آب تا عمق ۳ متر قابل کاربری می باشد . از مزایای این دستگاه می توان به  وزن سبک ، طراحی آرگونومیک و توانایی کاوش انواع فلزات ، جواهرات ، سکه ها و اشیاء باستانی با تعیین موقعیت و عمق هدف نام برد . این گنج یاب یک دستگاه ضد آب است که می تواند تا عمق سه متر در زیر آب به فعالیت بپردازد .

فلزیاب پین پوینتر گرت پروPro-Pointer AT

فلزیاب پین پوینتر گرت پروPro-Pointer AT محصولی دیگر از شرکت GARRETT آمریکا است . این دستگاه قلمی کوچک برای ردیابی و تشخیص دقیق مکان فلزات کاربرد دارد و از استانداردهای محیطی مختلف برخوردار هست . این محصول ضد نفوذ آب تا عمق 3 متر است .

نتیجه گیری شرکت گرت Garrett

در حالت کلی ، شرکت گرت همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در کشور آمریکا نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در کشور آمریکا کدام است . زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا گرت جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های دستی و پین پوینتر ها محصولات شرکت گرت بی نظیر می باشد . توی نقطه زنی نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه